Sit


Noir . Scoala olandeza de pictura :

sursa ( galerie SIT , Amsterdam , Olanda )

Black & White :

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , CameliaGreiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25 , CLM , Mihaeladm

Ionouka , Shayna

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

,

  1. #1 by Mihaeladm on Iunie 26, 2011 - 18:54

    Uite, interesant : sunt foarte expresive, fiindca imi induc o stare diferita de cea de acum 1 minut.
    Ceea ce banuiesc ca le face valoroase artistic, ca asta ar fi menirea, presupun.
    Insa imi induc tensiune, asa ca nu-mi plac.
    Pot sa formulez asa? Ca de obicei la ceea ce nu ne place stiu ca se reactioneaza cu „ce-i prostia asta?”.🙂

    • #2 by schtiel on Iunie 26, 2011 - 18:56

      pai sunt din seria noir , deci trebuie sa fie sumbre si incarcate de tensiune …. da’s frumoase😀

  2. #3 by Zazuza on Iunie 26, 2011 - 19:05

    ei bine, uite material de scris aberatii, la inspiratia acestor imagini!

    • #4 by schtiel on Iunie 26, 2011 - 19:20

      dar ieseau cam horror , eu vreau vise , nu cosmaruri !😀 asa ca le-am trecut la scoli de pictura si-am scapat😀

      • #5 by Mihaeladm on Iunie 26, 2011 - 19:31

        da, pai atunci ai inteles si reactia mea !🙂

      • #6 by schtiel on Iunie 26, 2011 - 19:32

        e normala , nu trebuie sa ne placa tot ce misca ! si trebuie sa si spunem ceea ce simtim , dorim , nu ?

  3. #7 by Lillee on Iunie 26, 2011 - 19:37

    Nu-s frumoase, sunt superbe. Imi alimenteaza starea ce am gustat-o inca de azi dimineata😀

    • #8 by schtiel on Iunie 26, 2011 - 19:42

      da , am vazut starile tale …. vad ca la toti genereaza duble senzatii😀

      • #9 by Lillee on Iunie 26, 2011 - 23:07

        Cam asa e :))

      • #10 by schtiel on Iunie 27, 2011 - 04:28

        hai ca apare si soarele … cateodata😀

  4. #11 by C.L.M. on Iunie 26, 2011 - 22:30

    Interesant de ciudate :)) Imi plac!

  5. #13 by Organizare Evenimente Corporate on Iunie 26, 2011 - 22:44

    Mie imi plac, nu trebuie numai culoare, chiar si astea sunt ok daca exprima ceva. Mi se par foarte interesante ca sunt cate 2-3 imagini care se contopesc perfect intr-un tablou, au o finete de expresie a amanuntului.

    • #14 by schtiel on Iunie 27, 2011 - 04:27

      cam toate sunt imagini in imagini,,,,
      multumesc de vizita

  6. #15 by memyselfandela on Aprilie 1, 2012 - 22:05

    Dumnezeule, ce minunatii… Black & White… cata imaginatie…
    O sa le studiez in liniste ca sa vad detaliile… superbe!!!🙂

    • #16 by schtiel on Aprilie 2, 2012 - 12:15

      un pic scarry😀 dar straniu de frumos !

      • #17 by memyselfandela on Aprilie 2, 2012 - 12:47

        nu, nu scary deloc… sunt foarte frumoase🙂

      • #18 by schtiel on Aprilie 2, 2012 - 12:50

        😀

  1. ce este dorul? « Rokssana's Blog
  2. Inocentul – 2 « Ilarie
  3. The man with the child in his eyes… « androxa
  4. Stargazing… « androxa
  5. Geometrie neeuclidiană | Caius
  6. Hunger…. « androxa
  7. Eshatologică « Ioan Usca
  8. Do not follow… « androxa
  9. Doom…. « androxa
  10. It doesnt interest me… « androxa

Lasă un răspuns

