Space journal


Guest-post lili3d

Când învelişul Soarelui se sparse, acesta se văzu înconjurat de câteva sfere mici şi colorate. Le îndrăgi îndată, încălzindu-le cu puterea sa.

Dumnezeu Îşi trimise îngerii să spele norii aceia murdari. Le porunci să-i albească precum aripile lor.

Se înlănţuiră în ultimul dans al tinereţii lor, cu promisiunea unui veşnic vals într-o altă… existenţă.

Se întâlniră din nou, la apus: el – Soare dătător de viaţă, ea – sevă interioară.

I-am sădit timpul în ochi, ca să nu mă lase singur, în veşnicie.

Se privi mirat în oglinda aşternută sub el şi îi plăcură culorile sufletului său.

M-am ascuns pe mal, în negura pădurii şi am privit din nou castelul copilăriei mele. Credeam că un el stă acolo, în aşteptarea ursitei. Dar castelul era părăsit şi negura tot mai deasă.

I-am sărutat frunzele, dimineaţa, furându-i picături de inocenţă. Le-am strâns într-un mănunchi pe care l-am ascuns adînc, în mine.

Pământul se primenise în culorile veseliei, dar cum treceam grăbit, să prind timpul, n-am poposit decât pentru o petală.

Am spart paharul ca să obţin un sunet de … cristal.

Hm, ce ţi-e cu romanticii ăştia care scriu pe blog-uri. Habar n-au ce se petrece-n lumea asta. Of, of…

,,Dă-mi un semn”, îl rugai, ,, şi-ţi voi dărui o gură de apă.”
El se zbătu de dincolo de nori şi mă mângâie, învăluindu-mă în culorile sale.

 

O postare lunga , dar plina de sentimente si imagini .

Multumesc , lili3d !

 

 

 

 

 

 

 

 

, ,

  1. #1 by lili3d on Iulie 17, 2011 - 22:24

    Vă salut. O să mai trec pe aici.

  2. #3 by Alice Georgiana on Iulie 18, 2011 - 11:03

    Frumoasa povestea….
    Zi racoroasa!

    • #4 by schtiel on Iulie 18, 2011 - 15:50

      aprecierile merg catre lili3d😀
      multumesc

  3. #5 by Lillee on Iulie 18, 2011 - 23:21

    Ceea ce numesc eu „suflete boeme”. Si le admir nespus.🙂

  4. #7 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 21:00

    frumos tare! idei care infloresc…🙂

    • #8 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 21:08

      vezi ce face Indecent proposal ?!😀

      • #9 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 21:17

        pai proposalu’ face bine… doar indecentu’ nu prea stiu unde e …😛😆😆

      • #10 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 21:19

        La Demi Moore😆

      • #11 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 21:29

        😛😆😆

  1. Neuschwanstein « Alice Georgiana
  2. Marilyn « O lume in imagini
  3. Marijuana « O lume in imagini

Lasă un răspuns

