Raidho


Reiten, Wagenrad …calarie , roata

Trenul inainta usor , de abia se auzea locomotiva , iar cadenta te ruga s-o auzi , sa o ceri … Se tineau de mana , fata in fata , pe banchetele de la geam .

Vladimir Tsesler & Sergei Voichenko, Belarus and Andrey Severinko, Kiev, Ukraine.

Cu o luna in urma , el , intr-un acces de nebunie , cumparase de la un mos ( putin spus , timpul il uitase pe pamant , nici nu stia cine intrase in birou , poate chiar timpul in persoana ) cu o suma derizorie ( un dolar , da , un dolar si asa mancat de criza si inflatie )teren in Florida .

Nebunie . Da , altfel nu putea spune , sa cumperi 323 hectare de teren in Florida , in calea uraganelor si tornadelor . Actul de proprietate era valid , il verificasera avocatii ( sapand prin arhive , caci terenul aparea , disparea si parca mereu cu acelasi proprietar … ) si afacerea fusese incheiata . Mosul zambise la final , un dolar e totusi doar un dolar … il inchise ferm intr-un portmoneu din piele de sarpe ( glumea , spunea ca este de fapt de dragon … ) si le urase “Fericire!” , disparand senin pe usa .

Otto Rapp - OLD MAN WITH PARROT

Il urmarise in vis barba lui alba … se repezi la geam , asteptand sa iasa din cladire … desi stia , mult inainte , ca nu-l va vedea … Avu dreptate .
Nebunie . Atat a fost , nebunie sa cumperi o plantatie de ceai in Florida ! Care cica exporta in Japonia ! Sa vinzi castraveti gradinarului , adica … nu stiu ce a fost in capul lui cand a luat hotararea … iar acum era prea tarziu , devenise proprietar cu acte al plantatiei Dreamland .

Apoi … chiar nu intelese pe deplin ce se intamplase : incet , incet visele fura umplute de flori de ceai ( ciudat de mov , Camellia sinensis e alba , probabil mosul il mai pacalise o data … ) , concedierea veni ca o izbavire , contul blocat nu-l mai apasa ca alta data … total detasat , cu un drum bine stabilit … miros de ceai … iar Ea , ea era cu sufletul deja in natura …
Asa ca lasa totul sa vina de la sine , la un moment dat  drumul fu trasat , doar valizele asteptau flamande lucrurile lor , amintirile … le facura in liniste , deplin impacati , stiind ca lasa in urma doar ternul si zilnicul calvar .

Haideti si voi ! Sophie , 2012AchilianuAlex , AliceAmuleta , Androxa, Arhetipal , Costin , Cristi , Lillee ,   Daniel , Deea , Irina , MattManoliuGreiere , Ralu , Ilarie , Ana ,   Jteph , PrincipessaToscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , IndaRokssana , Hanny-Bunny si Vania

, , ,

  1. #1 by toscănița on Aprilie 26, 2011 - 19:17

    vaii,trenurile!am mers cu ele cât o viață data asta când am mers acasă.și tot îmi trăncăneau mereu:te duc,te aduc…ce m-a mirat foarte tare e că nu m-au mințit niciodată,am ajuns mereu la destinație😀 bine,în afară de dățile când le încurcam eu și mai luam și amendă.

    • #2 by schtiel on Aprilie 26, 2011 - 19:24

      Imi plac doar ca idee , realitatea e alta ….
      As prefera o masina de epoca😀 desi , chiar , nu stii cand si daca ajungi !

  2. #3 by principessa on Aprilie 26, 2011 - 19:35

    mi-am pus in valiza cateva lucruri si astept pe peron…
    un tren…am ajuns prea tarziu?

    • #4 by schtiel on Aprilie 26, 2011 - 19:36

      Niciodata , se zice , nu e prea tarziu …
      Cu CFR e alta problema insa😀

  3. #5 by principessa on Aprilie 26, 2011 - 19:41

    in gara mea nu am auzit de CFR

    • #6 by schtiel on Aprilie 26, 2011 - 19:49

      N-ai idee ce ai pierdut😀

    • #7 by schtiel on Aprilie 26, 2011 - 19:50

      si oricum n-au asa … cu aripi !

      • #8 by principessa on Aprilie 26, 2011 - 20:21

        au plecat din gara niste masinarii urate si zgomotoase, dar nu asa… cu aripi. eu mai astept.

