Ce ma enerveaza azi


1. Containerele de colectare selectiva a deseurilor , transformate in cos de gunoi si cu miros pestilential , sursa de cotrobaieli pentru homelessi

2. Pistele pentru biciclisti , ce au costat j’de euro si s-au decojit instant .

3. Masinile ce parcheaza pe pct 2

4. Biciclistii ce ignora pct 2 , aventurandu-se pe carosabil

5. Biciclistii ce utilizeaza pct 2 , ignorand sagetile de sens ( da , alea albe ! ) si fara semnalizare sonora pentru pietonii ce nu mai au „teritoriu”

6. pct 2 ce se termina ( prin unele locuri … ) in neant

7. Campiile patriei , devenite culturi de deseuri . Foarte fertile , nerecoltate .

8. Cladirile vechi , cu istorie , lasate sa se prabuseasca pentru terenul de sub ele ( proprietarii n-au aflat de criza imobiliara ?! )

9. Graffiti de peste tot . Una este  arta urbana , alta „numele ….. pe toate gardurile” ( completati voi punctele )

10. Indiferenta tuturor.

Asta ma enerveaza azi.

PS Am promis sa numar pana la 10😀

, , , ,

  1. #1 by principessa on Aprilie 28, 2011 - 18:57

    nu-mi pot retine un zambet🙂

    • #2 by schtiel on Aprilie 28, 2011 - 19:01

      Cateodata din enervare dau si eu in zambet
      Dar rar😀

  2. #3 by Cristi on Aprilie 28, 2011 - 19:12

    Pe mine ma enerveaza ca Steaua iar n-o sa bata in meciul care va incepe peste 20 de minute.😀

    • #4 by schtiel on Aprilie 28, 2011 - 19:28

      He , nu sunt microbist … asa ca am scapat de cosmaruri !

  3. #5 by Manoliu on Aprilie 29, 2011 - 05:47

    Nici mie nu’mi plac aceste aspecte. Daca as dori sa nu fiu indifernt, ce as putea sa fac?
    Este chestiune de mentalitate generala, chiar daca eu, tu si putini altii vor sa fie altfel.
    Nu ne putem compara cu Germania- spre exemplu, care nu este tara balcanica si care
    nu a stat 500 de ani sub Imperiul Otoman. Si mie mi-ar place sa fie altfel, Draga Schtiel.

    • #6 by schtiel on Aprilie 29, 2011 - 12:50

      Stiu ca nu putem face nimic si tocmai de aceea ma enervez …

  4. #7 by ana pauper on Aprilie 29, 2011 - 18:42

    ce mă enervează azi? că n-am pălincă acasă și nu o pot invita pe mihaela di toscana să ne veselim în sănătatea mirilor regali🙄

    • #8 by schtiel on Aprilie 29, 2011 - 18:44

      Da ,marfa de contrabanda …greu de gasit daca nu esti din Maramu ….

  5. #9 by Greiere on Aprilie 30, 2011 - 13:51

    pe mine ma enerveaza ca nu sint in Bucurestiul de care mi-ai facut dor, ca sa ma enervez ca e asa cum e, si sa ma enervez ca o sa-mi fie iarasi dor de el cand nu sint in tara si tot asa.😀 si daaa, ma enerveaza ca n-am nici eu un strop de palinca de Maramu, sau macar un stropsor de vin de Moldova. si ma enerveaza dorul de tara!

    • #10 by schtiel on Aprilie 30, 2011 - 17:26

      Of , vinul rosu de Moldova….copilarie ….ce vremuri ….
      Si da Bucurestiul si tara asta enerveaza , dar poti injura in limba ta !😀

  6. #11 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 12:52

    stii ce ma enerveaza azi? ca nu m-am apucat de blogging acum cativa ani… o chestie atat de simpla si care m-ar fi ajutat mult… 🙂
    si da, un vin rosu adevarat de acasa era bun… da’ nu am, asa ca reconstitui gustul din memorie…😛

    • #12 by schtiel on Martie 31, 2012 - 16:24

      un colet ceva ?!😀

      • #13 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 16:32

        eu nu beau mai deloc de felul meu, dar sigur ai rade daca ai sti ce dor nebun ma apuca uneori de lucruri pe care acasa nici nu le bagam in seama…😀

      • #14 by schtiel on Martie 31, 2012 - 16:39

        sigur sunt piticii de pe creier😀
        cat ai , nu bagi de seama , cand n-ai , duci dorul😀

      • #15 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 16:46

        😆
        nu la pitici ma gandeam…. hahaha…😆
        esti mortal…😀

      • #16 by schtiel on Martie 31, 2012 - 16:59

        piticii tropaie de obicei , cerand felurite chestii😀
        da , altii au stoluri de pasari , roiuri sau alte asemanatoare …
        in doze mici , sunt mortal , deci iti dai seama ce ravagii face supradozajul😆

      • #17 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 17:11

        😆 atunci sa corectez: esti fantastic!!!😆

      • #18 by schtiel on Martie 31, 2012 - 17:23

        multumesc !😀

      • #19 by memyselfandela on Martie 31, 2012 - 17:32

        😉

  1. straina « Rokssana's Blog
  2. Graffiti « schtiel

Lasă un răspuns

