Prieteni virtuali 1 – Sophie


… desteptaciunea intruchipata …

Dupa ce mi-a servit Stereotipii muzicale si m-a vrajit de-am adaugat-o instant la blogroll , m-a lasat cu o droaie de plozi pe cap , sa ma descurc acum cu ei😀

Tot acolo , pe cap , mi-a pus si o coronita ( n-am zis cornite ) 😀

Si-am ramas asa …. asteptand . Mici firimituri pe ici pe colo , facebook …. unde esti ?

Te asteptam !

 

PS : Numarati , numarati ! ordinea este cea din blogroll ! cine nu-i gata , il iau cu lopata😀

 

 

  1. #1 by principessa on Aprilie 9, 2011 - 06:43

    Ce surpriza in aceasta dimineata!! Onorata.

Lasă un răspuns

