Born to die


[…]

Don’t make me sad, don’t make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don’t know why

[…]

Lana Del Rey – Born To Die

Un weekend linistit pentru :

Alex , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , CellaCalin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U , VizualW , GabryelleH , Lili3d , OanaClara , Savitsky , Dictatura , Moi

PS : contrar obiceiului , am ales o piesa ( varianta acustica ) de pe un viitor album (😀 apare in 2012 ) , dar cu o voce profunda si niste versuri pe masura … sper sa va placa !

, ,

  1. #1 by CELLA on Ianuarie 20, 2012 - 23:09

    şi ţie, seară liniştită😉

  2. #3 by memyselfandela on Mai 3, 2012 - 20:41

    aha, si iata cine mai postase Lana Del Rey…😉
    we are all born to die, that’s the truth…
    Le-am ascultat si eu pe ambele, dar mie imi place mai mult versiunea din videoclip decat cea live… in versiunea acustica Lana se concentreaza mai mult pe tristete si sentiment, in videoclip e mai multa melodie si un film in spate… si ceva sunet de fundal… oricum e o melodie impresionanta…
    and yes, sometimes love is not enough… fi-r-ar…😦

    • #4 by schtiel on Mai 4, 2012 - 05:22

      imi place acustica pentru ca ramane doar vocea si sentimentul , fara artificii😀
      da , mai trebuie multe😀

      • #5 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 05:27

        pai da, dar la o varianta acustica vocea mai da si rateuri…🙂😉

      • #6 by schtiel on Mai 4, 2012 - 05:35

        da , dar e simpatica foc😀

      • #7 by schtiel on Mai 4, 2012 - 05:36

        vocea😆

      • #8 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 05:43

        hehe😀 stiu… e fantastica…😉

      • #9 by schtiel on Mai 4, 2012 - 18:34

        vocea ?!😆

      • #10 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 18:42

        si vocea, si fata… e frumoasa, hai nu te mai face ca nu stii…😀😆

      • #11 by schtiel on Mai 4, 2012 - 21:47

        vocea da … la ea mai gasesc cate ceva , ca sunt carcotas rau😆

      • #12 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 21:52

        of… daca nici Lana nu e frumoasa pentru tine, apai zau ca nu stiu ce cauti tu…🙂 nu e frumoasa , e superba… carcotasule!!!!😆

      • #13 by schtiel on Mai 4, 2012 - 21:54

        am o lista intreaga de defecte la ea … stii , intai pe alea le vanez😀 abia apoi descopar si partile bune😆

      • #14 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 21:57

        si ia zi, care sunt defectele ei?
        curios, eu am tendinta sa vad in oameni partea buna… numai dupa o vreme mai vad si defetele…😆

      • #15 by schtiel on Mai 4, 2012 - 21:59

        umeri mici , gura prea mare , tic cu mana … mai sunt😀
        daca stiu defectele , poate le accept si abia apoi ma intereseaza omu … daca sunt majore si fatale , gata😆

      • #16 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 22:03

        umeri mici? :O tic?😛 gura prea mare?😆 alti barbati ar considera-o fragila si senzuala…
        vezi ca uneori nu e chiar fair sa scotocesti in defectele omului…🙂

      • #17 by schtiel on Mai 4, 2012 - 22:05

        pai e fragila si senzuala ! :lol; fi-r-ar😆
        vrei sa ti le spun si pe ale mele ? ca intai acolo am facut inventar ! sunt cel mai mare critic al meu si judecator😀

      • #18 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 22:07

        😆 lasa ca si eu le am pe ale mele…

      • #19 by schtiel on Mai 4, 2012 - 22:09

        😀😀

      • #20 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 22:12

        am, jur cu mana pe buric… le cunosc,le recunosc si … cateodata, accidental, cate unul se mai transforma in calitate…😆

      • #21 by schtiel on Mai 4, 2012 - 22:16

        dar noi n-avem nicio vina ! parol !😀

      • #22 by memyselfandela on Mai 4, 2012 - 22:18

        pai cine are vina pentru defectele cu care se naste? poate au vina numai aia cu defecte dobandite la modul constient…🙂

      • #23 by schtiel on Mai 5, 2012 - 07:09

        am si dobandite , dar sub presiune😆

  3. #24 by memyselfandela on Mai 5, 2012 - 07:40

    am si eu, stai linistit… of… astea sunt cele mai nasoale si triste…😦

    • #25 by schtiel on Mai 5, 2012 - 16:39

      da , dar daca le accepti si le stii , le poti controla😀

      • #26 by memyselfandela on Mai 6, 2012 - 00:25

        da si nu…🙂 cel mai nasol e cand orice ai face tot nu poti imbunatati defectul.. 😦 … si ramai cu efectul…😆

      • #27 by schtiel on Mai 6, 2012 - 08:27

        da , dar poti sa-l aprofundezi si sa-l duci pe culmi nebanuite😆

  1. muzici cu parfum de cafea « Colţu' cu muzică
  2. duzina de cuvinte – 18 – aberatii « Rokssana's Blog
  3. GODS……. :-) « androxa
  4. Imoralitate cu aromă de cafea « • Gabriela Elena •
  5. Iarna vrajbei noastre « Ioan Usca
  6. 7- Jet d’Eau « O lume in imagini

Lasă un răspuns

