Phenaphen #3


Jeffery Liberman – Phenaphen # 3

[…]

lying lonelly like a madman

lying lonelly in a world of pain

[…]

Ridicand ochii spre cer

stele cazatoare

doar soaptele frunzelor

in noapte

si trist , sub pasi

amintirile se cern

nisip de clepsidra

printre nori …

Raising eyes to heaven

falling stars

only the leaves whispering

in night

and sad, under steps

memories are sieved

sand hourglass

through the clouds …

Versuri si muzica pentru final de saptamana :

Alex , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U , VizualW , GabryelleH , Lili3d , OanaClara , Savitsky , Dictatura , Moi , Ela

Enhanced by Zemanta

, , ,

  1. #1 by Mishuk on Aprilie 6, 2012 - 23:00

    ştiam eu că uitasem pe cineva, şi-mi cer scuze….nu bântui prea des pe blog, dar când o fac vă iau pe toţi la rând aşa că…acum e timpul să te citesc😛

    • #2 by schtiel on Aprilie 7, 2012 - 06:37

      eu m-am abonat la feed-uri si-am rezolvat , ca sa nu uit pe cineva … problema e ca si feed-urile au probleme😆 nu se actualizeaza corect sau la timp …

      • #3 by Mishuk on Aprilie 7, 2012 - 10:32

        să spunem că eu sunt mai leneş…şi nu acord atâta atenţie blogurilor….🙂

      • #4 by schtiel on Aprilie 7, 2012 - 15:12

        nu cred ca esti mai mult ca mine ( si eu sunt incorsetat si de TIMP😀 ) !
        iar blogul asta este parte din mine …

  2. #5 by deanjbaker on Aprilie 6, 2012 - 23:57

    enjoyed….

    • #6 by schtiel on Aprilie 7, 2012 - 06:34

      thanks ! a lot …😀
      you are welcome !

  3. #7 by memyselfandela on Aprilie 7, 2012 - 00:12

    [http://www.youtube.com/watch?v=pGxdpfXcPeI&feature=relmfu]
    when you grow again, time resets itself
    you feel the pulse of your heart sending
    sap in your frozen veins, solitary tree…
    and from beneath dead leaves
    new memories stretch themselves
    towards the shooting stars

  4. #8 by Călin on Aprilie 7, 2012 - 10:50

    mi-a plăcut aberaţia de azi (de ieri, pardon, dar eu doar azi am ajuns aici)🙂 . zi faină la tine!

    • #9 by schtiel on Aprilie 7, 2012 - 15:11

      conteaza ca ajungem😆
      la fel de faina si la tine !!!

  5. #10 by Angela...salvata prin HAR on Aprilie 7, 2012 - 11:53

    GOD BLESS YOU !
    WEEKEND PLACUT!

  6. #12 by memyselfandela on Aprilie 8, 2012 - 14:43

    http://memyselfandela.wordpress.com/2012/04/08/a-million-dreams-and-two-awards/
    te-am nominalizat pt doua premii… sa ai o duminica frumoasa!!!😉🙂

  7. #14 by memyselfandela on Aprilie 8, 2012 - 15:12

    si nu stiu ce pisici am facut de nici un link din post nu e activ???😦 offfffff… habar n-am de ce…

    • #15 by schtiel on Aprilie 8, 2012 - 16:35

      pisicile n-au treaba aici😆
      insert link , nu copiat direct in post ?😀

  1. colţul european – 18 « Colţu' cu muzică
  2. Atunci cine…? « Arylechina

Lasă un răspuns

