Mylène


Elle est libre
Elle a deux vies mais pas de chance
Pas d’équilibre
Mais elle fait de son mieux
Elle penche

Aimer et fondre l’or
Faire de la mort une immortelle

Rêver jusqu’à l’aurore
Aimer encore, aimer le ciel

Lonely Lisa
C’est bien ça, un peu de déraison
Lonely Lisa
Dévissée, et tous à l’unisson
Lonely Lisa
C’est bien ça, un peu de déraison
Plus d’à-quoi-bon
Des mots libres
Des maux – Démolition

Mélancolie
Par la porte opposée elle voit
Sa folie
Qu’elle va jeter plus loin de toi

Rêver et fondre de l’or
Faire de nos morts des immortelles

Aimer jusqu’à l’aurore
Aimer encore, gagner le ciel

(Refrain)

Une révolution
Tous pour la même, même partition
Et la routine pas que du bon
A moins de rêver

Il nous faut une révolution
Pour créer l’envie, l’âme est ainsi
Y’a pas de génie sans grain de fo…
Sans grain de folie!

Aimer et fondre de l’or
Faire de la mort une immortelle

Rêver jusqu’à l’aurore
Aimer encore, aimer le ciel

O seara linistita si vise placute !

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , CameliaGreiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25 , CLM , Mihaeladm

Ionouka

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

 

 

 

 

,

  1. #1 by Zazuza on iunie 27, 2011 - 20:32

    ah, ma gandeam cand am vazut linkul “hai, ca poate o fi Farmer”. o voce deosebita, cu care am trecut prin tineretea timpurie :)

    • #2 by schtiel on iunie 27, 2011 - 20:35

      E deosebita , are o voce super … imi pare fragila , nu stiu de ce …
      si-o doza de suprarealism cam in toate clipurile :D

  2. #3 by Cristi on iunie 27, 2011 - 20:58

    Fragila, dar ce voce are… :)

  3. #5 by cami on iunie 27, 2011 - 23:57

    :o se mai ascultă mylene…nice, nice, nice:P

  4. #7 by Mihaeladm on iunie 28, 2011 - 16:03

    Am vrut sa raspund de ieri seara, dupa ce am vazut postarea.
    Mi-am spus insa ca poate azi voi putea sa o ascult. Dar nu-mi merge nici azi.
    Des maux – demolition, foarte fain ! Ca de obicei, Mylene.

    • #8 by schtiel on iunie 28, 2011 - 18:37

      are un pic de accent canadian , dar i-l trecem cu vederea , la ce voce are :D
      poti incerca pe youtube direct daca nu merge aici , dar mie imi merge

      • #9 by Mihaeladm on iunie 29, 2011 - 20:59

        aha! Deci nu conteaza doar germana la tine!
        Clip-ul imi merge ca derulare si la tine si pe youtube,
        sonor-ul mi l-am pierdut cu totul.
        Am nevoie de o reinstalare, n-are blog-ul tau nici o hiba! :)

      • #10 by schtiel on iunie 29, 2011 - 21:07

        12 ani de franceza …. dar tot germana imi place mai mult :D si-mi place si rusa si …..
        iar Mylene e preferanta mea … ii trec cu vederea ca-i din Canada :D

  5. #11 by Lillee on iunie 28, 2011 - 20:36

    Multumesc pentru urare. Stii ce nopti linistite am dupa un ness? Pfoaaai… :D

    • #12 by schtiel on iunie 28, 2011 - 20:48

      cu placere , cu placere
      daca la 2 noaptea simt miros de cafea ….musai trebuie sa beau . si ma culc linistit la loc . cu nessu nu-i la fel , nu ma inspira , e doar de/la serviciu , ca e mai rapid :D
      si chiar sunt linisite ? :lol:

      • #13 by Lillee on iunie 29, 2011 - 23:03

        Foarte… ma uit pe pereti toata noaptea ( si nu te gandi la prostii ).
        Tu ai vazut ca ai pr 3? Felicitari.

      • #14 by schtiel on iunie 30, 2011 - 08:11

        nu-i productiv sa te uiti pe pereti :D
        Multumesc , cred ca PR e cam singurul care conteaza ….

      • #15 by schtiel on iunie 30, 2011 - 08:11

        nu-i productiv sa te uiti pe pereti :D
        Multumesc , cred ca PR e cam singurul care conteaza ….

