Cocktail


Am obosit si e seara … incet intuneric se lasa . Doar atat , sa ma trag spre soba si-un cocktail sa pregatesc …

Alchimic sa absorb o gura de aer si apa sa am prin nari …. si-un foc ce launtric ma arde , seva si radacini in viitor …

Si elemente primare pe pleoape se astern , culcus de vise si-adorm , doar vise , sperante desarte . Dorm .

I’m tired and it’s night … Slowly darkness falls. Just so, I draw to the stove and to prepare a cocktail …

Alchemy, a deep breath to absorb and water through the nostrils to have …. and an inner fire that burns me, lifeblood and roots in the future …

Primary elements lie on eye  , bedding of dreams , I sleep and I dreams, just dreams, false hopes. I sleep.

Vise placute !

Alex , Ana U , Androxa , Caius , Cristi , George , Ilarie , Ioan U , AliceG , PrincipessaRokssana , Hanny-Bunny , Vania , Zazuza , Shayna , VizualW , GabryelleH , Lili3d , OanaClara , IOFlavius

,

  1. #1 by Alice Georgiana on Iulie 22, 2011 - 21:07

    Vise plăcute să ai și tu!:)

  2. #3 by oanaclara on Iulie 22, 2011 - 21:10

    Somnic pufos!🙂

  3. #5 by lili3d on Iulie 22, 2011 - 21:12

    Nu mă încumet decât să-l privesc. Prefer visul din paharul gol și noaptea de lângă.
    Noapte liniștită.

    • #6 by schtiel on Iulie 22, 2011 - 21:44

      paharul gol va fi plin cu noaptea de langa …
      la fel , vise placute !

  4. #7 by Gabriela Elena on Iulie 23, 2011 - 00:23

    Cocktail de vise placute, care sa-ti aduca suras pe buze-n somn, iti doresc!
    Te-am adaugat in blogroll-ul meu.🙂

    • #8 by schtiel on Iulie 23, 2011 - 07:36

      Sar’mana !
      Esti si in blogroll , ai si banner .
      O zi superba iti doresc !😀

  5. #9 by Lillee on Iulie 28, 2011 - 20:13

    Vreau si eu un o coada de cocos d-asta… Dai?😀

    • #10 by schtiel on Iulie 28, 2011 - 20:32

      avem di tati ! si cucosi , si cozi mai ales😆

  6. #11 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 00:53

    si seva din plante si focul din vene
    si apa ce sare-n zadar
    ca gheata topita se scurg peste mine
    am sufletul gol in pahar

    • #12 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 13:46

      ah , mercic😀

      • #13 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 16:47

        iarta-ma daca uneori mai fac comentarii aiurea… n-am vrut sa te corectez, nici in traduceri, nici in scris… esti perfect asa cum esti, tu, suflet rotund, minte ascutita, care vede si realitatea si visul…
        daca iti place iti pot face versiuni ca raspuns la toate poemele… poezia ma linisteste,pentru mine e un refugiu de suflet, un vis, un strigat, o tristete rostita… nu e nevoie sa-mi multumesti, nici sa ma publici. as prefera sa raman o nota de subsol nestiuta de nimeni in afara de tine si sa am parerea ta critica, nemachiata si directa… asta valoreaza cel mai mult pentru mine, restul e fum…🙂

      • #14 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 19:23

        hey , sa nu crezi ca ti-am facut reprosuri ! traducerea ta a venit bine , ti-am spus ca nu am experienta si vocabular bogat !
        si trebuie sa invat … sa nu citesca lumea si sa rada😆
        refugiu este si pentru mine … nu refugiu , scapare😀
        multam !

  7. #15 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 20:46

    da’ cine-a zis ca eu am experienta si vocabular bogat?😆😆😛

    • #16 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 21:05

      pai … cand la alimentara din colt vorbesti engleza , e altceva😀

      • #17 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 21:12

        da sa nu crezi ca noi pe aici in marea de angajati imigranti vorbim corect sau mai bine…😆
        ai muri de ras daca ai auzi ce gafe se pot face neintentionat…😛

      • #18 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 21:14

        indienii stiu ca’s tari😆

      • #19 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 21:24

        n-am avut colegi, am avut doar clienti hindu, si sunt tare cumsecade… curati, multi vegetarieni, niste suflete blajine….
        da, se poate scrie un roman despre fiecare nationalitate… la unele pagini ai face pauze de ras cu lacrimi…
        cel mai negru roman e insa cel cu colegii romani….😦

      • #20 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 21:34

        ma refeream la stilul lor de engleza …😀
        stiu , romanii sunt foooarte „buni” colegi😆

      • #21 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 21:44

        cei mai buni… fi-r-ar…😆😛
        da, sunt mortali, ai dreptate…🙂 da cred ca britanicul autentic ne aude si pe noi tot cam la fel… cred ca se cocarjeaza de ras…😛

      • #22 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 21:46

        hai ca eu disting un roman .., sau un italian … sau un indian … fiecare are stilul lui de „engleza”😆

      • #23 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 21:54

        woah… nu i-ai auzit pe polonezi…. hahahahaha😛😆

      • #24 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 21:56

        cu ei ma inteleg , au accent un pic germanic si ei😀

      • #25 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 22:06

        😆😆 :lol:… da….🙂
        da sa vezi cand stai intre ei si ii asculti in limba lor ce tare e… la cateva cuvinte mai intelegi cate ceva… stiai ca avem si cuvinte comune cu ei?🙂 chiar multe….

      • #26 by schtiel on Aprilie 7, 2012 - 15:20

        de la pelasgi ?! ai citit Densusianu ?

      • #27 by schtiel on Aprilie 4, 2012 - 21:59

        undeva … stra stra stra meu , pe la 1800 , era leh ( leș ) – polonez din Moldova😆
        am sange albastruuu😀

      • #28 by memyselfandela on Aprilie 4, 2012 - 22:11

        ah suflete… vrei sa iti zic ce sange am eu?
        de pe linia mamei sange de cazac si roman muntean…
        de pe linia tatei sange de italian, roman ardelean si oltean
        si in plus(pentru ca eram intr-o situatie disperata cand m-am nascut) am supt de la o sasoaica si o tiganca, ceea ce se zice ca e ca fratia de sange…
        al meu e curcubeu…😆

      • #29 by schtiel on Aprilie 7, 2012 - 15:19

        globalizare😆
        si eu am un frate de lapte , tigan😆 dar el a supt , nu eu😆

      • #30 by memyselfandela on Aprilie 7, 2012 - 15:25

        🙂😉 :lol:… asa, deci ne inrudim…:P

      • #31 by schtiel on Aprilie 7, 2012 - 15:36

        mai mult decat sigur😆

  1. If tomorrow never comes…. « lunapatrata
  2. Inocentul – 23 « Ilarie
  3. Teiul | Caius
  4. Vertij « Ioan Usca
  5. The octopus… « androxa
  6. Rokssana's Blog
  7. Scrisoare catre un necunoscut « Rokssana's Blog
  8. The very first time… « androxa
  9. Bianca C. Dan – Transplant de iubire « Ioan Usca
  10. Temptation….. « androxa
  11. Bibliografie la Comentarii la Cartea Facerea | Ioan Sorin Usca
  12. Nataşa pe dulapul fierbinte | Ana Usca
  13. Să Ne Râdem! « Alice Georgiana
  14. Golden Angle « O lume in imagini
  15. elements « memyselfandela
  16. Empty « memyselfandela

Lasă un răspuns

