Monsieur Ré-Dièze et Mademoiselle Si-Bémol


In original : Monsieur Ré-Dièze et Mademoiselle Mi-Bémol ( Domnul Re-Diez și domnișoara Mi-Bemol )

♯ sharp sign , diese – ridicarea notei muzicale cu jumatate de ton

♭ flat sign , bemolle – coborarea notei muzicale cu jumatate de ton

*

Domnita draga ,

Invaluit in valatucii pipei ( dupa caz , se pot utiliza si trabucuri sau tigari de foi , cantitatea de fum fiind totusi semnificativ redusa in acest caz ) – gen Perique , deci in niciun caz ultralight  , m-am delectat cu muzicile lui Tchaicovsky printre randurile frumoasei povestiri .

Atat de logic nu pot fi , pierdut in amintiri , incat sa nu observ finetea complimentelor , travestite , si mici intepaturi . Intre randuri am pus suflet , amestecat cu lacrimi si vise zdrobite , in pulbere de stele macinate . Nu le-am tratat chimic ( alchimia este doar pentru aur si piatra filozofala … ) caci , precum spui , experimentele de acest gen esueaza ( aici nu sunt sigur daca nu cumva Natura este cea care limiteaza dorintele noastre de mici creatori ) si nu le-am strans in tom cu intentia ( de altfel desarta , nu sunt nici magician😀 ) de a obtine randuri-randuri de admiratoare ( desi , trebuie sa recunosc , asemenea specimene coexista in biata blogosphera … si , incredibil cat de greu detectabili si , incredibil , cate de multe admiratoare … ) .

Precum DomnieiTale , imi plac florile presate ( aici de inclus iarasi o paranteza – sunt un activist al vietii plantelor si insectelor , nu suport seva topita intre pagini si bolduri infipte in spate …de mult nu mai ucid necuvantatoare , probabil ca mi-am pierdut inocenta si sunt mult prea lucid ) . Asa ca , aceste flori nu sunt de pe inaltimi sau paduri tropicale … sunt doar biete flori de mina , din adancul sufletului , crescute in bezna si hranite din culori de durere si sperante … Culorile sunt triste , intradevar , caci fara suferinta nu se naste arta ( poate parea lipsit de modestie , dar fiecare suntem creatorii lumilor noastre , iar arta , chiar daca e naiva , tot o forma de arta este ) . Si da , rosu , albastru ( un pic din nobletea stramosilor – nobililor – lesilor ce-mi curg in vine ) si umbra arsa …

Si bucuros ( in cutia postala , doar prozaice facturi , somatii si reclame ) de primirea unei scrisori , originale si autentice , iesita din basme … si urari dintr-un suflet frumos ( inmiite se vor intoarce😀 ) , te invit , acum spre inserare , sa ascultam in soapta , adagio :

Prokofiev – Lieutenant Kijé//Romance

\natural natural sign , becarre – anularea celor doua de mai sus , revenirea la nota muzicala initiala

Schtiel ( liniste , calm … )

,

  1. #1 by lafeeblanche on Aprilie 20, 2012 - 20:33

    Domnia Ta,
    Scrisoarea voastră m-a găsit în micul salonaș de vânătoare , la fereastră, așteptând descălecatul scutierului. Stiam că veți veni într-un fel sau altul. Multumesc, Domnia Ta.Acesta e doar un bilet scris grabnic, cu sufletul la gură, dar mâine vă voi scrie negreșit, pe indelete. Mi-a fost dor de Voi, Domnia Ta! Cu drag, La Fee Blanche, Contesă de Chou-Fleur

    • #2 by schtiel on Aprilie 20, 2012 - 20:42

      O seara frumoasa sa aveti , Domnita !
      Astept epistola DomnieiTale😀

      • #3 by lafeeblanche on Aprilie 20, 2012 - 20:46

        Multumesc mult, Domnia Ta! Mâine dimineată voi scrie negresit raspunsul meu! O seara frumoasa și Domniei Tale!