  6. #16 by memyselfandela on aprilie 1, 2012 - 21:58

    tres tres beau… je ne savais que tu aimes le francais aussi… alors tu vois, tu devrais remercier a ta mere, elle t’a cree parfait… ;)

    • #17 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 12:18

      am facut 12 ani de franceza , 7 de germana :D
      iar Mylene e preferata mea :D
      multumesc mult ! inclusiv mamei :lol:

      • #18 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 13:07

        nu stiu ce imi place mai mult la muzica franceza, e o lista extrem de lunga si de care ma leaga iar mii de amintiri frumoase, dureroase, insorite sau alb-negru… :D

      • #19 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 13:18

        cam peste tot lista mea e scurta … ascult si citesc enorm , dar de placut : extrem de putin/e :D

      • #20 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 13:35

        poate ca eu tin la anumite chestii (scrieri, muzica, imagini) nu neaparat pentru ca sunt “frumoase”, ci si pentru ca imi amintesc detalii de mult uitate, sau pentru ca le leg de ceva din viata mea… sunt subiectiva si sentimentala in aprecieri, nu ma iau dupa nimeni, ca si tine de altfel…

      • #21 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 13:45

        ah , amintiri … detalii … trecut … :D

      • #22 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:03

        da, daca tragi linie cu ce ramanem din viata asta? :D

      • #23 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:08

        DUPA ce tragem linie , cu nimic … ca doar n-om lua cu noi in rai/iad lucruri pamantene :lol:

      • #24 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:14

        ba da Schtiel, sigur ca luam, luam ce e mai de pret… o sa luam cu noi amintirile, iubirea si stigmatele sufletului… :)

      • #25 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:28

        cred ca doar stigmatele , doar trebuie sa fim judecati :lol:

      • #26 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:36

        nu, stigmat nu in sensul de pacat, ci de cicatrici lasate de greutatile vietii… asa, ca gaurile ramase pentru totdeauna in palmele lui Iisus…

      • #27 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:47

        alea cred ca se pun la “plus” … si pacatele unde-s ?! :D

      • #28 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:50

        pai si pacatele, n-am zis ca nu… :D
        da’ si la pacate e discutabil… cateodata alegi un rau mai mic ca sa nu faci unul mai mare… :D

      • #29 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 19:00

        ca atunci cand am votat Iliescu sa nu iasa Vadim :lol:

      • #30 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 19:06

        damn… ca sa nu zic mai rau… pai ce naiba se putea si alege, sincer acum?? ca si acum… imi vine sa nu mai votez in veci… dar nici asta nu e o solutie… deci in final tot trebuie sa-ti musti mana si sa pui stampila undeva…. such a shit… :(
        hai ca tocmai ascultasem Rapsodia albastra… daca ma gandesc la politicieni o sa devina Rapsodia de foc… :lol:

      • #31 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 19:08

        n-am mai fost la vot … nici nu ma mai duc :D
        poate in alta viata :lol:

      • #32 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 19:34

        pai nici eu, da nu e bine… altii ne decid viata, fi-r-ar… :(

      • #33 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 19:50

        pai si ce putem face ? robin hood ?! :D

      • #34 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 20:02

        nu stiu, sincer… daca stiam ce, chiar faceam acel ceva…
        da’ sa stii ca haiducii nostri aia de pe vremuri nu erau rai deloc… buni baieti… mai faceau curat, mai serveau cate o pedeapsa bine meritata… da acum, cred ca pana si unul ca Tepes daca ar reinvia s-ar ingrozi si ar lua-o la fuga… :(

      • #35 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 20:10

        cred ca si-ar da seama ca ar lasa tara fara paduri :D

      • #36 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 20:23

        sau uscaturi??? hehe :P

      • #37 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 20:32

        pentru tepe se folosesc copaci falnici , inalti si drepti :lol:

      • #38 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 20:38

        uscaturi umaneeeeee :lol:

      • #39 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 20:42

        :D

    • #40 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 12:18

      am facut 12 ani de franceza , 7 de germana :D
      iar Mylene e preferata mea :D
      multumesc mult ! inclusiv mamei :lol:

      • #41 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 12:47

        :lol: ;)

