Criza


In Planul Naturii se ascund cele mai complicate, delicate, intelepte si blande ganduri. Trebuie sa ne dam seama unde ne duce, nu numai sa incercam sa ne pastram distanta de suferinte. Criza este o forma de deviere de la scopul Naturii, pe care o percepem ca o corectie. Daca nu o tratam cum trebuie, vom declansa asupra noastra o forta negativa mult mai puternica si vom cauza o corectie mult mai mare.

Daca ne-am incepe corectarea acum, sau daca macar am accepta schimbarea la nivelul gandurilor noastre (altfel nu putem supravietui), am deveni asemenea Naturii. Imagineaza-ti un copil mic care a luat hotararea de a urma sfatul parintilor sai pentru a evita dificultatile. In momentul in care a luat aceasta hotarare, atitudinea fata de el se schimba.

Loviturile prezente au o natura globala. Ne dirijeaza catre un tel global. Daca folosim aceasta criza in mod corect, am putea sa ajungem la o concluzie potrivita.

Crisis

Herein lies a delicate, intricate, and at the same time, wise and kind thought: Nature’s plan. We need to come to understand this thought and realize where it is leading us, instead of attempting to constantly run away from the suffering. The crisis is a digression from the correct goal of nature, which we in turn experience as correction. However, if we do not view this correction properly, as a correction that is bringing us onto nature’s correct path, and instead we try to steer in a different direction, then the next time, we will trigger an even greater negative reaction, a deeper crisis, and a greater correction onto ourselves.

However, if we begin to correct ourselves even slightly, if we wish to change because we will not be able to survive otherwise, even if we simply desire it in our thoughts, we would reach correction and equivalence with nature. Imagine a young child who didn’t want to do what was right, and then made a decision to do as his parent wished in order to avoid hardships. The moment the child makes this choice, the attitude of the parent towards him changes.

The current blows and the crises that are storming down upon us are of a global nature. They are directing us to a global goal. Humanity has grown to a state where we all have the opportunity to realize this, and as such, we are now able to make the right choice.

Gasiti voi o alta cale ? Sophie , Alex , Amuleta , AndroxaPacatoasaCostin , Daniel , Deea , Irina , ManoliuGreiere , Ralu , Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonutPisicaroz , Rokssana

  1. #1 by Greiere on Martie 24, 2011 - 00:11

    „daca”. bine spus, daca ne-am folosi corect de ea, pentru a sonda mai adanc in noi insine si a trage concluzia potrivita. dar intrebarea e: o facem? cati dintre noi o fac? ne facem timp sa ne oprim din vaicareala pentru a vedea unde gresim, de unde ni se trage? facem ceva in sensul asta?

    • #2 by schtiel on Martie 24, 2011 - 05:13

      Omul invata din greseli , dar persevereaza😀 …diabolic …

  2. #3 by Ionut on Martie 24, 2011 - 09:05

    Da omul ăsta în general nu prea ştie cum să tragă foloase după urma crizei, vede doar partea goală a paharului, eu de exemplu în timpl recesiunii am renunţat la job şi mi-am redescoperit pasiunea, adică scrisul

    • #4 by schtiel on Martie 24, 2011 - 20:09

      Cum as mai renunta si eu …. dar bancile ce or zice oare ?! cand o veni ziua de rata ?

  3. #5 by Greiere on Martie 24, 2011 - 12:29

    o, da…:) si daca remarc asta la mine, mereu si mereu, ce pot sa cer de la ceilalti? e de gandit.

    • #6 by schtiel on Martie 24, 2011 - 20:10

      Eu ma gandesc , dar inca nu am un raspuns viabil … dar asa l-as alerga si eu …macar un pic !

    • #7 by pavelionut on Martie 25, 2011 - 08:25

      nu stiu pentru ca nu am rate😛

      • #8 by schtiel on Martie 25, 2011 - 19:42

        Fericitule !

  4. #9 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 15:00

    Trazni-le-ar de rate… fara ele nu poti construi nimic, dar ele te darama…😦

    • #10 by schtiel on Martie 29, 2012 - 16:03

      cunosc , pentru asta muncesc😆

      • #11 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 17:03

        da, eu am fugit de ele toata viata ca aghiutza de tamaie.. de aia am si plecat din tara.. ori faci rate ori lucrezi afara… toate au un pret…. 😀

      • #12 by schtiel on Martie 29, 2012 - 19:15

        stiu , platesc pretul
        in RON😆 in tara
        macar injur in limba materna😀

  5. #13 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 00:32

    :p lasa ca injur si eu…. selectia limbii tine de cine e langa mine cand imi sare mustarul…😆

    • #14 by schtiel on Martie 31, 2012 - 07:46

      oricum imi vin primele in romana … daca sunt trait numai aici , asta e …😀

      • #15 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 12:37

        nu-i nimic, alea sunt formele cele mai autentice… restul n-au nici un farmec, nici o savoare, nici o culoare…😆

      • #16 by schtiel on Martie 31, 2012 - 16:23

        si cele mai savuroase ….😆

      • #17 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 16:27

        cica ca si injuraturile unguresti au savoarea lor, dar inca nu le-am invatat…😛
        o fi mai picante…😆

      • #18 by schtiel on Martie 31, 2012 - 16:29

        stiu cateva si-n maghiara … dar cele grele sunt in romana si-s intraductibile😆 si hartia , crede-ma , nu le suporta😀

  1. Ori la bal, ori la spital « lunapatrata
  2. Alergator de cursa lunga « lunapatrata

Lasă un răspuns