      • #4 by schtiel on Aprilie 20, 2012 - 20:49

        Si linistita ! Multam , Domnita !

  2. #5 by lafeeblanche on Aprilie 20, 2012 - 20:37

    Domnia Ta, se poate să puneți și în umilul meu castel scrisoarea voastră?

    • #6 by schtiel on Aprilie 20, 2012 - 20:44

      Cu bunavointa DomnieiTale , binenteles ca aveti dezlegare😀

      • #7 by lafeeblanche on Aprilie 20, 2012 - 20:45

        cu copy-paste?

      • #8 by schtiel on Aprilie 20, 2012 - 20:46

        cred ca merge … nu prea stiu sigur la videoclip …

      • #9 by schtiel on Aprilie 20, 2012 - 20:47

        Reblog-ul face un chenar enervant si trunchiaza din text …

      • #10 by lafeeblanche on Aprilie 20, 2012 - 20:48

        copy-paste, clar!

      • #11 by schtiel on Aprilie 20, 2012 - 20:49

        da , e mai simplu😀

      • #12 by lafeeblanche on Aprilie 20, 2012 - 20:55

        am pus! Ce nume las? Schtiel e suficient?

      • #13 by schtiel on Aprilie 20, 2012 - 20:57

        normal ca da , eu sunt !😀

  3. #14 by lafeeblanche on Aprilie 20, 2012 - 20:39

    Dacă ai ști ce imi place Prokofiev!

  4. #17 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 00:37

    Sub ceata si sub fir de clar de luna
    povestile de scrum incet se-aduna
    invaluiti in umbra si mister
    nici tu, nici eu nu suntem cei de ieri
    si fumul pipei sa ne spun-ar vrea
    ca umbra ta tot una-i peste-a mea
    tacere trista, ziduri fara cer
    aceleasi lacrimi pe-un obraz stingher.

    Doua ecouri tremurand la unison
    Se-ngana urmarind acelasi ton
    si-si povestesc in intuneric printre soapte
    amaraciuni din viata si din moarte
    si gandurile se ridica si se sparg
    precum corabii ratacite-n larg
    si-n departare fara nici o zare
    invaluite-n aer de uitare.

    Cu straie grele imi intind mantaua
    si trupul mi-l astern peste podeaua
    unui castel de mult uitat si de departe
    cu bucurii si cu amar, ca rupt din carte
    si muta inchid ochii si in gand
    te-ascult cum canti si taci si ma ascund
    in umbra linistii ce-o sa se astearna
    ca visul frant al unei nopti de iarna.

    • #18 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 16:40

      MULTUMESC ! cu litere mari😀

      • #19 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 16:45

        >:)<
        as raspunde fara cuvinte asa cum torc pisicile
        "purrrrrr purrrrrrrr purrrrrrr"😀

      • #20 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 16:46

        😀😀😀

      • #21 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 16:48

        😉😀😀

  5. #22 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 00:41

    PS: un alt fel de scrisoare strecurata in casuta postala de la intrarea castelului pazit de un motan fioros…🙂

    • #23 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 16:39

      ai grija , motanul toarce !!!😆

      • #24 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 16:43

        😛😆😆
        stii, cand eram copil am invatat si eu sa torc, ca pisicile bunicii… inca mai pot reproduce sunetul… nu glumesc … 😀😆

      • #25 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 16:45

        stii ca nimeni nu stie de ce sau cum torc pisicile ?
        eu zic ca vorbesc😀

      • #26 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 16:48

        nu stiu daca chiar vorbesc… sau poate da? eu zic ca isi manifesta linistea interioara, aprobrea, multumirea, fericirea… o pisica nefericita nu toarce niciodata…

