Ce ma enerveaza azi


1.Smecherii parcati in mijlocul strazii , langa sau pe trecerea de pietoni , prin alte locuri ilegale sau incomode . Si cu avariile aprinse . Smecheri , nu ?

2.Femeile ce-ti indeasa poseta , tinuta in siguranta la subrat , in inghesuiala din autobuze , drept in coaste . Si raman asa , nemiscate ( cred ca era alt cuvant … )

3.Autobuzele , tramvaiele , troleibuzele , etc  ce vin perechi-perechi de parca cel din coada nu stie drumul. Si oricum sunt numerele necastigatoare.

4.Si persoanele ce stau in usa mijlocului de transport si sunt mirate ca tu chiar cobori si ele nu.

Asta ma enerveaza azi.

 

  1. #1 by siko on Martie 16, 2011 - 21:00

    ma enerveaza cand sunt nervos ca am prea multi nervi mai mult decat altu mai nervos ca mine.
    :))

  2. #3 by Ion Manoliu on Martie 16, 2011 - 22:30

    Ma enerveaza aurolacii prabusiti pe scaune in tramvaie, cu miros groaznic de tescovina ieftina, tigari rasucite din ziar si boarfe imputite pe ei cu duhoare de groapa de gunoi.

  3. #5 by Shayna on Martie 17, 2011 - 08:49

    Doar atat? Doar atatea? Ohoo, cate mai sunt!😀

    • #6 by schtiel on Martie 17, 2011 - 11:00

      Am zis „azi” … deci e roman-fluviu !

  4. #7 by Ionut on Martie 17, 2011 - 08:49

    Si pe mine ma enerveaza aceleasi chestii la oamenii care nu stiu cum sa se comporte in societate, ar mai fi si altele dar acum nu-mi vine niciuna in minte🙂

    • #8 by schtiel on Martie 17, 2011 - 11:01

      Sunt atat de multe ca nici nu te poti concentra sa ti le aduci aminte !

      • #9 by Ionut on Martie 17, 2011 - 14:25

        Da, ar fi o intreaga pagina A4 cu lucrurile care nu-mi plac la oamenii din jur, dar nu ai ce sa le faci trebuie sa te inveti cu comportamentul lor pentru ca nu traiesti in padure

      • #10 by schtiel on Martie 17, 2011 - 19:16

        Cred ca prefer padurea😀

  5. #11 by v on Martie 17, 2011 - 10:04

    azi ma enerveaza tot, toti si toate

  6. #13 by Amuleta Jpaoneza on Martie 17, 2011 - 10:36

    Ma enerveaza ca nu ma enerveaza nimic🙂
    Astazi sunt mahmura din cauza ploii…

  7. #15 by Amuleta Jpaoneza on Martie 18, 2011 - 11:31

    🙂 nu e o ploaie vizibila, dar curata.
    Ma imbat cu placerea vietii si ador elixirul dimineatii 🙂

    • #16 by schtiel on Martie 18, 2011 - 15:38

      Ploaia care va veni ….
      Eu dimineata nu prea ma imbat …alerg dupa transport ….😀

  8. #17 by Amuleta Japoneza on Martie 19, 2011 - 21:54

    eu il las sa alerge el dupa mine. e mai simplu. pierd esentialul vietii daca fug eu..:)

    • #18 by schtiel on Martie 20, 2011 - 05:35

      Eh , nu prea visez … poate aici … oricum viata trece pe langa noi …

  9. #19 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 23:47

    Postul tau m-a facut sa rad… incerc sa-mi amintesc cand m-am enervat asa ultima data… Si nu imi aduc aminte prea bine… poate nu m-am enervat prea des asa, cat sa ma tina o zi intreaga, ci numai momente…
    Enervarile mele erau legate de sefa idioata pe care o aveam… dar acum ,privind inapoi, femeia imi pare demna de toata mila sau buna de dus la tratament psihiatric… ma enervam atunci …acum ma mir de rabdarea mea de atunci…😀

    • #20 by schtiel on Martie 30, 2012 - 11:48

      sunt mici tracasari de moment , dar destul de puternice incat sa am rabdarea sa scriu despre ele … cu zambet amar …
      enervarile majore … nu merita sa scriu despre ele😀

  1. Ciocolata Pitic te face voinic! « lunapatrata
  2. Hare Kabbalah « schtiel
  3. Succes « Ioan Usca

Lasă un răspuns