      • #9 by schtiel on Aprilie 26, 2011 - 22:07

        Probleme cu jaratecul , cred …

  4. #10 by Cristi on Aprilie 26, 2011 - 19:53

    Don’t worry, be happy!🙂

    • #11 by schtiel on Aprilie 26, 2011 - 19:55

      Da , la mine e don’t happy , be worry …ce ti-e si cu ordinea asta😀

  5. #12 by Greiere on Aprilie 26, 2011 - 20:09

    sa cumperi cu un dolar o mosie in Florida pe care sa cultivi ceai pe care sa-l vinzi in Japonia…e suficient de haotic sa-mi placa!🙂 si pictura.

  6. #14 by Lillee on Aprilie 26, 2011 - 20:16

    Daca as sti ca trenurile vor arata precum cel din imagine, zau ca m-as incumeta sa fac o plimbare. Dar, repet, doar in acel caz.🙂

  7. #16 by Ionut on Aprilie 26, 2011 - 20:33

    in armata am cam rupt cateva trenuri in doua (la figurat) sau ele ne-au rupt pe noi, ca erau vai de mama lor

    • #17 by schtiel on Aprilie 26, 2011 - 22:08

      Asta e dotarea , daca n-au , n-au …morometian

  8. #18 by Cristi on Aprilie 26, 2011 - 21:04

    😀

  9. #19 by inda of wind on Aprilie 27, 2011 - 13:29

    Sigur erau camelii? Nu cumva era salvia divinorum, daca spui ca avea florile mov?🙂

    • #20 by schtiel on Aprilie 27, 2011 - 14:46

      Era sigur ceai ….doar ca avea flori mov si frunze galbene ….deh , n-am hatarat eu culorile , asa le-a vrut visu’…..

  10. #21 by Irina on Aprilie 27, 2011 - 14:20

    Hmmm…. Florida, plantatie de ceai, flori mov, valize… Nu stiu ce sa zic… Oare unde duc toate astea? Sunt tare curioasa,. Asa ca eu imi fac bagajele si astept linistita sa vad incotro ma poarta drumul.

    • #22 by schtiel on Aprilie 27, 2011 - 14:46

      Pe aripi de vis poti ajunge oriunde ….

  11. #23 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 13:08

    Ce frumos!!! Ce conteaza ca florile sunt mov? Ar putea fi si ceai cu aroma de lavanda, un motiv in plus sa exporti in Japonia, ceai din asta sigur n-au…😛
    Si apoi imi plac trenurile, dincolo de gandul ca mosul a vrut sa scape de mosie( ca numai de aia dai pe nimic ceva aparent valoros – ca sa scapi de ceva care are un mare defect sau problema ….sau poate ca sa faci o mare favoare cuiva care iti pare simpatic???…)…
    Imi plac trenurile adevarate, curate, frumoase, vechi, cu istoria lor, trenurile care te lasa sa vezi un peisaj minunat si te hipnotizeaza cu cadenta lor placuta…iubesc trenurile de vis si calatoriile de vis si m-am imbarcat confortabil (chiar si fara bilet sau bagaje, ca un copil fara griji de odinioara) intr-un colt din poveste ta, asteptand cu nerabdare sa vad incotro mergi … 😉

    • #24 by schtiel on Martie 31, 2012 - 16:27

      din pacate nu prea mai merge mult😀
      undeva , pe traseu … s-a cenusit sufletul , cuprins de durere😀
      iar eu fac naveta pe CFR , superb , departe de asteptarile tale … deh , ca intr-o societate de tranzitie unde toti cauta sa faca profit , uitand de fapt scopul afacerii😀

      • #25 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 16:39

        hai ca stiu si eu totul despre CFR-ul nostru drag…😦 … dar poveste e frumoasa tocmai pentru ca e rupta de realitate… nu stiu sa zic ce asteptari am, nu mai astept nimic de la nimeni, in afara de mine, si si asta e ceva relativ… asta e adevarul amar… dar in poveste putem vizualiza orice…
        si mie mi s-a cenusit sufletul, fi-r-ar… dar mai evadez in imaginatie… si… sa-i ia naiba de bani!!!😀

      • #26 by schtiel on Martie 31, 2012 - 16:40

        cam coincid situatiile😀 si cam albastre😆
        dar cred ca trecem peste ( sper ?! )