      • #27 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 16:54

        eu zic ca da😀
        si da , exista nefericire si la ele ….😦

      • #28 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 16:59

        bineinteles ca exista nefericire si in inimioara lor… au sentimente ca si noi… am vazut atatea dovezi de iubire, curaj, gelozie, amaraciune la animalutze… nu ii inteleg pe cei care „degradeaza” animalele ca fiind sub specia umana… dimpotriva, iti spun sincer ca mi-e mai bine cand sunt cu animalute decat cu multi oameni pe care ii cunosc… ele nu te injunghie pe la spate si vezi pe fetzishoara lor adevarata lor stare de spirit… sunt cum zic englezii „heart on the sleeve” – cu inima in palma… ma simt mai in siguranta intre animalutze decat in societatea „avansata”…😦

      • #29 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:00

        da , ai spus un MARE adevar , animalutzele sunt mai bune decat oamenii cu 1000 de fetze😀

      • #30 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:10

        pai si eu am fost injunghiata de mii de ori… stiu ca e asa… poate nu am invatat nici acum anumite lectii…
        daca treci prin viata asta e aproape imposibil sa-ti pastrezi inocenta interioara… tentatia sa raspunzi cu aceeasi moneda e enorma… dar facand asta devii ca si cei care iti fac rau…
        din pacate nu sunt decat 2 cai: ori te integrezi in societate si devii ca majoritatea , ori iti pastrezi principiile si te izolezi… nu poti fii cu fundul in doua barci…
        Eu prefer linistea… si nu zic ca e cel mai bine, nu mi-am permis sa dau sfaturi prea multor oameni, cine sunt eu ca sa dau sfaturi? fiecare decide cum crede si simte… eu am vazut suficient din ceea ce pot face oamenii… la un moment dat am decis ca e suficient si mi-e mai bine in coltul meu… si bine-am facut…🙂

      • #31 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:15

        da , dar sunt unii care iti invadeaza si coltisorul ala😀
        oamenii sunt un virus , dar parca fara ei ar fi cam monoton😀

      • #32 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:18

        nu, coltisorul e numai al tau… oriunde… lupta sa ramana al tau… e minimul tau necesar pentru echilibru si siguranta… invata sa spui NU cui te amaraste si te invadeaza…😀

      • #33 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:21

        stii cum se spune „clientul nostru stapanul nostru”
        cum sa spui deci NU ?!😀 si mai vin si cu daruri pe tava …
        iar ca sub tava au pumnalul , asta deja este alta poveste😆

      • #34 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:28

        😦 oameni nesimtiti…
        stii, am momente cand nu stiu cum de-i rabda pamantul pe cate unii… am vazut atata meschinarie ca mi se face greata uneori… totul se reduce la mandria lor, la banii lor, la faptul ca ei trebuie sa fie mai sus decat altii, indiferent daca ii calca pe cap sau nu…
        daca ei sunt cazuti, fii tu puternic, ai rabdare, fii ca o piatra, apa trece, poate se erodeaza piarta dar totusi ramane… am observat ca nenorocitii intr-adevar invadeaza viata oamenilor buni, dar la un moment dat face Dumnezeu ceva de ii face sa se indeparteze…🙂

      • #35 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:44

        piatra ramane , dar de piatra😀

      • #36 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:47

        pai trebuie sa-ti construiesti o carapace… tare doar la exterior… 🙂😆

      • #37 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:48

        he he , interiorul incet incet , prin empatie , preia insusirile exteriorului😀

      • #38 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:56

        😀 nu totdeauna…😆

      • #39 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:59

        😀

      • #40 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:50

        stii „Piatra, Piatra” cantecul Ioanei Radu? tare mult imi place…😀

      • #41 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:57

        nope , nu ascult muzica populara , romante , opera si opereta …😀
        simfonica selectiv … dap , cam limitate gusturile mele😀

      • #42 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 18:06

        nu-s limitate de loc… nici eu nu ascult populara, dar doar unele melodii de aur din muzica lautareasca chiar imi plac….🙂

      • #43 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 18:07

        eh , unele imi plac si mie … dar asa , ca exotic😀

      • #44 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 18:13

        pai da…🙂 unele sunt chiar geniale…
        n-am ascultat niciodata populare… romante asculta mama, da imi par prea deprimante, nu-s genul meu…
        opera da, clasica da, rock simfonic DA!!!!😆

