SEO & other stuff 4


Nu ca ar conta prea mult in Romania ( este mai mult pentru vestici … si pentru cei care utilizeaza si Alexa Toolbar ) dar sunt persoane care doresc includerea Alexa widget in blog , pe wordpress.com . Precum stim , nu se poate .

Cel putin scriptul oferit oficial . Caci javascript nu poate rula pe wordpress.com .

Neoficial , se poate :

1. Vizitati alexa.com -> Site tool -> Alexa Site Widgets

2. Introduceti adresa blogului in caseta

si click pe Build Widget

3. In fereastra urmatoare va apare codul java si imaginea widget-ului . NU copiati codul , caci nu va merge ! Cu ajutorul mouse-ului , selectati de jos in sus , de la titlul la titlu ( trebuie sa devina albastru fondul )

si copiati ( Ctrl+C sau click dreapta Copy ) tot .

4. Generati un post nou , gol – chiar fara titlu . Aici faceti Paste ( sau Ctrl+V ) –  direct unde ar trebui sa scrieti text .

Trebuie sa apara ceva text , imaginea widget-ului , codul java si iarasi ceva text .

5. Stergeti tot , mai putin acea imagine ( daca aveti dificultati , separati imaginea de codul java cu cateva Enter😀 ) .

Trebuie sa ramana asa .

6. Comutati din modul Vizual in modul HTML . Va apare un script pur html

7. Acesta este codul care va trebuie si il copiati in memorie . Pe acesta il inserati intr-un Text ( text sau html ) din Aspect -> Widget-uri  , in sidebar , footer , etc .

Nu uitati sa treceti inapoi in mod Vizual si sa stergeti acest post , caci nu mai este necesar .

Este un pic mai lent decat originalul ( daca se schimba Alexa Rank , dureaza ceva pana sesizeaza , caci nu mai are javascript care sa-l forteze ) …. dar il aveti totusi in blog .

Il puteti vedea functional la mine😀

Simplu , nu ?

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , Camelia , Greiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25 , CLM , Mihaeladm

Ionouka , Shayna

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

 

PS :  cine are icon de PageRank de la http://www.prchecker.info , ar trebui sa-l ia din nou …. Google a facut update , dar iconul nu se schimba decat dupa ce-l instalezi din nou … probabil iar au umblat la algoritm …

  1. #1 by Lillee on Iunie 29, 2011 - 20:24

    Si… cu ce ma ajuta?😀

  2. #6 by Cristi on Iunie 29, 2011 - 20:50

    Algoritmul mamii lui… Nici pe bloguri nu scap de matematica…😆

    • #7 by schtiel on Iunie 29, 2011 - 20:53

      dap , tot timpul trebuie sa invatam …. ai vazut ca nici pi nu mai este ce a fost …. e tau acu !😀

  3. #8 by Jteph on Iunie 30, 2011 - 13:42

    Foarte simplu tutorialul dar nu-mi mai bag și asta pe blog ^_^

    • #9 by schtiel on Iunie 30, 2011 - 14:19

      Eh , eu l-am pus …asa , de estetica , nu ca as sta foarte bine ….
      Multumesc de vizita

  4. #10 by Lillee on Iulie 2, 2011 - 01:24

    sar’na… Il voi pune si eu, da’ mai incolo asa… cand mai cresc si eu. Sper…

  5. #12 by Alicegeorgiana on Iulie 6, 2011 - 12:13

    Iarasi lucruri folositoare pe intelesul tuturor! Multumesc!

  6. #14 by memyselfandela on Aprilie 1, 2012 - 21:46

    pinguinul si Alexa… pot sa iti fac un poem pe tema asta.. da’ teoria n-am inteles-o…🙂
    si apoi la ce imi trebuie tracking, ping, ming si tzing?
    scriu, postez, simt… nu e destul?😆

    • #15 by schtiel on Aprilie 2, 2012 - 12:22

      google iti promoveaza in cautari blogul dupa cate link-uri externe ai ( adica in cate blogrolluri esti ) , cate linkuri la posturi ai ( astea sunt pingback si trackback ).
      cu cate ai mai multe , cu atat apari in rezultate in pagini cu nr mic
      daca esti pe prima pagina , ai sanse sa iti vina vizitatori mai multi ( nu toti au rabdare sa ajunga pe pagina a 15 a de rezultate😀 )
      Alexa … e pe la americani mai utilizata , tot un fel de statistica
      scrii , postezi , simti … dar doar tu ? chiar si eu , nu putem fi singuri singurei😀

      • #16 by memyselfandela on Aprilie 2, 2012 - 12:56

        tu ai motanelul, eu am padurea…
        stiu ca poate parea ciudat dar nici nu m-am gandit la vizitatori/rating/cautari google cand a creat blogul… ci la a avea un loc unde sa-mi scriu gandurile…candva le scriam pe fb, hartie, in minte…cele 3 solutii au cam esuat din variate motive… in final blogul e cea mai buna solutie, nu stiu cum de nu m-am gandit mai demult…😀 da-i Doamne omului mintea de pe urma… 😆

      • #17 by schtiel on Aprilie 2, 2012 - 13:03

        da … la inceput asa am gandit si eu
        apoi m-a luat valul si am fost la concurenta😀 pana mi-am dat seama ca , de fapt , totul era aranjat in ZeList😀 si mi-a fost lehamite
        acum am grija de prieteni😀

      • #18 by memyselfandela on Aprilie 2, 2012 - 13:19

        😀 exact…😉

  1. Cantecul iubirii… « lunapatrata
  2. Preaplin lăuntric « Ioan Usca
  3. De dragoste « Rokssana's Blog
  4. Nature still loves us « O lume in imagini
  5. Inocentul – 5 « Ilarie
  6. Mars « O lume in imagini
  7. A treia cale | Caius
  8. Neva river at night « O lume in imagini

Lasă un răspuns

