Alergator


Daca am urca o treapta mai sus, am vedea cine ne guverneaza viata. Am observa ca noi suntem cei care ne controlam propriile vieti la un nivel inferior. Practic, noi suntem cei care ne controlam propriile vieti intotdeauna, insa nu ne dam seama de aceasta si cauzam probleme, durere, inutilitate, gol.

A intelege cine ne guverneaza viata inseamna sa iti recunosti sinele la un nivel superior. Aceasta este modalitatea prin care o persoana avanseaza la o etapa superioara, unde se conecteaza la Forta Ultima (Creatorul sau Natura). In mod inevitabil, intreaga omenire va atinge acest punct de perfectiune.

Racer

We need to rise a step higher, and then we will see who controls our lives. If we rise, we will find that we control our lives on a lower level, and then, once we rise to the next level, we will find that we control our lives on an even lower level, and so on. It is we who always govern our lives, but we do so unconsciously, and unfortunately, without realizing it, we cause suffering, pain, uselessness, and emptiness for ourselves.

Therefore, reaching a new level and realizing who controls you, means recognizing your own self on a higher level. This is how a person progresses from one level to another, until s/he reaches the very highest level and connects with the source of Nature. Inevitably, the whole of humanity will need to reach this highest and perfect level.

Pe voi cine va conduce ? Sophie , Alex , Amuleta , AndroxaPacatoasaCostin , Daniel , Deea , Irina , ManoliuGreiere , Ralu , Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonutPisicaroz , Rokssana

 

 

 

 

  1. #1 by Pisica Roz on Martie 20, 2011 - 19:37

    Să-ți spun drept încă nu-s clarificată asupra acestei probleme…

    • #2 by schtiel on Martie 20, 2011 - 19:38

      Drept …. nici eu , dar mi-as dori sa-mi conduc singur viata …

  2. #3 by Ion Manoliu on Martie 20, 2011 - 20:35

    A te retrage intr-un schit sau ashram, sau oriunde, numai sa nu participi real la depasirea conditiilor prin opozitie prin lupta, este intradevar o dovada de lasitate. Si mai ales acum cand se cere acest lucru mai mult ca orice. Am inteles mesajul si votez si eu. Putem folosi pana si in scopuri mult mai utile si spre o evolutie reala. O seara placuta Schtiel !

    • #4 by schtiel on Martie 20, 2011 - 21:21

      Multumesc
      Sper sa evoluam , sa nu fie in zadar

  3. #5 by toscana on Martie 21, 2011 - 01:42

    ah,la noi e foarte simplu.instinctul ne conduce,instinctul!ala de te-mpinge si parca iti porunceste in ureche hai,ce mai stai?fa-o! ca mai apoi sa ne para rau,nu mereu dar uneori da😀

    • #6 by schtiel on Martie 21, 2011 - 05:29

      Mai bine iti pare rau ca ai facut o prostie decat ca nu ai facut nimic

  4. #7 by Amuleta Japoneza on Martie 21, 2011 - 15:04

    Atingem mai degraba magazinele de vise

  5. #9 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 15:12

    Chiar vrei sa stii ce ne conduce? S-a spus instinct… eu merg mai adanc… FRICA…
    Frica de ziua de maine ne face sa muncim, sa actionam in anumite moduri, sa ne stressam… Frica de foame si de lipsa a unui adapost ne face sa mergem cuminti, incolonati, la servici, sa functionam ca niste robotei… frica manipuleaza si conduce masele…

    • #10 by schtiel on Martie 29, 2012 - 19:22

      daca n-as avea diverse obligatii , mi-as lua talpasita si m-as opri pe o insula pustie pentru urmatorii 100 de ani😀
      deci la mine nu-i frica . e si un pic de lene si obisnuinta si ….

  6. #11 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 23:31

    of… insa sa stii ca eu am aceleasi obligatii si de la distanta… nu am fugit de responsabilitati…
    o insula imaginara… ai dreptate, ramane cel mai frumos vis… eu nu m-as supara sa raman acolo o eternitate…😀

    • #12 by schtiel on Martie 30, 2012 - 11:46

      nu e vorba de fuga de responsabilitati … dar unii te pot obliga sa stai , adica😀
      hai nu o eternitate , macar 100 de ani😀

  1. Cristina Climov… « androxa
  2. Am pus-o! « lunapatrata
  3. A fi tanar… « lunapatrata

Lasă un răspuns

