Plan de blogging


Preluat de la PavelIonut

Of  (pentru inceput )

1. Am cca 100 de unici pe zi . Pentru unii sunt putini , Pentru mine , sunt dragi . Caci vin constant in fiece zi. Nu vreau mai multi decat in masura in care sunt cei ce revin.

2.Nu prea socializez , nu am in jurul meu :

a) desi am cont de Facebook , nu prea intru pe acolo

b) am cont si pe Twitter , un pic mai activ

3.Nu am timpul necesar a scrie nici macar 1 articol pe zi , desi idei am de 100 . din acelasi motiv ( timpul ) stagneaza probabil si pct 2

4.Nu consider ca stiu tot , dar sunt in domeniul IT , deci …

5.Nu vreau bani din blog … e doar o pasiune ( bine , daca se ofera , nu-i refuz )

Of ( pentru sfarsit )

O zi buna va doresc !

 

 

  1. #1 by Ionut on Aprilie 11, 2011 - 19:24

    multumesc domnule pentru ca ai acceptat provocarea

  1. Plan de blogging | Pavel Ionuţ
  2. Magic carpet… « androxa

Lasă un răspuns