      • #42 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 12:52

        problema este ca n-am vorbit in franceza , germana sau engleza ( asta am invatat-o singur :D ) asa ca n-am accent , n-am stil , n-am curaj , etc :sad:

      • #43 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 13:17

        da, asa eram si eu inainte sa imi dau drumul la vorbire in engleza, e ca si cum ai sari un zid imens dincolo nu-ti poti imagina sa treci… treci doar cand nu-ti mai pasa daca gresesti si un mediu ideal ar fi in afara tarii, oriunde…
        si eu am studiat franceza destul de multi ani, dar mi s-a sters gramatica minte… cu germana e diferit, traind intre nemti am invatat-o din vorbire mai intai, a fost mai usor… dar si eu, traiesc intr-un mediu in care germana si franceza nu se folosesc (de nimeni in afara de mine in privat), asadar risc sa uit mai mult daca nu continui sa le folosesc… :(
        nu-ti face griji, scrii minunat in ambele ;) si apoi ideea e sa intelegi limba, sufletul ei, sa te poti folosi de ea… nu sa fii perfect… cine-i perfect? crezi ca eu sunt? :)… exista google translator pentru asta…dar cred ca nici el nu-i perfect… :)

      • #44 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 13:27

        a , nu-mi pasa daca gresesc ( stiu ca unele traduceri de pe blog schioapata … dar decat deloc …. :lol: ) dar nu am exercitiu si-mi lipseste gramada de cuvinte si expresii
        folosesc google translator , dar ca orice program , este perfectibil si nu are “suflet” , trebuie sa ajustezi ( bine , daca stii nuantele :D )
        si da , traitul intr-o comunitate in care se foloseste DOAR o limba , asta te ajuta sa inveti repede
        si iarasi da , daca nu folosesti , uiti
        multumesc !

      • #45 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 13:44

        da… faza nostima e cand am cate un moment in care nu mai stiu cum sa traduc ceva…incerc traducerea mentala in fiecare limba pe care o stiu ca sa vad daca-mi vin idei… si realizez ca am o “salata de limbi straine” in minte… :P
        in toate comunitatile in care am trait s-au vorbit mai multe limbi Schtiel, si asta a facut tot farmecul…varianta germana-engleza-spaniola-portugheza a fost ceva mai putin agresiva decat varianta engleza-poloneza-filipineza-maghiara…. poti sa mori de ras la ce expresii, combinatii si idei auzi in viata asta… :D… coliziune intre culturi, nu alta :lol: :lol: :lol:

      • #46 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 13:51

        da , imi vin in minte cuvintele EXACT in limba care nu-mi trebuie si raman blocat pe el :D
        si am un puternic accent germanic in orice limba :lol: dar nu stiu de ce

      • #47 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:06

        hahahahahaha… da, mi s-a intamplat si mie… :P :lol:
        cu accentul nu stiu, cred ca am un fel de accent doar al meu… :lol:

      • #48 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:11

        e mult mai bine decat cu el germanic , iti spun eu , ca nu intelege nimeni nimic :D

      • #49 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:15

        eh, parca poti sa stii?? :P :lol:

  1. Doom…. « androxa
  2. It doesnt interest me… « androxa
  3. Cum sa vorbesti despre patria ta « Rokssana's Blog
  4. Sfârşit de iunie « Ioan Usca
  5. Inocentul – 3 « Ilarie
  6. Samovar | Caius
  7. Purcicăreală | Ana Usca
  8. miercurea fara cuvinte -9 (Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog
  9. The mask she wears…. « androxa
  10. Stiri scurte: 29.06. 2011 « George Valah Blog
  11. Miercurea fara cuvinte..9…Its all fading away…. « androxa
  12. Aparatul foto care te lasa sa focalizezi DUPA ce ai fotografiat ! « George Valah Blog
  13. Uimitoarea “casa” din Londra ! « George Valah Blog
  14. Urmariti evenimentele din Atena “live cam” ! « George Valah Blog
  15. Un “minitzunami” sau maree crescuta, pe coastele Angliei ? « George Valah Blog
  16. UFO deasupra Londrei ! « George Valah Blog
  17. Elixirul tineretei, gasit in… insula Pastelui ! « George Valah Blog
  18. miercurea fara cuvinte -10 (Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 461 other followers

