SEO & other stuff 9


1. Astazi ( multumiti viscolului !😀 ) mi-am gasit timp sa onorez ceva ce trebuia de mult facut  . A aparut o noua rubrica de blogroll , Like .

Pentru cei ce periodic  bifau Like ( bine , si mie imi place lucrul asta … chiar ma dezamagesc temele ce nu au facilitatea asta😀 caci nu prea comentez )

2. Si pentru ca niciodata nu le-am multumit pentru atentia acordata .

3. Aceeasi rubrica exista acum pe ambele bloguri , si schtiel si vizualw . Impartirea a fost total aleatoare (😀 ) deoarece ambele au PR4 si acelasi numar ( fidel ) de cititori-vizitatori zilnic … Daca aveti preferinte pe unul sau altul , imi spuneti !

4. Daca am omis pe cineva , imi cer scuze anticipat ! ma anuntati si remediez😀

PS am sarit la 9 , deoarece am duplicate la rubrica asta 😆 …. aritmetica asta …

PPS va las placerea sa va descoperiti , voi , noii adaugati😀

  1. 10 – Fahd « O lume in imagini

Lasă un răspuns

