Castle


1. Uniii spun ca esti inca frumoasa
Eu nu te mai vad azi in nici un fel
Altadata vietuiam in coliba
Si visam ca traim in castel
Poti sa ma duci intr-o vale adanca
Si sa-mi spui ca ma porti pe campie
Ori despre-un crang de marunte vlastare
Sa-mi spui ca-i o batrana vlasie

R: Nu stiu in ce parte se afla apusul
Nici rasaritul incotro vine
Unii-mi spun cu cat esti mai orb
Cu-atat lumea o vezi mai bine

2. Nu-mi mai vad nici macar mainile
Cand le duc la gura sa mi le musc
Altadata ocheam Steaua Polara
Si trageam in ea s-o impusc
Uniii spun ca esti inca frumoasa
Eu nu te mai vad azi in nici un fel
Altadata vietuiam in coliba
Si visam ca traim in castel

(Zaharia Stancu)

La aniversara , 101 postari , va invit sa traim in castel …

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , MattGreiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

, , ,

  1. #1 by ana pauper on Iunie 7, 2011 - 19:43

    la castel în poartă oare cine bate? mama lui ștefan.

    • #2 by schtiel on Iunie 7, 2011 - 19:49

      daca e mama lui , poa’ sa bata !
      daca e fiica , mai vorbim😀

      • #3 by Lillee on Iunie 7, 2011 - 21:06

        Eu credeam ca-i mai bine sa fie fiica sau chiar nepoata, stra-stra-stranepoata. :))

      • #4 by schtiel on Iunie 7, 2011 - 22:00

        😀😀 depinde de care stefan !😀😀

  2. #5 by Cristi on Iunie 7, 2011 - 20:06

    Sunt prieten cu Marius Baţu de la Poesis pe Facebook.😀

    • #6 by schtiel on Iunie 7, 2011 - 20:11

      macar e aproape ….Eugen Baboi e prin Canada …..

  3. #7 by Cristi on Iunie 7, 2011 - 20:09

    Acum am observat… La cât mai multe postări şi aniversări!🙂

    • #8 by schtiel on Iunie 7, 2011 - 20:12

      multumesc , multumesc !
      La fel iti doresc !

  4. #9 by Lillee on Iunie 7, 2011 - 21:07

    La cat mai multe postari, astept aniversarea de 200, apoi 300, si tot asa. Faci o treaba excelenta.🙂

    • #10 by schtiel on Iunie 7, 2011 - 22:01

      Mi-au mers la suflet urarile si aprecierile !
      Multumesc !!!

    • #11 by schtiel on Iunie 7, 2011 - 22:06

      doar ca or sa fie la 202 , 303 si tot asa😀

  5. #12 by Zazuza on Iunie 8, 2011 - 11:52

    la multe inainte! ma bucur sa fiu vizitator la castel…

    • #13 by schtiel on Iunie 8, 2011 - 13:36

      Sar’mana !
      Oricand , castelul meu are portile deschise ….

  6. #14 by Lorena on Iunie 8, 2011 - 12:00

    „Uniii spun ca esti inca frumoasa
    Eu nu te mai vad azi in nici un fel” … asa se intampla intotdeauna …

    • #15 by schtiel on Iunie 8, 2011 - 13:47

      Z.S era mereu incruntat , suparat … probabil de aici i se trage😀
      Si nu e musai intelesul asta , e posibil sa se fi referit , pur si simplu la faptul ca nu o mai vede . Deloc . Fizic .
      Dar la fel , se poate sa ai maaare dreptate😀
      Si oricum …mie imi palce doar „si visam ca traim in castel” …atat . Punct .
      Multumesc de vizita si cuvinte , te mai astept !

  7. #16 by Alicegeorgiana on Iunie 8, 2011 - 18:04

    Multumim pentru invitatie…tinuta este obligatorie? ca pot sa vin si fara:)
    Numai bine iti doresc si o seara linistita!

  8. #18 by lili3d on Iulie 17, 2011 - 20:26

    M-am ascuns pe mal, în negura pădurii şi am privit din nou castelul copilăriei mele. Credeam că un el stă acolo, în aşteptarea ursitei. Dar castelul era părăsit şi negura tot mai deasă.

  1. Miercurea fara cuvinte..6.. « androxa
  2. miercurea fara cuvinte-6 (Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog
  3. Miercurea. Fără cuvinte | Gabriela Savitsky
  4. Stiri scurte: 08.06.2011 « George Valah Blog
  5. Gest disperat « Ioan Usca
  6. Indecent proposal « schtiel
  7. Stiri scurte: 11.06.2011 « George Valah Blog
  8. Un film foto gasit intr-un aparat dupa 68 de ani, arata atacul Pearl Harbor ! « George Valah Blog
  9. NASA si-a anuntat toti lucratorii sa se… “pregateasca” ! « George Valah Blog

Lasă un răspuns

