Ce ma enerveaza azi


1. Cei ce ocupa locul de la margine in transportul in comun , blocand pe cel de la geam .

2. Cei ce ocupa 2 locuri , cracanati , rasfirati de picioare sau de fund , citind ziarul bine intins , etc

3. Cei ce vaneaza un loc mai bun . Se muta brusc de pe un loc pe altul proaspat eliberat .

4. Faptul ca am bun-simt si nu deranjez nr 1 , 2 . Pe 3 incerc sa-l ignor .

5. Blogurile de prin agregatoare sau generatoare , cu subiecte de nisa fierbinti : tabla ondulata , termopane , saloane cosmetice ,etc .

6. Cei care cauta pe google poze cu ingeri indragostiti cu sclipici care se misca .  M-am saturaaaaat !

7. Fosta Berzei , datorita celui mai bun medic dintre primari sau celui mai bun primar dintre medici . Si l-am impuscat pe Ceasca pentru demolari !

Asta ma enerveaza azi.

, , ,

  1. #1 by Lillee on Mai 26, 2011 - 22:29

    Ahhh sa inteleg ca si blogul meu te enerveaza azi? Aaa, stai n-am scris despre termopane si saloane cosmetice. Am scris despre Huidu :))

  2. #3 by Greiere on Mai 26, 2011 - 22:48

    stai putin, ca m-a luat cu racori. care e treaba cu Berzei, ca eu timp si chef de stiri n-am dar de iubit Bucurestiul tot il iubesc asa, de la distanta?😦

    • #4 by schtiel on Mai 27, 2011 - 04:36

      Jumate demolata sa faca loc magistralei de strapungere nord-sud sau asa ceva ….deprimant
      Fi-le-ar soseaua suspendata sa le fie
      Mai ales era o cladire colt cu Stirbei …..superba . Acu e o groapa . Matache a scapat la mustata , dar nu se simte deloc bine
      Binefacerile civilizatiei

    • #5 by Lillee on Mai 28, 2011 - 22:49

      Nu te supara, glumeam si eu.🙂 O seara frumoasa!

      • #6 by schtiel on Mai 28, 2011 - 22:59

        Chiar nu m-am suparat ! dar daca vrei , iti dau linkurile la blogurile alea misto , sa vezi !😀
        O seara … linistita !😀

  3. #7 by Greiere on Mai 27, 2011 - 10:42

    imi pare cumpli de rau sa aud asta. pe bune, chiar m-am intristat rau de tot, era unul din colturile mele preferate din Bucuresti.😦 bine ai zis tu ca l-au pus la zis pe Ceasca pentru ca demola, dar pe tampitii astia nu-i vede nimeni?

    • #8 by schtiel on Mai 27, 2011 - 12:06

      Imi pare rau ca eu ti-am zis ….or sa fie 8 monumente istorice ( cladiri cum nu se vor mai construi ….) puse la pamant …
      Ii vede , dar isi iau comisionul toti , iar soferii sunt multumiti , de parca lumea se invarte in jurul masinilor …..mi-e lehamite !

  4. #9 by dictaturajustitiei on Noiembrie 2, 2011 - 20:33

    ”Cei care cauta pe google poze cu ingeri indragostiti cu sclipici care se misca . M-am saturaaaaat !” !!!!!!

    • #10 by schtiel on Noiembrie 2, 2011 - 20:52

      pai juma de trafic sa fie din asta ?! chiar toata lumea cauta asa ceva ?!

  5. #11 by memyselfandela on Aprilie 1, 2012 - 20:28

    😆
    iar Ingeri indragostiti cu sclipici care se misca???😆
    Of, pacat de ce fac in Bucuresti… si toata tara…😦

Lasă un răspuns

