SEO & other stuff 4


1. Voi lipsi o perioada . Defectiune tehnica , grava . Pierdut HDD din laptop , cu toate datele . A decedat subit , fara avertismente .

2. Acum functionez la capacitate minima , bootat de pe un stick USB , sub Linux . Am tot ce-mi trebuie , mai putin datele mele si viteza … asa ca , oricata bunavoita as avea , nu prea pot face multe lucruri .

Tux, the Linux penguin

Linux

3. Laptopul meu gafaia si asa , batran , saracu … sub Linux , nici macar surf pe web in conditii decente nu pot face . Asa ca voi trece cam rar , un Like ici-colo … pana reusesc sa-mi refac jucaria😀

4. Sa nu credeti ca am ceva cu Linux , chiar m-am distrat si invatat o gramada zilele astea , traiasca Fedora the best , am o gramada de facilitati instalate , dar la 1,5 MHz procesorul si 512 RAM , chiar n-am ce sa cer …

Fedora 15 mit KDE 4.6.3

Fedora

5. Plus ca HTML5 n-am sa vad , comunitatea free e hotarata sa boicoteze h264 ( codec video promovat de Micro$oft😀 ) . Adobe Flash Player cica s-ar instala , dar am muncit o zi intreaga sa-l fac sa mearga ( adica nu mergea nici YouTube😆 ) , deci boicot de ambele parti . O lume nebuna , nebuna …

6. Una peste alta , am avut sarbatori fooarte ocupate😀 , ceea ce nu va doresc !

La o buna citire :

Alex , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U , VizualW , GabryelleH , Lili3d , OanaClara , Savitsky , Dictatura , Moi

Enhanced by Zemanta

, ,

  1. #1 by Zazuza on Ianuarie 7, 2012 - 20:46

    hai fa-te bine🙂. dpdv computer, desigur🙂

    • #2 by schtiel on Ianuarie 7, 2012 - 20:48

      ah , crezi ca nu vreau ? dar hdd-ul nu ma lasa😆 si e IDE , nu prea mai gasesc …

  2. #3 by Călin on Ianuarie 7, 2012 - 20:48

    la bună re-vedere, re-citire sau cum vrei să îi zici şi să îţi rezolvi cît mai repede problemele!

    • #4 by schtiel on Ianuarie 7, 2012 - 20:52

      ne revedem , ne recitim … dar la mine o pagina se incarca in 10 min … cata rabdare sa am ? iar rezolvarea vine ea , incet incet …😀 cam cum proceseaza laptopu meu , sarac😆

  3. #5 by Vania on Ianuarie 7, 2012 - 21:08

    De regulă, trec şi bolile astea…

    • #6 by schtiel on Ianuarie 7, 2012 - 21:18

      la vechimea laptopului … daca rezolv hdd , sigur pica altceva😀
      dar , da , trec …

  4. #7 by lili3d on Ianuarie 7, 2012 - 21:16

    Succes!

  5. #9 by Cristi on Ianuarie 7, 2012 - 21:38

    Bafta maxima, sa-ti rezolvi problemele cat mai rapid!🙂

    • #10 by schtiel on Ianuarie 7, 2012 - 21:54

      multam !
      rapid inseamna de multe ori un pret prea mare … suntem dispusi sa-l acceptam ?!😀

  6. #11 by CELLA on Ianuarie 7, 2012 - 22:08

    uf, of, ah🙂
    baftă!

    • #12 by schtiel on Ianuarie 8, 2012 - 08:39

      corect , la asa ceva imi trebuie bafta ! sa fie , sar-mana😀

  7. #13 by oanaclara on Ianuarie 7, 2012 - 22:28

    Nu dau like la asa ceva pt ca nu imi place faptul ca ai ramas fara obiectul muncii. Si calculatorul meu mai are un pic si moare.

    • #14 by schtiel on Ianuarie 8, 2012 - 08:41

      la mine like e ceva , asa , de buna ziua , am trecut , apreciez … nu-i musai sa fi de acord cu subiectul😀
      da , si calculatoarele mor , cateodata …

  1. Călin (File de poveste) « Ioan Usca
  2. life in pictures – 19 – ei uita « Rokssana's Blog
  3. 77 de ani (1) « Colţu' cu muzică
  4. 59 de principii ale profesorului de succes (53) | innerspacejournal
  5. Wim Botha ….Book sculptures… « androxa
  6. colţul cu rock clasic – 8 « Colţu' cu muzică
  7. innerspacejournal
  8. SEO & other stuff 5 « schtiel
  9. STOP ACTA! « Arylechina

Lasă un răspuns

