Vis7


HAGALAZ’ RUNEDANCE – Nebelhexë

Where The Lonely Souls Go

Won’t you come inside?
Rest a while, you must be tired
It has been a long way
But it’s not far before you reach your goal
The end of this road
Another step to the new dimension
Before you travel on
Let me hear your story

Where do you come from, tell me of your early days
Tell me of gladness, sorrows, was your winter long and cold?
How did you let go?
Tell me and I will listen all night
At dawn I will wish you well
When you go where the lonely souls go

It seems so long ago
The memory of years long gone
One day I’ll be there
At the crossroad where time has no name
Will I pass on or will I return?
Will you meet me
When I go where the lonely souls go?

And the man in a blue cloak
Smiles at me, he speaks to me
But I cannot hear for his words fade with the dream
The answers I seek, I will, I will never know
Will you show me?
Won’t you tell me where the lonely souls go?

And you out there, lost ones,
Hiding within a crowd
Searching for the other soul
That you once left behind
You will also stand here at the end of the road, the crossing point
And alone you will go…
Where the lonely souls go

, ,

  1. #1 by Manoliu on Martie 6, 2011 - 06:13

    Draga Schtiel, am fost de serviciu si am ascultat toata noaptea acest cantec, Where the lonely souls go. La prima vedere ash utea sa spun k mi-a placut, k a fost frumos, dar,dar… but I can say, first: ” A beautyful song about soul, about life ” – and secondly: ” Who wants to know my story, about my own soul „?

    • #2 by schtiel on Martie 6, 2011 - 08:47

      Povestea o spunem , fiecare , pentru noi insine . E povestea noastra , privata .
      Nu cred ca are importanta daca o asculta cineva , noi o depanam …
      Iar melodia in sine are un farmec negru , obsesiv.
      Si nimeni nu stie unde se duc sufletele , cand se duc …

  2. #3 by Ion Manoliu on Martie 6, 2011 - 15:19

    Daca tot este un moment de tacere si nu mai sunt alte comentarii pe moment, zic sa fiu mai explicit. Eu nu mai sunt tanar, am inceput chiar varsta a treia. Am avut parte de o viata cu foarte multe oscilari, de la foarte bine la foarte rau, de la dragoste la ura . Am fost un copil nedorit de o mama care nu-si mai gasea alesul, copil crescut prin internate si reeducari. Crescut in teama si teroare si intrun amalgam de natii, de la tigani ,turci machidoni sau unguri. In ultimii ani mi-am gasit linistea si pacea, dar sufletul meu este asa de divizat, mai ceva ca o tabla de sah. Un mozaic. Nu am facut nici o facultate dar, stiu atatea lucruri din experienta, de multe ori trista a vietii. Eu citesc, si citesc peste tot si orice,dar vezi draga Schtiel, eu fiecare postura, fiecare poezie, la mine isi gaseste un coltisor ca facand parte din viata mea. Si de aici suspiciunea mea. Caut sa citesc despre tot ce eu nu am avut parte de tinar. Am crescut cu difuzor si cantece patriotice, cu saracie si mancare proasta si fara calculator. Abia acum in toamna vietii mai ma bucur de ce nu am avut parte in copilarie. Tot ce am realizat am realizat singur, nu am intins mana cat am putut sa muncesc. Astfe draga Schtiel, aceasta poezie acest cantec l-am gasit ca facand parte dintr-un episod din viata mea. Dar semana izbitor cu un comentariu de al meu, tot in limba engleza si tot la un blog. Viata are tot felul de echivalentze, coincidentze, suntem oameni si de cele mai multe ori semanam. Am scris mult, dar am vrut de la in ceput sa fiu inteles. Promit sa fiu scurt si la obiect la viitoarele comentarii. Bine inteles daca voi avea acordul tau. Pentru tot ce am gresit, poate si fara voia mea, te rog sa ma ierti. Multumesc din suflet pentru intelegere. Ion Manoliu.

    • #4 by schtiel on Martie 6, 2011 - 19:50

      Din pacate , viata nu este numai miere . Imi pare rau pentru clipele grele din viata ta , si fiecare avem crucea noastra de dus , ca o stim sau fara s-o cunoastem.
      Facultatea nu este intotdeauna ceva necesar , cunosc oameni cu 2 facultati care abia pot lega doua fraze si oameni cu scoala vietii de la care chiar ai ce invata . Am prieteni buni tigani din Slatina sau unguri ce abia stiu romaneste , dar sunt oameni si asta conteaza .
      Viata ne ofera multe surprize …. si nu , nu am pentru ce sa te iert .
      Esti binevenit aici !