      • #45 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 18:21

        😀 da , deprimante
        iar opera chiar n-o inteleg😆

      • #46 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 18:23

        bun, opera e cam asa: asculti cateva ore pentru a auzi si cateva minute celebre…😆😆😆

      • #47 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 18:28

        a , nu muzica ma deranjeaza , ci oamenii aia de nu inteleg de ce tipa😆
        dar cu minutele cam ai dreptate …

      • #48 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 18:34

        😆😆😆🙂

      • #49 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 16:51

        cand eram copil eram un bun pisicolog…😆
        sa stii ca si porcushorii de guineea scot sunete cand sunt fericiti… nu torc, scot un fel de ciripit… si daca iti aduci aminte si puii de gaina scot un fel de ciripit cand se ascund noaptea sa doarma sub closca… oare stii cum fac? sunt tare dragalasi…😀

      • #50 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 16:55

        stiu …am avut o gasca de trei galbui mititei … poveste lunga si trista din copilarie😦

      • #51 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:01

        stiu… si eu ma jucam cu ei, ii dresam, ii invatam sa manance fluturi de porumb… veneau la mine alergand cand ii chemam pentru ca stiau ca ii indop cu bunatati si ii mangai…cand ma gandesc la copilarie imi pare totdeauna un taram din alta lume, un vis frumos pierdut…😦

      • #52 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:05

        pierdem , toata viata pierdem , la final ramanem cu degetele rasfirate si sufletul gol😀

      • #53 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:14

        nu suflete, nu-i adevarat… nu ramanem cu sufletul gol… ramanem cu binele facut si dragostea daruita… asta vom lua cu noi in cealalata lume…
        sa nu regreti nici un moment de dragoste daruita, nici un gest de generozitate sau bunatate, chiar si daca persoanele care au primit toatea astea s-au dovedit a fi nedemne… ceea ce daruiesti e comoara ta care nu se va pierde niciodata… „daruind vei dobandi”- asta e un mare adevar….TU ESTI MULT MAI BOGAT DECAT ITI DAI TU SEAMA, TU IN LINISTEA TA…

      • #54 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:17

        nu prea cred ca luam ceva „dincolo” …😀
        adica as spera la un pic de liniste acolo😆

      • #55 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:21

        ba da, luam binele si dragostea… si o sa avem si liniste… nu gandi ca esti tu vreun mare pacatos… locurile din iad sunt deja rezervate pentru altii… stii tu, diavolii aia in piele de om care fac rau la fel de usor cum respira…😦

      • #56 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:24

        sincer , decat ambrozie toata ziua …
        adica un fum de tigare , o bere , un internet , ceva , nimic ? pai jos eu zic ca au😀

      • #57 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:33

        🙂 nu cred ca e ambrozie, e liniste si fericire dincolo…
        si cand vom ajunge acolo nu ne va mai trebui nici net nici fum nici berica… o sa fim pur si simplu fericiti… cum eram cand eram copii, fara griji, fara frica… iti mai amintesti sentimentul?🙂

      • #58 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:45

        da , il stiu …😀 dar chiar fara net ? sunt dependent !!!😆

      • #59 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 17:55

        😆😆😆 da’ tot copil ramai…😆😆😆

      • #60 by schtiel on Aprilie 21, 2012 - 17:59

        😆

      • #61 by memyselfandela on Aprilie 21, 2012 - 18:12

        😆😆😆

  6. #62 by Cristi on Aprilie 21, 2012 - 07:55

    Epistola de mare exceptie!🙂

  7. #64 by vondigto on Aprilie 22, 2012 - 11:14

    Frumoase cuvinte scoti sub note si rotocoale de pipa, jos palaria, sub notele lui Beethoven cu al lui Silencio, dar fara rotocoale, am renuntat de ceva vreme, nu ma mai incanta decat licoarea lui Bachus neagra si seaca!

