Prieteni virtuali 5 – Androxa


A mixture of art in all its forms and random grabs from life and whatever else bubbles up…

Am sarit randul … dar nu mi-e rusine , pentru ca am motive.

Androxa intra si da „Like” . El nu stie romana , google traduce prost , asa ca a devenit vizual , imagini , fotografii .

Si eu intru si dau „Like” . Nu imi place sa comentez , eu nu socializez decat foooarte rar.

Atat ca cineva s-a aratat indignat de atatea Like-uri . Respectivei ( nici macar nu-i dau link , ca nu merita ! ) i s-a urat ca oamenilor le plac postarile ei . Gata , nu mai vrea . Si-si cheama si gasca in ajutor.

Care comenteaza , desi au in blogroll pe victime . Of , cat de parsivi sunt romanii !

Si ne mai miram ca suntem priviti aiurea de straini .

Pentru Androxa : colours , full of colours . I „LIKE” you !😀

,

  1. #1 by androxa on Aprilie 14, 2011 - 08:03

    🙂 Multumesc mult !!! Misto 🙂 This is very much appreciated…its hard to be a foreigner sometimes in a country but I have experience ..lived in ireland,finland,holland and a few other places ..you get this kind of behaviour everywhere but Romanians get discriminated everywhere very hard …people should remember this in their daily or virtual life. I just found out that the post was deleted🙂 I am not going to delete mine but will edit it witout the link and give a short edit as a reminder🙂 thank you again !!

    • #2 by schtiel on Aprilie 14, 2011 - 18:03

      If you lived in ireland,finland, holland ….you know how a strager is seen …but here it is free of malicious words , without sense
      Yes , she deleted the post , but the fact remains ….

  2. #3 by androxa on Aprilie 14, 2011 - 18:33

    yes.. i know….it is gone but I dont forget… people call me an elephant….
    Rascisme and ignorance will always live…in every country. And assholes and bitches the same everywhere !! .-) but… I have met some very nice and friendly people here too .:-)

  3. #5 by androxa on Aprilie 14, 2011 - 18:45

    And I thank you for that !🙂

  4. #6 by Manoliu on Aprilie 15, 2011 - 05:52

    Am trecut sa te – Salut! – si sa iti spun un proverb care circula prin targ:
    -Se spune ca: ” Si din nimic se poate face ceva, si din ceva orice”
    Sa credem ca este un optimism tip „Hocus – Pocus…” Ce spui de aceasta?

    Iti doresc o zi frumoasa!

  5. #8 by toscănița on Aprilie 19, 2011 - 00:37

    vaiii!cine,cine s-a indignat de like-uri?mai bine nu ziceai,mor de curiozitate😦 haidee,zi-ne si noua,pliiiz!🙂

    • #9 by schtiel on Aprilie 19, 2011 - 05:29

      O tipa , Alexandra , are un site cu gradinarit amator , ceva de genu … dar a sters postarea , gen cenusa in cap ! si chiar n-am retinut site-ul , ca nu merita

      • #10 by toscănița on Aprilie 19, 2011 - 07:21

        🙂 )) ce usurare!n-o cunosc pe madame,credeam ca e cineva pe care cunosc si eu de aia eram curioasa.si nu mai pune la inima toate prostiile astea🙂

      • #11 by schtiel on Aprilie 19, 2011 - 19:17

        Eh , m-am enervat pe moment , m-am descarcat , mi-a trecut … dar nu e corect sa te iei de om fara motiv …

  1. Detalii… « lunapatrata
  2. Ultimul Mitropolit – 1 « Ioan Usca
  3. Morcovelul cu codita… « lunapatrata
  4. Play… « androxa
  5. Asteptand… « lunapatrata

Lasă un răspuns