      • #27 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 16:58

        la mine se mai schimba culoarea ca si marea… albastra, gri cenushiu, negru, indigo, cu tente maronii, gri dorian… 😛
        sigur ca trecem peste, iti garantez ca vom trece…😉😆

      • #28 by schtiel on Martie 31, 2012 - 17:02

        din cenusiu , la mine se va transforma doar in umbra arsa … atat😦
        si nu , a trece peste e ca si cum as muri … deja sunt mort , suflet pustiu … din nou nu pot a muri iara😀

      • #29 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 17:17

        o nu!!!! nu esti mort deloc, esti cat se poate de viu, spiritual, mucalit, destept, lucid…
        nu mai gandi ca viata e doar un orizont gri, nu-i adevarat… sa nu crezi ca altii au o viata extraordinara, fiecare e incorsetat de ceva mai mult sau mai putin grav sau groaznic… daca nu e o boala incurabila sunt ratele si daca nu sunt banii sunt necazurile in familie… iubirea ne omoara uneori, dar partea buna e ca viata continua… si poate intr-o buna zi ne simtim iar inima… esti departe de a fi umbra arsa Schtiel!!!

      • #30 by schtiel on Martie 31, 2012 - 17:26

        am fost dincolo de viata , am fost dincolo de iubire …
        din viata doar visele raman , si speranta desarta😀
        si poate continua singura , imi sunt destul si preaplin , nefericire .

      • #31 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 17:40

        da… sau poate viata asta e doar un vis??!…
        nu raman numai vise si sperante, raman si clipele traite, amintirile, tot ce ai scris, tot ce ai daruit altora…
        cand ajungem sa ne fim suficienti noi noua insine, suntem cu adevarat intelepti… esti cea mai inteleapta tacere cu care am vorbit vreodata!🙂

      • #32 by schtiel on Martie 31, 2012 - 17:47

        posibil sa fim vise …le-am colectionat , presate intre pagini de suflet😀
        ma daruiesc , palme deschise si intinse , nimic de pierdut sau castigat
        resemnare
        multumesc pentru ultima fraza , m-ai … surprins😀

      • #33 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 17:58

        cu mult drag suflete!!!😉🙂
        si eu sunt resemnata… ma daruiesc ca o mana de nisip din care fiecare mai ia cate putin… dar ce e interesant e ca nu simt ca m-am imputinat deloc…
        stii ce se zice, ii recunoastem numai pe cei ca noi… in viata reala sunt mai tacuta decat un soarece tacut de biblioteca …
        ne-am nascut din visul etern si nastem noi insine vise… ne traim viata si viata ne traieste pe noi… un cerc fara inceput si fara sfarsit… totul curge…

      • #34 by schtiel on Martie 31, 2012 - 18:03

        pantha rhei😀
        doar vantul mai trece , calator , prin deserturile/gandurile mele😀

      • #35 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 18:09

        oh nu, mai trec si eu prin gandurile tale si nu, nu e desert deloc… e un univers cat se poate de populat, logic si frumos.😉

      • #36 by schtiel on Martie 31, 2012 - 18:33

        in univers traiesc si gaurile negre😀
        ma simt vartej , lumina oprind , fara incetare
        iti multumesc pentru treceri !

      • #37 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 18:45

        pai o gaura neagra nu opreste lumina, ci o inghite cu pasiune… deci n-ar trebui sa fie de fapt neagra ci foarte stralucitoare in interior… sau poate e o poarta spre o lume in care totul se reconstruieste, altfel, de la zero, mai curat…
        trec pentru ca universul tau imi place, mult.😀

      • #38 by schtiel on Martie 31, 2012 - 18:47

        o inghite , dar in spatele ei nu mai este decat vidul😀
        si-as vrea sa fiu poarta , dar cheile nu sunt la mine …
        multam !😀

      • #39 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 19:02

        😆 eh, nu stiu ce e intr-o gaura neagra, cred ca nimeni nu stie in afara de Cel care are toate cheile, ideile si raspunsurile…
        Cupla!!! (sau cu placinte, cu placere… )😉

      • #40 by schtiel on Martie 31, 2012 - 19:03

        as fura o secunda cheile ideile raspunsurile😀

      • #41 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 19:15

        vrei sa fii „Schtiel all mighty” pentru o zi?😆
        Si ce ai face daca maine te-ai trezi si ai constata ca ti s-a indeplinit dorinta?😛

