Marioneta


Suntem cu totii niste marionete. Papusarul este cea mai mare forta a Naturii. Legea generala a Papusarului este de a aduce Creatia la starea de armonie totala. Libertatea noastra rezida in a intelege Planul Naturii. Ea rezida in atingerea unui echilibru total, atingerea egalitatii absolute intre toate partile sale si pana la urma atingerea armoniei ultime, ca intr-un singur trup.

Liberul nostru arbitru inseamna a ajunge sa intelegem acest Plan si sa devenim dispusi sa il indeplinim. Pentru a realiza aceasta, trebuie sa intelegem lumea in care traim si in ce masura noi si societatea noastra ii suntem opusi.

Daca toti tindem catre un singur tel, nu vor fi necesare loviturile sortii si crize de tot felul. Urmam aceasta cale prin dorintele noastre pozitive. In acest caz avansarea noastra va fi placuta si rapida.

Puppet

We are all puppets and the Puppeteer is the highest force of Nature. Nature’s general law is to bring creation into complete harmony.

Our freedom is in understanding the Nature’s plan. Freedom is when we achieve total balance, absolute equality among all the parts, and ultimate harmony like in one body. Understanding this Plan of Nature and wishing to achieve it is what constitutes our freedom of will. For this, we must comprehend the world we live in and the extent to which we, as people together in society, are opposite to it.

If we strive for this goal through our own efforts, we won’t require blows of fate and various crises to push us from behind, forcefully leading us to recognize how we are all connected to one another. Instead, if we follow this path with our positive desires, our entire path of development will be enjoyable and fast.

Voi cum va simtiti ? Sophie , Alex , Amuleta , AndroxaPacatoasaCostin , Daniel , Deea , Irina , MattManoliuGreiere , Ralu , Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , Rokssana

 

 

  1. #1 by toscănița on Martie 30, 2011 - 01:58

    eu cred ca tu esti suparata rau pe viata asta si e pacat tare ca in fond e chiar frumoasa😛

    • #2 by schtiel on Martie 30, 2011 - 08:11

      Suparat nu , doar dezamagit ….Frumoasa ? depinde din ce parte o privesti … cateodata e bine sa-mi vars amarul asa , aiurea ….

  2. #3 by Ionut on Martie 30, 2011 - 07:49

    eu nu ma simt ca o papusa, dar oare ce stim noi, fire de praf pe fata pamantului. Poate chiar suntem marionete, poate nu, este mai bine sa nu cunoastem raspunsul la aceasta intrebare

    • #4 by schtiel on Martie 30, 2011 - 08:14

      Poate daca il cunoastem (raspunsul ) , am proceda altel cu viata noastra …

  3. #5 by Greiere on Martie 30, 2011 - 13:34

    imi aminteste de un pasaj din Zorba, ce ai scris tu aici. cand ii spune Zorba povestitorului, la un moment dat: mintea ta te face sa ai o sfoara mai lunga decat a celorlalti, te sucesti, te invartesti si umbli incoace si-ncolo, si iti inchipui ca esti liber. dar doar pentru faptul ca nu iti simti sfoara, asta nu inseamna ca intr-adevar esti liber. bine, citez din memorie, nu e deloc exact ce am scris, dar ideea cam asta era. in plus, zicea el, cea care ne tine legati in sfori e chiar propria noastra minte, propria ratiune folosita in exces.🙂

    • #6 by schtiel on Martie 30, 2011 - 18:48

      Cata dreptate ! sau ratiune folosita insuficient …

  4. #7 by Dani on Martie 30, 2011 - 14:52

    Nu ma simt in totalitate o marioneta. Sunt sigur ca unele chestii sunt la alegerea mea / depind doar de mine.

    • #8 by schtiel on Martie 30, 2011 - 18:49

      Ar fi bine sa fim noi insine cei de care depindem …. dar zi de zi vad contraexemple …

  5. #9 by Amza on Martie 31, 2011 - 16:24

    Mi-am adus aminte de logo-ul seriei Nașul și, într-adevăr, tind să cred că natura este ca un fel de God Father al tuturor.

    • #12 by schtiel on August 29, 2011 - 09:50

      daca am stii cine se ascunde in spatele nostru …. oare am face ceva ? ar conta ?

  6. #13 by lili3d on August 29, 2011 - 10:09

    Probabil că de aceea nu ştim. Am reacţiona diferit. Deşi, cred că eu aş face aceleaşi alegeri, indiferent de ce ştiu acum. Iarăşi, programare? Şi mai sunt şi condiţiile exterioare în care faci anumite alegeri, lucru care le determină. Oricum aş da-o, tot programare îmi iese.

    • #14 by schtiel on August 29, 2011 - 17:02

      altii ii zic destin …. denumirea nu conteaza , rezultatul este acelasi😀

  7. #15 by memyselfandela on Martie 28, 2012 - 23:20

    Cata vreme traim constransi in societate, e greu ca oricare din noi sa spuna ca nu e marioneta, nici macar 1%….

    • #16 by schtiel on Martie 29, 2012 - 09:11

      1% ??? eu zic 0.001% … papusarul cred ca are si el niste sfori😆

  8. #17 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 11:44

    Asa e🙂 mai toata lumea are sfori…. si undeva sta un Master of Puppets…😀

    • #18 by schtiel on Martie 29, 2012 - 11:59

      eu cred ca nu exista master !!!😀

      • #19 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 12:04

        😀 ceea ce credem e legat de experienta noastra subiectiva… ne convingem sau nu de anumite lucruri… eu cred ca exista Cineva care are in mana totul, dar nu ca in melodia de la Metallica… ci intr-un mod pozitiv… dincolo de porcariile din lumea asta, undeva pe o treapta mai inalta…dar asta e doar experienta mea, o tin pentru mine….😀

      • #20 by schtiel on Martie 29, 2012 - 12:11

        ah , eu n-am vazut asa ceva … deasupra/dincolo .
        am vazut doar somn ( bine …alt cuvant nu am , ceva ca si … ) negru , adanc …ar fi bine sa ma insel😀

      • #21 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 12:29

        mie mi s-au intamplat in mod repetat niste chestii inexplicabile si pozitive, am primit ajutor de la persoane total straine in momente in care eram absolut disperata… stii cum? ceva de genul ca un strain pe care nu l-ai vazut niciodata in viata ta vine si te ajuta si apoi dispare si nu-l mai vezi niciodata… si asta fara sa apuci macar sa ceri sa te ajute si fara sa iti ceara nimic in schimb, fara sa stii de unde e sau cum il cheama…nu am incercat sa conving niciodata pe nimeni, dar eu cred ca exista Dumnezeu…😀

      • #22 by schtiel on Martie 29, 2012 - 13:03

        si eu stiu ca exista undeva … ceva , cineva …
        Stephen Hawking a vrut el ceva cand a spus „Nu este necesara invocarea lui Dumnezeu care, pe baza unui plan bine stabilit, a pus Universul in miscare.” , dar a fost prea repede contestat
        eu cred ca Dumnezeu alte alte treburi , mult mai adanci decat sa stea si sa creeze planete si sori , cred intr-un plan spiritual si metafizic , intr-o altfel de realitate😀

      • #23 by memyselfandela on Martie 29, 2012 - 13:07

        pai poate deja El stie unde vom ajunge si va interveni la un anumit punct… poate suntem pt El ca o hoarda de copii prosti care se bat in curtea scolii…😛
        sigur are si lucruri mai importante de facut…

  1. Blogosfera vazuta de la 1,62m « lunapatrata

Lasă un răspuns

