Magic of Women


Scoala romaneasca de fotografie :

sursa ( galeria Andreea Iancu , Romania )

Magie pentru :

Alex , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , CellaCalin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U , VizualW , GabryelleH , Lili3d , OanaClara , Savitsky , Dictatura , Moi

Enhanced by Zemanta

, ,

  1. #1 by T on Februarie 7, 2012 - 13:13

    Da, frumos. Am deschs si eu de azi un capitol nou in blogul meu. Ca prea vad lucruri faine si trebuie sa le arat si altora.🙂

    • #2 by schtiel on Februarie 7, 2012 - 21:00

      vazut , placut … voi comenta acolo😀

      • #3 by T on Februarie 7, 2012 - 21:24

        asteptam cu interes…🙂

      • #4 by schtiel on Februarie 7, 2012 - 21:51

        bun : primele doua foto doar platit as fi spus ca sunt in/din Romania …deci avem totusi o tara frumoasa , pacat ca-i locuita si necunoscuta😀
        artistul … e de plan international , chiar stie ce sa faca … pacat ca netu e mare si-i gasim greu printre stirile de la ora 5 ….
        in concluzie : daca stim sa cautam , gasim frumosul !
        multumesc pentru atentionare !!!

        PS cel putin 10 incercari am avut sa postez commentu la tine ….ba ca nu-i ID bun , ba ca nu-i chapcha bun … asa ca am renuntat si-l pun aici … batalia blogger – wordpress continua …

  2. #5 by T on Februarie 8, 2012 - 00:44

    Nu’s ce naiba are. Asa e, am incercat sa comentez si eu cu cont de wordpress si nu pot. Scarbele! Nu ma gandeam ca e chiar asa…😀

    Ai incercat cu „User/URL”?

    by the way, si eu cand ma loghez la tine sa comentez, am optiuni sa ma loghez cu cont de: wordpress, twitter sau facebook. Altceva nik…

    • #6 by schtiel on Februarie 8, 2012 - 05:31

      mama lor cu ACTA PIPA SOPA banu si concurenta !😀

      • #7 by T on Februarie 8, 2012 - 09:29

        mai e un cuvant tot din 4 litere, care incepe cu P.. Li-l dedic.
        😀

      • #8 by schtiel on Februarie 8, 2012 - 11:01

        da da da !
        problema e ca suntem prea mici in razboiul lor …

      • #9 by T on Februarie 8, 2012 - 14:24

        logic! oricum nu am de gand sa port razboiul nimanui…🙂

      • #10 by schtiel on Februarie 8, 2012 - 15:31

        da , dar trecem prin el , suportam hibele lor si tot asa ….😀

    • #11 by schtiel on Februarie 8, 2012 - 15:31

      am incercat tot !
      WP.com are suport doar pt Twitter si FB …deh , nu agreaza concurenta😀
      da , pentru cel gazduit propriu sunt alte plugin-uri …eu nu le pot folosi , asta e !😀

  3. #12 by T on Februarie 8, 2012 - 00:49

    am bagat eu commentu pt tine🙂

  1. Principiul nonagresivităţii comportamentale (59) | innerspacejournal
  2. Spectacol fragil-cartea gheţii « • Gabriela Elena •
  3. Calm « Ioan Usca
  4. Republica Informativă România « Gabriela Savitsky
  5. colţul românesc – 11 « Colţu' cu muzică
  6. Muzică de seară- Truly Madly Deeply, Savage Garden « Alice Georgiana
  7. picatura si oceanul « Rokssana's Blog
  8. E iarnă…iar | innerspacejournal
  9. Strop de fericire (3) « Arylechina
  10. Acolo şi înapoi. « Arylechina
  11. Fiinţă « Arylechina

Lasă un răspuns