  3. #5 by Ion Manoliu on Martie 6, 2011 - 20:45

    Multumesc Schtiel, Aici este un loc de lupta si am curaj sa ma aliez. Si pana este o arma !

  4. #6 by Amuleta Jpaoneza on Martie 7, 2011 - 08:52

    Will you meet me
    When I go where the lonely souls go?….

  5. #9 by Ion Manoliu on Martie 7, 2011 - 12:57

    If you really love, souls are not alone anywhere, anytime,forever !

  6. #11 by Manoliu on Martie 8, 2011 - 00:17

    I remain hope, hope dies last !

  7. #13 by toscana on Martie 8, 2011 - 10:19

    la multi ani,schtiel!🙂 superb cantecelul🙂

    • #14 by schtiel on Martie 8, 2011 - 11:28

      Saru-mana si La Multi Ani !
      da , imi place enorm catecelul …

  8. #15 by Ion Manoliu on Martie 8, 2011 - 13:26

    In Astral, in lumea de dincolo cum se spune, oameii-spirit, suflet, duh, se pot intalni, se pot gasi. Stau de obicei pe langa cei ramasi in viata, pe langa casa sau -ca sa-i dau si un raspuns Dragalasei Amulete-calatoresc impreuna- el cu el- sau ea si iubitul sau. Despre contactul amoros-ca e posibil si in Astral, o adevarata beatitudine. Pana si procedeul este de nerealizat in corpul fizic,dar va mai spun si cu alta ocazie.

    • #16 by schtiel on Martie 8, 2011 - 16:02

      Of , vechea vorba , pana la Dumnezeu … ne mananca sfintii !

  9. #17 by Ion Manoliu on Martie 8, 2011 - 19:24

    Si sufletele merg in final , dupa mai multe reinacarnari succesive in, cum vrei sa-i spui: Rai, Nirvana, Shambala, insulele albe Agartha si etc, etc , dupa diverse traditii si denumiri. Dar in final e tot nivelul cel mai superior al supraconstiintei. E un paradox, Dumnezeu este in intregul univers sau intr-un singur loc: in inima omului. Si il poti vedea pe Dumnezeu, numai cu un usor efort. Secretul a fost dezvaluit de dialogul lui Shiva si al ucenicului sau Arjuna, in antica carte Hindusa: Shivasamhita la versetul 2 Sunt mii de yoghini in tara noastra si ei stiu ce spun eu acum. Stiai draga Schtiel ca sub banala noastra umbra de pe asfalt se afla lumina lui dumnezeu ? O poti vedea usor , dar sa sti cum, dar mai vorbim.

    • #18 by schtiel on Martie 8, 2011 - 19:52

      Iti raspunsesem lumeste … deoacamdata aici suntem , intepeniti in lut .
      Oricum spiritul meu e deja liber , zboara … si am impresia ca nu prea vrea reincarnare. Si prefer Shambala.
      Stiu ca Dumnezeu e in inima , nu-L caut , caci stiu . Doar astept .

  10. #19 by Ion Manoliu on Martie 8, 2011 - 20:25

    Indiferent de traditie important este sa avem credinta si sa speram . crestinismul il avem cel mai la indemana, e al nostru, e de aici !

  11. #20 by Ion Manoliu on Martie 8, 2011 - 20:43

    Indiferent de traditie , cult, confesiune, rit noi nu suntem decat simplii muritori de rand. Insa dupa filozofia Yoga . Zen. Budha, Confucius se urmareste eliberarea spiritului inca din timpul vietii ca om incarnat. Si nu mai zic de puterile latente trezite de ascensiunea lui Kundalini prin toate chakras-ele pana la ultima superioara Sahasrara sau lotusul cu o mie de petale. Vai ! dar am luat-o razna rau de tot. Ma opresc Draga Schtiel. Si mai vorbim si altadata.

    • #21 by schtiel on Martie 8, 2011 - 20:51

      Daca spiritul e deja liber … se mai intoarce ?
      Dar asta cred ca-i alta problema …

  12. #22 by Ion Manoliu on Martie 8, 2011 - 21:46

    Se intorc in doua conditii si sub trei forme: 1. Spiritele se in torc singure printre cei dragi, si nu numai; 2. Se Intorc cand sunt invocate prin sedintele de spiritism. Si sa vorbim si de cele trei infatisari ale spiritelor : 1. In forma reala- Avatar, ex. Dl. IIsus Christos, sau unii sfinti; 2. in forma semi-materializata, cu un strat de materie astrala, numita ectoplasma, albicioasa (fantome), si 3. Cu aspect total invizibil. Chestiunea depinde de stadiul de evoluare spirituala. Cu aceasta inchei seria de comentarii- care cred ca sunt constructive – si iti doresc noapte buna, de asemenea colegilor mei cititori. Numai bine !

