Lumea mea


De fapt, nu exista nimic in jurul nostru. Absolut nimic! Numai culoarea alba. Reflectiile pe care le observam in exteriorul nostru sunt de fapt in interior. Toate proprietatile, sentimentele, gandurile noastre apar inauntrul nostru, apoi sunt proiectate pe acest fundal alb ca pe un ecran de la cinematograf.

Partea posterioara a creierului nostru are un ecran care prezinta datele noastre interne. Cu alte cuvinte, eu vad lumea nu asa cum este ea, ci asa cum o vad eu. Este ceva total subiectiv, insa trebuie sa percepem aceasta realitate.

Fizica cuantica o spune foarte clar. Ea reafirma ca lumea este total subiectiva si fortele care o definesc exista in exteriorul ei.

Our World

There is, in fact, nothing around us. Nothing at all! There is only constant, boundless white light. The images that we see outside of us are actually reflections of what is within us. All of the properties, feelings, and thoughts that emerge inside of us, are then projected out onto this white light, much like on a white screen in a movie theater.

The rear part of our brain houses a screen that reflects our inner data. In other words, what I experience is not truly the world as it actually exists. What I am actually experiencing is the world that is inside of me, as I perceive it, which is completely subjective.

Quantum physics states these principles very clearly today. It reiterates that the world is totally subjective, and the forces that define the world actually exist outside of it.

Voi unde sunteti ? Sophie , AchilianuAlex , Amuleta , Androxa, Arhetipal ,   PacatoasaCostin , CristiDaniel , Deea , Irina , MattManoliuGreiere , Ralu , Jteph , Principessa ,   Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , IndaRokssana , Hanny-Bunny si Vania

PS : fiind ultimul film din seria Kabbalah , va multumesc pentru rabdare si atentie .

 

 

 

 

 

 

  1. #1 by inda of wind on Aprilie 10, 2011 - 18:38

    Atunci de ce mai intrebam al cui este adevarul?

    • #2 by schtiel on Aprilie 10, 2011 - 18:45

      Pentru ca atunci stim ca Natura e cea care are dreptate
      Si ca noi alergam efemer , pentru mici idealuri
      Pentru ca suntem educati , sablon .

      • #3 by inda of wind on Aprilie 10, 2011 - 18:55

        Nu mi-ai raspuns🙂
        De ce intrebam cand este evident ca nu exista un singur adevar? Cand fiecare are propriul adevar ! Lumea mea este o piatra mare, alba. Poti spune ca nu-i asa?

      • #4 by schtiel on Aprilie 10, 2011 - 19:04

        Da , fiecare il are , dar undeva , sus de tot pe scara evolutiei , este cineva care are doar adevarul gol-golut
        Doar o pledoarie pentru minte deschisa , atat
        Piatra alba , fermecata …

  2. #5 by Jteph on Aprilie 10, 2011 - 22:12

    Sunt în aer.

  3. #7 by Arhetipal on Aprilie 11, 2011 - 12:10

    Nu ma pot abtine sa nu spun ca albul nu este o culoare. Tehnic, este o „nonculoare”. Impreuna cu negrul.
    Dar albul este de fapt lumina, este toate culorile la un loc. S-a demonstrat ca daca pui toate culorile pe un disc si il invarti foarte repede, nu mai vezi decat alb. Cel putin asa tin eu minte. Googaliti si voi si verificati.
    Asa cum cred eu, lumea din jurul nostru este de fapt plina de culoare. Depinde de fiecare daca o vede in tonuri de gri, in alb-negru sau in curcubeu…

    • #8 by schtiel on Aprilie 11, 2011 - 13:54

      Traducere deficitara ( nu-mi apartine ! ) – „only constant, boundless white light” devine „numai culoare alba” …. ceea ce este cu totul si cu totul altceva
      Glumind , un pic de lsd si o vezi musai in culori !
      Dar ai dreptate , fiecare o vedem cum vrem si cum putem
      Problema pusa era faptul ca vedem doar proiectiile interioare , nu exteriorul
      O zi buna !

      • #9 by Arhetipal on Aprilie 12, 2011 - 15:08

        Pacat ca nu putem vedea culorile mereu…

      • #10 by schtiel on Aprilie 12, 2011 - 17:55

        Cred ca depinde de starea noastra sufleteasca …

  4. #11 by Irina on Aprilie 11, 2011 - 15:34

    Cred ca am mai spus-o intr-un coment anterior, daca ma repet, asta e🙂 Intotdeauna vom fi subiectivi. Asa cum noi nu putem fi obiectivi, oricat am incerca sa fim, asa nici lumea inconjuratoare nu este obiectiva. Este (asa cum bine ai spus si tu) o proiectie a imaginatiei noastre, a ideilor noastre. Daca eu ma uit pe cer si vad un nor, oare chiar vad un nor? Norul acela poate fi orice, doar ca a inventat cineva un cuvant pentru a-l descrie, nu inseamna ca este cu adevarat un nor. Oamenii au nevoie de lucruri concrete, de definitii si reguli, pentru ca altfel nu am putea convietui in buna pace langa semenii nostri. Nu am avea niciun fel de certitudine… oare eu sunt chiar eu? Pana la urma adevarul personal, pentru ca astfel ma raportez eu la lumea inconjuratoare, este „cine sunt eu?”, iar mai apoi ma pot intreba „unde sunt eu?”. Eu sunt aici, exist pentru ca pot gandi, dar oare chiar exist sau aceasta idee salasluieste la altcineva in cap care m-a proiectat pe mine?

    • #12 by schtiel on Aprilie 11, 2011 - 18:13

      Tare mi-e teama ca suntem in laboratorul cuiva ….
      Multumesc de vizita

  1. Pisikalia – 6 « Ioan Usca
  2. Gura nu-ti mai tace… « lunapatrata
  3. Constiinta…nu si nu! « lunapatrata
  4. fericirea ca o minge? « Rokssana's Blog
  5. Lumea mea « schtiel | Informational
  6. Plan de blogging | Pavel Ionuţ

Lasă un răspuns