      • #42 by schtiel on Martie 31, 2012 - 19:17

        I push the button😈

      • #43 by schtiel on Martie 31, 2012 - 19:19

        dar inainte as da o raita , sus jos rai-iad , inainte inapoi viitor-prezent , as afla de ce si cum … apoi … nu cred ca ar mai avea rost nimic😆

      • #44 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 19:25

        pai dupa ce o sa dai raita nu o sa mai dai push pe button, pt ca o sa constati ca nu sunt virusi chiar toti oamenii…
        dupa care i-ai scoate din necazuri pe toti cei la care tii… dupa care ti-a face rost de insula aia minunata pe care ti-ai dorit-o… si de tren, si de mare, si de delfini… si totul ar conta din nou…:lol:

      • #45 by schtiel on Martie 31, 2012 - 19:26

        ce simplu ar fi , ce simplu pare … oare ?!😀

      • #46 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 19:36

        daca ai apasa butonul l-ai omora si pe motanel… si iti garantez ca tu nu ai face-o… e simplu pentru ca esti perfect capabil sa iubesti si chiar iubesti… si cine iubeste nu poate omora… decat in joaca, intr-un game, ca sa scape de stress…😆

      • #47 by schtiel on Martie 31, 2012 - 19:41

        soarta lumii in labutele si mustatile motanelului😆
        cred ca toarce linistit , soricei vrabiute pisicute ; n-are habar de chei si intrebari existentiale😀

      • #48 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 19:52

        stii, as face oricand schimb cu nevinovatia lui sau a porcusorilor mei guinezi de acasa… nu e mare diferenta intre ei si copii… de asta n-a apasat chiar El pe buton pana acum… cata vreme mai exista copii mai exista speranta…😀

      • #49 by schtiel on Martie 31, 2012 - 19:55

        aici iti dau dreptate😀

      • #50 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 20:06

        stii, inainte sa am porcusorii nu stiam cum sunt ca vietati… imi imaginam ca o pisica e mai inteligenta sau un caine mai interesant…
        intr-o zi l-am vazut pe primul micut, un ghemotoc de blana mic alb cu ochisorii ca doua margele negre… l-am adoptat fara macar sa clipesc, l-am platit precupetzei care il vindea si, desi nu prea stiam eu cum va trebui sa-l ingrijesc, de atunci n-a mai fost un porcusor oarecare, ci porcusorul meu… daca ai sti cum se lipeste de mine, cum imi ciripeste in limba lui tot ce a facut peste zi cat am lipsit, cum imi linge mana ca sa-l mangai si cum imi fluiera cand vrea ceva bun, ai muri de ras… dar sa-l vezi in momentele lui filozofice in care se catzara pe casutza lui si se gandeste numai el stie la ce chestii profunde uitandu-se la tavan… ca sa nu mai vorbesc de momentele in care , suparat si satul de toata lumea isi intoarce casuta , isi blocheaza intrarea si se retrage in vastele lui apartamente, ca si cum ar pune la usa semnul „nu deranjati!!!”…😆
        cand ii aud pe cate unii zicand „eh, un shobolan” imi pare rau pentru ei, habar n-au ce au ratat in viata…

      • #51 by schtiel on Martie 31, 2012 - 20:09

        cine nu iubeste animalutele , ala nu este om complet !
        si de multe ori sunt mai inteligente decat muuulti oameni😀
        si motanelul meu sta cu fata la perete , 2-3 cm , visand …😆

  12. #52 by memyselfandela on Aprilie 1, 2012 - 17:37

    ce o fi in visul motanelului tau? 🙂 imi place sa-i vad pierduti in gandurile lor adanci, sunt haioshi…🙂
    stiu ca animalele sunt mai inteligente in anumite situatii ….sunt si mai devotate si iubesc mai mult…

  1. 2012 « Ilarie
  2. Ultimul Mitropolit – 13 « Ioan Usca
  3. Despre dor… « Rokssana's Blog
  4. A walk in the park … Part 3 « androxa
  5. Despre iertare… « lunapatrata
  6. Maboni Origami…. « androxa
  7. Intr-o gara « lunapatrata
  8. BleemFilk on Stumbleupon… « androxa
  9. Dancing with my self… « androxa
  10. Venus din Milo « lunapatrata

Lasă un răspuns

