Notes


Cuvinte

perle si lacrimi

note ale unei zile

de nicaieri si niciunde

singur

si regrete pentru

cea mai frumoasa zi …

Words

pearls and tears

notes of the day

from nowhere and anywhere

alone

and regrets for

most beautiful day …

Banchee – Beautiful Day

, , ,

  1. #1 by Angela...salvata prin HAR on Aprilie 25, 2012 - 05:35

    Wonderful 🙂

  2. #3 by blackice13 on Aprilie 25, 2012 - 12:06

    🙂

    • #4 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 12:51

      e de bine ?😀

      • #5 by blackice13 on Aprilie 25, 2012 - 17:10

        Mi-e draga linistea de aici…

        In concluzie, e de bine🙂

      • #6 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 19:06

        multam mult !😀

  3. #7 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 14:18

    Si eu mi-am trait ziua cea mai frumoasa si imi am si regretele si nostalgiile legate de o zi irepetabila.

    • #8 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 15:17

      oare de ce aflam doar dupa ca a fost cea mai frumoasa ?!😀

      • #9 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 15:21

        stiam de atunci exact ce e si cat de dulce e, dar nu mi-am permis-o!🙂

      • #10 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:01

        mi-am permis-o … dar acum platesc pentru ea😆

      • #11 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:03

        oops :)), orice placere se plateste!🙂

      • #12 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:04

        da , dar tot platesc si platesc … credeam ca scap si eu mai ieftin😀

      • #13 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:06

        ooo, inseamna ca a fost ceva pe masura platii, sau nu?

      • #14 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:10

        eh , talgerele balantei iti dau mereu impresia ca se inclina diferit … mai ales in defavoarea ta😀

      • #15 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:15

        da, fiindca celalata parte pare mereu ca a iesit mai putin sifonata din istorie, dar te asigur ca e doar o iluzie, cauzata de departare sau de separare.

      • #16 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:18

        sau de durere😀

      • #17 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:19

        sau de durere profunda si muta.

      • #18 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:21

        nu vezi ca strig ?!😀😆

      • #19 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:23

        la cine?
        glumesc. eu am tacut.

      • #20 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:24

        la pustiul din mine !😆
        si eu am tacut …

      • #21 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:27

        ai citit textul meu cu marchiza furnica? eu strigam la pereti.
        faci metafore bune, care determina analogii. imi aduci aminte de Pustietate in floare de Galsworthy.

      • #22 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:37

        nu dau Like pana nu citesc , ca am mai patit-o sa dau asa , in alb😀
        sar’mana de aprecieri , dar pustiul meu deja are fructe😆 florile mi le-a furat vantul …

      • #23 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:39

        atunci cactusul e pustiul tau!🙂

      • #24 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:40

        ador cactusii … am avut colectie😀

      • #25 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:43

        cautam sa fac o pastisa dupa un basm. acum iti cautam citatul. am voie cu citate la tine pe blog?

      • #26 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:44

        hei , normal ca da !😀

      • #27 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:45

        „Ei! Stai! grăi Ileana. Să vad mai înainte: ești ce-ar fi să fii? Și numai dup-aceea să grăim vorba și să gustăm pomana și să începem dragostea. Poți tu face să-nflorească din brusture trandafir?

        – Ba! grăi feciorul de împărat.

        – Atunci floarea ta este scaiul! zise Ileana cea înțeleaptă. Poți tu face ca să cânte liliacul în glas frumos?

        – Ba! grăi feciorul cel de împărat.

        – Atunci ziua ta e noaptea! zise Ileana cea înțeleaptă. Poți tu face să rodească măr pe iarba lupului?

        – Pot! grăi feciorul de împărat.

        – El să fie pomana ta! zise Ileana cea frumoasă și șireată. Asază-te la masă.”

      • #28 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:49

        😀 la final „si sireata” … femeile😀
        dar ea putea face toate cele ?!

      • #29 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 20:52

        vrei finalul? e unul din basmele mele preferate. Pe urma poti sa il stergi! Bine?
        „Ileana nici nu se ascunsese bine, până ce feciorul cel de împărat și intră în casa cu o sabie ascuțită în mână.

        – Să-mi spui acuma, Ileana draga mea, grăi el, tu m-ai aruncat pe mine în pivniță?

        – Eu! grăi Ileana de sub perdea.

        Feciorul de împărat dete o dată cu sabia peste sânișorii păpușii.

        – Tu m-ai scos cu batjocura din țară? întrebă el de-a doua oară.

        – Eu! grăi Ileana.

        Feciorul de împărat dete peste față.

        – Tu mi-ai vărsat mâncările? întrebă feciorul de împărat de-a treia oară.

        – Eu! grăi Ileana.

        Feciorul de împărat dete cu spada de sus în jos.

        – Tu mi-ai vărsat vinul? întrebă feciorul de împărat de-a patra oară.

        – Eu! grăi Ileana.

        Feciorul de împărat dete cu spada o dată cruciș și o dată curmeziș. Iar Ileana începu a răsufla aburi de moarte.

        – Tu m-ai aruncat în cuțite? întrebă feciorul de împărat de-a cincea oară, și mai în urmă.

        – Eu! grăi Ileana.

        Feciorul de împărat împunse acuma cu sabia în inima Ilenei, începu apoi să dea în toate părțile, și cruciș, și curmeziș, și în lung, și în lat, să dea din toate puterile ce avea, încât îi curgeau lacrămile pârău. Când se apropiară zorile de ziuă, el începu să plângă din toată inima. O dată îi sări o bucățică de zahăr în gură.

        – Hei! Ileana! dulce ai fost vie, dar dulce ești și moartă! zise el plângând încă mai tare.

        – Dulce, zău! grăi Ileana, ieșind de sub perdea, dar pe de-o sută și de o mie de ori mai dulce am să fiu de aci înainte.

        Feciorul de împărat stete împietrit de bucurie când văzu pe Ileana întreagă și sănătoasă. El o cuprinse în brațe, și de aci înainte trăiră mulți ani fericiți și împărățiră peste țară cu pace și cu noroc”.

      • #30 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 20:59

        daca lacrimile ar vindeca ….😀
        dar adauga doar cicatrici😦
        frumos basmul si finalul , multam !

      • #31 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 21:04

        e incurabila! Nu ajuta lacrimile, iar cicatricile raman ca o perpetua marturie.

      • #32 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 21:07

        ma lipseam , sa stii !😀

      • #33 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 21:08

        cred!🙂

      • #34 by schtiel on Aprilie 25, 2012 - 21:11

        😀

      • #35 by lafeeblanche on Aprilie 25, 2012 - 21:13

        🙂

  4. #36 by memyselfandela on Aprilie 26, 2012 - 12:55

    sa ai o zi frumoasa… fara amintiri si fara regrete… zambeste!!!!😉
    [http://www.youtube.com/watch?v=UM55ngOgikA]

    • #37 by schtiel on Aprilie 26, 2012 - 19:09

      multam !
      zambesc , caci maine va fi mai rau😆

  5. #38 by Mishuk on Aprilie 28, 2012 - 18:02

    cred că o să-mi fac un plzlist de la tine😀

  1. colţul romantic – 19 « Colţu' cu muzică
  2. Sfaturi pentru părinţi – 1 | innerspacejournal
  3. One « schtiel

Lasă un răspuns