    • #23 by schtiel on Martie 9, 2011 - 06:36

      Intrebasem de „eliberarea spiritului inca din timpul vietii ca om incarnat.” Daca nu mai vrea sa se intoarca ?

  13. #24 by Amuleta Jpaoneza on Martie 9, 2011 - 11:44

    Da! Mi-ar placea sa te intalnesc intr-o zi🙂
    Imi plac oamenii🙂

    • #25 by schtiel on Martie 9, 2011 - 12:59

      Eu sunt un pic anti-social😀 un pic mai mult

  14. #26 by Ion Manoliu on Martie 9, 2011 - 18:06

    Da draga Schtiel, daca este viu si iese cu spiritul- sufletul in Astral, lasand trupul dormind, omul este legat de spiritul sau printr-un cordon ombilical Astral, numit firul de argint ( asa arata ), insa daca omului- corpului fizic i se intampla cel mai mic incident: zgomot puternic, atingare de animal, apa, foc etc. spiritul se intoarce instantaneu in corp, indiferent daca era prin India sau Argentina sau de ce nu in cosmos pe alte planete. Daca nu ar exista probe si multe tratate in acest domeniu, cineva ar crede ca sunt nebun,––– Inchid si plec la lucru . Sunt de la 20.00 deschis pe laptop la lucru. Daca mai sunt intrebari, si eu stiu ceva raspund dupa ce deschid iar. Cu drag Manoliu.

  15. #27 by Manoliu on Martie 10, 2011 - 00:40

    Am asteptat pe Amuleta Japoneza sa intervina cu comentariu dar daca nu are nimic- intervin tot eu si raspund la intrebare: Daca nu vrea sa se intoarca, spiritele au doar doua solutii. Sa stea sub aparate in coma sau sa ia o centura de dinamita, se duce la guvern, bum, si ramane definitiv in lumea spiritelor ! Pe urma te rafuiesti cu ei in Astral unde poti sa-i injuri la liber.! Am mai facut putin haz de necaz. Am primit niste mesaje care m-au afectat enorm .Am gresit intr-o problema, si altfel avea dreptate. Am fost un pic luat de val crezand ca imi depasesc conditia Dar in fine macar putea sa ma menajeze intr-un fel, Dar aceasta este doar problema mea si nu intru in amanunte. Cum spuneai mai devreme: Fiecare are o cruce de dus. Eu sunt pe net pana dimineata si stau pe facebook sau games ceva. Noapte buna Schtiel !

    • #28 by schtiel on Martie 10, 2011 - 08:54

      Speram ca fiecare – om sau spirit – sa poata trai separat …
      Trecem noi peste toate , altfel nu se poate !

  16. #29 by Ion Manoliu on Martie 10, 2011 - 12:13

    Da se poate traii si asa, dar nu noi cei in conditii obisnuite de viata. Am citit un camion de carti despre astfel de experiente. In special in India si in Tibet sunt initiati care prin dedublare isi antreneaza acest dublu eteric sa ajunga identic cu corpul fizic, si ca forma si k actiune. Draga Schtiel, crezi ca eu nu as dori sa stau linistit in meditatie ( dhiana ) sau in pat, iar dubul eteric sa ma reprezinte undeva ? Eu fac experiente de peste 30 de ani dar nu am putut decat sa obtin niste flashuri de imagini din alta parte. In cartea ” Calator printre stele ” poti avea exemplul explicit al unei astfel de experiente: Un criminal, intemnitat si legat in lanturi, pleca in Astral, lasind corpul zacand in fiare. Si tot romanul este descrierea calatoriilor sale in lume. Draga Schtiel, Monica ar putea sa vada din America ce face Irinel, -si cu cine- in piscina la Izvorani. Mai vorbim.

  17. #30 by Amuleta Jpaoneza on Martie 15, 2011 - 08:53

    Cu mine anti-socialul devine social!
    Ma gaseti in amuletajaponeza ..continuarea de la ea este la fel de yahoo🙂

  1. De Ziua Femeii, pentru voi, Barbatii! « lunapatrata
  2. In lipsa… « lunapatrata
  3. Luna patrata despre Luna plina « lunapatrata
  4. Next top model « lunapatrata
  5. Melci, scoici, raci…craci « lunapatrata
  6. Intr-un cer violet… « lunapatrata
  7. Schema 4 « schtiel

Lasă un răspuns