    • #65 by schtiel on Aprilie 22, 2012 - 21:27

      multam mult !😀
      si eu as renunta la fum si rotocoale , dar un pitic mic si nebun imi tot sufla in ureche😆

  8. #66 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 08:58

    Abia de putina vreme am invatat sa fac reblog! Exersez! Am sa trimit scrisoarea prin reblog pe blogul meu. Sunt convinsa ca toata lumea se va bucura! Multumesc!

    • #67 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 20:11

      Sper sa se bucure😀
      si poti exersa linistita !😀

      • #68 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 20:16

        Multumesc. Am recitit azi cu drag. Si-a pastrat prospetimea. Mi-a facut mare placere. Mi-ai bucurat sufletul si mintea!
        Am sperat sa pot publica, dar nu s-a copt inca…
        Raman datoare!

      • #69 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 20:33

        Hai ,ma … ce datorie ?!
        Ma bucur ca ti-a placut !😀😀

      • #70 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 20:36

        A fost frumos din partea ta sa faci acest gest. E greu sa scrii scrisori. Cred ca e stilul cel mai dificil. hahahha! Mi-a placut mult! A fost foarte citita si azi! hehehheh!

      • #71 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 20:38

        mai ales ca eu NU scriu scrisori … si nu-mi place sa vorbesc la telefon si … si …😆
        multam eu !

      • #72 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 20:42

        cu atat mai mult apreciez gestul tau. in prima seara cand am citit-o parea asa de incredibil de pentru mine, desi, nu cred ca asta intentionasesi, dar asa a iesit. te asigur ca fiecareia dintre femeile care au citit scrisoarea i s-a parut ca ei ii e destinata… asta inseamna ca stii sa scrii scrisori….

      • #73 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 20:47

        n-am zis ca nu stiu😀 am zis ca nu scriu😀
        si daca asta e efectul , inseamna ca stiu eu de ce nu scriu😆

      • #74 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 20:50

        desigur ca am inteles ca stii, dar ca nu vrei. poate nu am reusit sa sibliniez asta! hahahhahah!
        da, esti periculos! hahahahha! meriti pupicii mei cu sclipici!
        ce ochi frumosi ai! stii ca am crezut ca sunt ai unei fete?

      • #75 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 20:58

        stiu , multi cred asta inca😆 dar sunt ai lui Till Lindemann , solistul Rammstein ( uber alles )😀
        Si multumiri , pentru sclipici😆

      • #76 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:00

        hahahhaahahahahaah! e foarte foarte amuzant! deci nu sunt ochii tai! nu stiu cine e Rammstein, scuza-mi ignoranta! hhahahhaah
        cand te plicisesti de sclipicii mei sa ii pui la ingerul tau cu sclipici, ca asa am ajuns pe blogul tau!

      • #77 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:09

        Rammstein , rock industrial german , buuuni😀
        Stii cate vizite imi aduce chestia aia cu ingerii ? dupa atata timp , inca face ravagii😆
        si nu ma plictisesc

      • #78 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:12

        imi vine sa imi aduc si eu un inger cu sclipici la mine, dar nu stiu cum sa fac!
        esti ravagisant, vasazica! hahahahah!
        ma bucur ca ii primesti, fara sa te plictisesti!

      • #79 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:14

        insert media !😆 ( ca sa se miste nu trebuie ca wordpresu sa-i faca automat redimensionare , adica trebuie sa incapa normal in pagina la dimensiunea originala ) dar sa stii ca cel mai greu e sa-i gasesti !😀

      • #80 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:16

        tocmai am facut un reblog si am adus ingerul tau pe blogul meu, hahahahaha! simplu ca bonjour!

      • #81 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:17

        ce ti-e si cu tehnica asta !😆
        Multumesc !

      • #82 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:19

        Eu multumesc pentru ca mi-ai dat voie! e asa de frumos!

      • #83 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:19

        😀

      • #84 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:21

        Imi plac si zidurile de castel medieval si florile de dipladenia. Eu am sa spun ca e o zana!

