Poze cu ingeri indragostiti cu sclipici care se misca


Da , cam asta ar fi ideea de baza :

Salvador Dali Ange Surréaliste 1983

Oamenii cauta si Google afiseaza .

Nu am tag-uri cu poze , ingeri sau sclipici . Nici categorii. Google in schimb indexeaza si afiseaza . Un fel de loterie sau „Ma simt norocos” .

Nu ma intreb care a fost scopul acestei cautari . Imi pare rau ca nu a gasit la mine ceea ce cauta . Dar de acum , va gasi .

Voi lua cele mai ciudate cautari care au dus la mine si voi face un post . Sa gaseasca. Vorba aia , cine cauta , gaseste .

Deocamdata , nu am Poze cu ingeri indragostiti cu sclipici care se misca .

Dar va place cum m-am organizat ?

PS idee preluata de la Pisica roz

Share

, , ,

  1. #1 by Sophiestricata on Februarie 27, 2011 - 12:48

    Asta-mi aminteşte de magazinele alea din Big Berceni cu tot felul de prostii, de la icoane cu led-uri, brichete în formă de pistol, scrumiere în formă de veceu, peruci şi îngeri îndrăgostiţi cu sclipici care se mişcă. Mereu locurile alea îmi dau impresia că acolo se spală bani.

    Să faci un post cu ce căutări ai, sunt curioasă.😀

    • #2 by schtiel on Februarie 27, 2011 - 13:22

      Treceam prin Big Berceni …. acum totul e nostalgie . Mai erau si cascadele alea kitschoase .
      Banii da , altii nu se spala😀
      Si o sa fac cu cele mai ciudate , nu cu toate ! doamne-fereste !

  2. #3 by Shayna on Februarie 27, 2011 - 14:02

    :)))) Foarte tare ideea! Foarte tareee! :))))

    • #4 by schtiel on Februarie 27, 2011 - 15:38

      Google e tare , cu indexarile lui cu tot . Eu doar profit
      Profitorule !

  3. #5 by v on Februarie 27, 2011 - 18:32

    :))))))))
    si eu tot asa te-am gasit

    • #6 by schtiel on Februarie 27, 2011 - 18:46

      Tare !
      Deci sunt multi ce cauta/iubesc/gasesc ingeri !

  4. #7 by pavelionut on Februarie 28, 2011 - 10:38

    😀 si eu am fel de fel de cautari dinastea mai ciudate, cand le citesc ma prapadesc de ras,😀

    • #8 by schtiel on Februarie 28, 2011 - 13:07

      Da , de aia m-am gandit sa fac ceva cu ele … o sa scriu despre rezultat !

  5. #9 by Lilith on Martie 1, 2011 - 02:43

    Interesanta idee. Cred ca o sa o plagiez si eu pe pisicuta ..🙂

  6. #11 by memyselfandela on Martie 28, 2012 - 21:54

    Profitorule!!! :)))))))))
    Super postul….😉

  7. #14 by dumitruichim on August 20, 2014 - 23:00

    o zi senină din canada

    • #15 by schtiel on Septembrie 5, 2014 - 21:25

      multe zile ! si tie , cat mai senine !

  1. Nu-ti dau ca sa-mi dai, ok? « lunapatrata
  2. Ce culoare au ochii delfinului « schtiel
  3. Poze cu ingeri indragostiti cu sclipici care se misca « schtiel

Lasă un răspuns

