O plimbare


Suntem lipsiti de liber arbitru. Spune-mi, de unde iti vin dorintele si gandurile? Ce inseamna cuvintele astea – ALE TALE? Nu le-ai avut acum un minut si apoi dintr-odata au aparut. De unde? Din subconstientul tau, din exterior? Tu nu le controlezi. Nu tu esti cel care a decis ca vrei sa le ai.

In orice caz, toate deciziile pe care le iei iti vin numai pentru ca Forta Superioara pune ganduri in subconstientul tau: intoarce-te aici, schimba traseul etc. De ce ai schimbat dintr-odata traseul pe care l-ai ales la inceput? Motivul este pentru a te invata ceva.

In general, tot ceea ce ni se intampla reprezinta o evolutie graduala catre un nivel nou.

Walk

We are completely controlled in every respect. Tell me, where do you get your desires and thoughts? What does that word mean — “YOUR”? You didn’t have this desire a minute ago, and all of a sudden it showed up. Where did it come from? Did it come from your subconscious, or from the outside? You are not in control of it. It was not you who decided that you wanted this thought or desire to emerge in you.

No matter what happens, all the decisions that you make come to you only because the Higher Force puts thoughts into your subconscious: turn this way, change the route, etc. Of course, there is a reason for it. Why have you suddenly changed the route you originally chose? The reason is for you to realize a certain need in you, to teach you something.

In general, anything that happens to us is part of a general development to bring us to the point when we will feel ready to cross over to the next level.

Voi ati invatat ? Sophie , Alex , Amuleta , AndroxaPacatoasaCostin , Daniel , Deea , Irina , MattManoliuGreiere , Ralu , Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , IndaRokssana si Vania

 

PS : Imi cer scuze pentru lipsa de comentarii , am cateva zile „bune”… dar sa stiti ca trec zilnic la „o plimbare” pe la voi !

  1. #1 by rokssana on Aprilie 7, 2011 - 20:48

    foarte adevarat:)

    • #2 by schtiel on Aprilie 7, 2011 - 20:51

      Asta m-a atras la Kabbalah si filmele respective : simplitatea si adevarul dezarmant al zicerilor …😀

  2. #3 by Ion Manoliu on Aprilie 7, 2011 - 21:00

    Parca imi citesti gandurile. Dar sigur nu o faci . Ce am citit corespunde omului
    „Ad Literam”. Eu cand plec ,sau vin de la serviciu, caut mereu alt drum. Plec pe un
    drum si vin pe altul chiar daca drumul de intoarcere este mai lung. Imi place sa ies
    din rutina. Chiar daca nu am numai drumuri noi macar sa nu revin pe acelasi drum.
    O seara placuta Schtiel !

    • #4 by schtiel on Aprilie 7, 2011 - 21:06

      N-as fi asa sigur ca nu citesc …
      Pe mine rutina ma omoara , incet dar sigur
      La fel , o seara cat mai placuta !

  3. #5 by inda of wind on Aprilie 8, 2011 - 08:08

    Nu stiu daca am invatat dar am facut mai demult un studiu de caz. P mine🙂
    http://indaofwind.wordpress.com/2009/11/14/liberul-arbitru/
    In varianta asta a ta suntem simpli executanti a ceea ce ne pune sa facem Forta Superioara. Eu cred ca nu-i tocmai atat de simplu pentru ca in cazul asta n-am mai fi responsabili pentru nimic.

    • #6 by schtiel on Aprilie 8, 2011 - 08:14

      Am fi responsabili cu invatarea , cu intelegerea scopului/scopurilor si nu cu urmarirea intereselor noastre marunte …
      Dar e o discutie mult mai ampla decat un comentariu … sau un post …

      • #7 by inda of wind on Aprilie 8, 2011 - 08:44

        Stiu ca e mult mai amplu, dar asa ma bag eu mereu in lucuri care ma depasesc.
        Voiam sa spun ca de fapt suntem bucatica din Forta aceea si ca ar fi bine sa ne identificam cu ea nu sa o separam de noi. Nu toti suntem unu?🙂
        Spre rusinea mea, nu stiu nimic despre Kabbalah si poate de aceea sunt cam defazata.

      • #8 by schtiel on Aprilie 8, 2011 - 10:04

        Nu te depasesc …. doar trebuie sa invatam .
        Forta suntem noi si noi suntem forta , ciudat dar in mare parte adevarat , doar ca unii nu accepta
        NU sunt adept Kabbalah , ci doar descoper cu surprindere adevaruri simple
        Eu sunt defazat rau😀

  4. #9 by Ion Manoliu on Aprilie 8, 2011 - 16:40

    Buna Schtiel,
    Va invit pe Father-Blog la primul articol despre „Calatorie in Astral”
    In aceasta seara mai postez inca 2 tehnici pt. dedublare.-Manoliu.

    • #10 by schtiel on Aprilie 8, 2011 - 17:53

      Multumesc de invitatie
      Binenteles ca vin in „vizita” !😀

  5. #11 by costin comba on Aprilie 8, 2011 - 18:34

    In multe dintre cazuri actionam instinctual.

    • #12 by schtiel on Aprilie 8, 2011 - 18:49

      Si daca numitul instinct este de fapt voia altcuiva ? sau a altceva ?

  1. Believe… « androxa
  2. Pisikalia – 3 « Ioan Usca
  3. În viaţă ai absolut totul şi nu ai absolut nimic… « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