      • #85 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:22

        ai grija , planta cica e otravitoare !😀

      • #86 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:24

        ba nu, am eu dipladenie! nu am patit nimic. am avut mai corect spus, inclusiv movul acesta din imagine, dar mi-au degerat! daca ai sti ce flori spectaculoase sunt in realitate!

      • #87 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:25

        te cred , eu nu am plante , le mananca motanu😆

      • #88 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:27

        hahaahhha! eu mai am pe balcon, dar in casa nu, ca mi le mananca micii mei perusi. ei mi-au mancat intr-o singura dimineata toata colectia de violete de Parme. i-am gasit murdarei pe la cioc de clorofila si pamant de flori! ce n-au reusit sa manance au taiat ca pe franjuri.

      • #89 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:29

        daa , mici fiare😀 nu stiu cum le tinem in casa😀

      • #90 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:31

        stii ce bestiutze sunt?

      • #91 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:32

        stii ce gheare are motanu ?😀

      • #92 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:36

        Stii ce gheare au si bestiutele mele!
        Cred ca esti atasat de motanul acesta. ooo! ai motan, asta imi da de gandit, stii eu sunt cu gandurile prastie acum undeva sus, departe de lume, aproape de luna, fiindca sunt somnambula!

      • #93 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:42

        dap , suntem nedespartiti😀
        eu dorm deja pe mine , dupa o zi groaznic de aglomerata si stresanta …

      • #94 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:44

        bine, nu te mai retin, te las sa te odihnesti. si eu am avut o zi cu 7 ore de predare! ma bucura prietenia voastra. o inteleg. asa ma iubesc si pe mine micii mei puiuti!

      • #95 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 21:52

        somn usor , perusii sa te sarute !😀

      • #96 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 21:56

        somn usor si tie! sa te sarute cine ti-ai dori!multumesc pentru micul ingeras! :))

      • #97 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 22:02

        motanu ma saruta sigur !😆😀

      • #98 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 22:03

        hahahhhahaahah! sa va incalziti unul pe altul! sa va aveti grija unul altuia! ai si cei doi pupici de la mine, la un caz!
        :))

      • #99 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 22:11

        da da😀
        Multam !

      • #100 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 22:13

        :))
        Cling, si zana disparu!

      • #101 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 22:28

        😀 dar nu de tot !!!!!!!

      • #102 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 22:41

        nuuuu, eram dupa gard! cling!ma gandeam la…

      • #103 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 22:55

        😆😆

      • #104 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 22:56

        :)) :)) :))
        am masca cu praf de stele pe fata nu pot sa zambesc prea tare! hahahahh!

      • #105 by schtiel on Decembrie 7, 2012 - 23:03

        ah , e bal mascat si eu ma culc😦
        de ce nu mi s-a spus ?!😀

      • #106 by lafeeblanche on Decembrie 8, 2012 - 06:19

        cum mi-am pus masca, am si adormit!
        :))

      • #107 by schtiel on Decembrie 8, 2012 - 22:23

        cred ca avea somnifer … nu praf de stele😆

      • #108 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 08:58

        cred ca daaaaa Cling!

      • #109 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 08:58

        😀

      • #110 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 09:08

        am facut bine ca m-am odihnit. am fost la o conferinta a rezidentilor de la pneumoftiziologie! am crezut ca fac toate formele de boli descrise acolo! nici praful de stele nu m-ar salvat!

      • #111 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 09:11

        asa e cand citesti despre boli … prezinti simptome clare😆

      • #112 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 09:13

        Ay, acolo le explicau cu lux de amanunte! hahahahah! A fost o zi lungă! hahahhahah!

      • #113 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 10:43

        si cu ganduri multe😀

      • #114 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 10:49

        Asa e, cu ganduri multe! Heheheeh! De unde stii, Fat-Frumos, zise atunci Zâna!
        Ninge! Cling!

      • #115 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 13:40

        hai ca la mine nu ninge !😀

      • #116 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 13:45

        Acum s-a oprit si aici!:))
        E soaaaareeeee!
        E bine ca nu ninge! Ar fi fost un disconfort, nu…
        Cling!

      • #117 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 13:48

        n-ai vazut ca lasam urme ?!😀

      • #118 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 13:50

        da, asa e, ai fi lasat urme…
        :)))))))
        sau poate le-ai si lasat un suflete unde zapada afanata abia astepta pasi…
        hehehehheh!

      • #119 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 13:52

        sau pasii asteapta zapada sa-ngroape …😀

      • #120 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 13:55

        ooo, tavaleala in zapada, asa s-ar putea spune!
        :))

      • #121 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 13:56

        😆 da , ar fi o varianta , chiar placuta😀

      • #122 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 13:59

        sunt convinsa ca ar fi! :)))
        cand eram mica, ma urcam in varful dealului si de-acolo veneam spre vale de-a rostogolul! nu aveam nici pe dracul! acum nu stiu daca nu cumva as ameti ingozitor!
        :)))

      • #123 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 14:03

        depinde de deal , iti pot taia si respiratia😆

      • #124 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 14:06

        da, se poate si asta, dar si mai sigur ar fi sa te alegi cu niste vanatai de toata frumusetea datorite denivelarilor de la musuroaiele de furnici, inghetate, de sub zapada!
        :)))

      • #125 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 13:50

        in suflete… sunt emotionata
        hahahahah

      • #126 by schtiel on Decembrie 9, 2012 - 13:52

        😀

      • #127 by lafeeblanche on Decembrie 9, 2012 - 13:56

        :))))

  9. #128 by lafeeblanche on Decembrie 7, 2012 - 08:59

    Reblogged this on La Fée Blanche.

  10. #129 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on Mai 12, 2013 - 09:19

    Multumesc!

    • #130 by schtiel on Mai 12, 2013 - 17:12

      😀 multam !

      • #131 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on Mai 12, 2013 - 17:16

        Cling!

      • #132 by schtiel on Mai 12, 2013 - 17:17

        si sclipici !!!😀

      • #133 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on Mai 12, 2013 - 17:21

        Evident!
        ___$$$$$$$$______$$$$$$$$§
        _$$$$$$$$$$$$__$$$$§§(¯`v´¯)$
        $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
        $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
        $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
        _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
        ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$øʊ ❤ ★.¸¸.•❤ ★
        ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
        ________$$$(¯`(●)´¯)$$
        ___________$(_.^._)$
        ____________$$$$$$❤
        ____________________◕
        __________________◕
        _______________◕
        ____________◕
        _________◕
        ______◕
        ____◕
        ___◕
        __◕
        _◕
        _◕



        _◕
        __◕
        ___◕
        _____◕
        _______◕
        _________◕
        ___________◕
        _____________◕
        ____________▌▌◕▐▐
        ___________▐▐____▐▐
        __________▐▐▐_____▐▐▐
        _________▐▐▐_______ ▐▐▐▐▐▐
        ________▐▐▐_______▐▐▐▐__▐▐
        _______▐▐▐▐______▐▐▐▐__▐▐▐
        ______▐▐▐▐______▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
        _____▐▐▐▐▐_____▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
        _____▐▐▐▐▐___▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐_▐▐▐
        ____▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
        ___▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
        __▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐
        _▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐▐
        _▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
        _▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐
        _▐▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐
        _▐▐▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐
        _▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐
        _▐▐▐▐▐▐_▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐._

      • #134 by schtiel on Mai 12, 2013 - 17:22

        sar’mana !😀

      • #135 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on Mai 12, 2013 - 17:24

        Adevarul e ca nu imi gasesc cuvintele de multumire! E o mare onoare pentru mine si o mare bucurie!

  1. Si bemol și flori uscate « La Fee Blanche
  2. Monsieur Ré-Dièze et Mademoiselle Si-Bémol | La Fée Blanche
  3. Civilizația Mărului pitic… | La Fée Blanche
  4. Invitații Contesei de Chou-Fleur | La Fée Blanche
  5. Scrisori – Curtea Regelui Petaud | La Fée Blanche

Lasă un răspuns

