Sanglot


O nota pe fiecare pleoapa

greu si adanc

lacrimi

si notele curg

mainile mele

cupa

pentru suflet

pustiu …

Rene Aubry – Sanglot

A note on each eyelid

hard and deep

tears

and notes flowing

my hands

cup

for the soul

wilderness …

Note de seara pentru :

Alex , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U , VizualW , GabryelleH , Lili3d , OanaClara , Savitsky , Dictatura , Moi , Ela , Zazuza

, ,

  1. #1 by Worldly Winds on Mai 5, 2012 - 19:12

    Beautiful words.
    I love the photograph of the piano!🙂

    • #2 by schtiel on Mai 5, 2012 - 19:22

      Thanks for apreciations !😀
      the photo … for the great internet😆

    • #3 by schtiel on Mai 5, 2012 - 19:32

      You see, all keyboards are black … like the soul … as hours … waiting

  2. #4 by Cristina Ioana Florea on Mai 5, 2012 - 19:17

    foarte frumos😀

  3. #6 by bibliodevafiliala3 on Mai 6, 2012 - 00:38

    Frumos, muzical, imaginistic. Potrivită fotografia şi muzica – cu acelaşi ritm, în care schimbări bruşte şi previzibile te trimit înapoi la refrenul obsedant cântat pe clape.

  4. #8 by memyselfandela on Mai 6, 2012 - 01:29

    superba muzica… ma face sa ma gandesc la Yann Tiersen, Yo-Yo Ma si Piazzolla… nu e muzica mai pasionala decat tangoul, nu e muzica mai apropiata de adevarul iubirii, acela ca amandoi trebuie sa puna pasiune si sa danseze la fel de nebun si frumos…

    si dupa mult timp pentru-a cata oara
    suspini tacut privind in prag de seara
    doi pasi pierduti in timp si viata sumbra
    fara de chip, dar urmariti de-o umbra…
    clape de pian, culoare de mister
    si-un licar de speranta-ntr-un ungher
    de suflet leganat de un tangou
    uitat si trist si regasit din nou…

    • #9 by schtiel on Mai 6, 2012 - 08:34

      ar fi bine de l-am regasi😀
      multam !

      • #10 by memyselfandela on Mai 6, 2012 - 09:21

        tangoul… l-ai stiut/pierdut/gasit/regasit… fiecare avem tangoul nostru in inima si pasii nostri stiuti/uitati/pierduti/departati…
        cu drag!🙂

      • #11 by schtiel on Mai 6, 2012 - 19:03

        multam ! cu drag😀

      • #12 by memyselfandela on Mai 6, 2012 - 19:35

        Nu stiam compozitorul postat de tine… in materie de tango cel mai mult mi-a placut totdeauna Piazzolla… e atata frumusete si tristete in muzica lui ca imi rade si-mi plange inima cand il ascult…

      • #13 by schtiel on Mai 6, 2012 - 19:38

        l-am descoperit recent😀 dar este foarte foarte bun😀

      • #14 by memyselfandela on Mai 6, 2012 - 19:45

        este foarte foarte bun, adevarat… buni sunt si Moriconne, si Yo-Yo Ma, si Vanessa Mae, si am auzit candva chiar si tangou rusesc care era sublim…
        dar revenind la ce ai postat tu, am sa-l savurez in liniste, piesa de piesa… totdeauna revin la ceea ce-mi place si ascult/citesc/privesc… imi umplu inima… si iar cu capul sub rahat, si iar revin… e si asta o forma de a trai, nu?🙂
        acum am avut o pauza de 20 de minute care s-a volatilizat… nu stiu unde… totdeauna asa e… trece ca un gand, ca o clipa… Deci iar cu capul sub rahat… mai tarziu, pe noapte o sa stau si o sa citesc si o sa ascult in liniste…
        Sa ai o seara faina cu pisicul tau fantastic…😉😀😆

      • #15 by schtiel on Mai 6, 2012 - 19:47

        sa ai o seara cat mai usoara , suflete !😀
        multam !

      • #16 by schtiel on Mai 6, 2012 - 19:41

        si recomand

        n-am mai apucat s-o postez … a aparut in alta parte😀

      • #17 by memyselfandela on Mai 6, 2012 - 19:52

        multumesc!!!!😀😉
        seara faina sa ai!!!!

      • #18 by schtiel on Mai 6, 2012 - 20:17

        clasic ! desi dupa nume este italian , e bun cu acordeonul , ca un vrais francais😀
        imi aduce aminte de un film vechi … Cea mai frumoasa sotie …

      • #19 by memyselfandela on Mai 7, 2012 - 01:14

        Oooo….asta ma duce cu gandul la „La Piovra”… Morricone e genial, intr-adevar… n-am vazut filmul… dar muzica e superba… Multzam mult!!!😀

  5. #20 by domnul echt on Mai 9, 2012 - 23:46

    astor piazzola e cam argentinian dar nu conteaza ,,,

    • #21 by schtiel on Mai 10, 2012 - 04:35

      „Piazzolla was born in Mar del Plata, Argentina, in 1921, the only child of Italian immigrant parents” deci tot italian in sange😆
      Nu „googalesc” decat dupa lucrurile care carora eu le acord importanta … originea lui era marginala in discutie . Si parca am zis doar „dupa nume”
      Oricum , multam de corectare si vizita !😀

      • #22 by domnul echt on Mai 10, 2012 - 08:09

        nu imi place sa corectez…🙂 voi mai trece pe aici🙂

      • #23 by schtiel on Mai 10, 2012 - 08:12

        te (mai) astept ! eu m-am abonat deja la tine😀

      • #24 by domnul echt on Mai 10, 2012 - 08:21

        si eu🙂

      • #25 by schtiel on Mai 10, 2012 - 09:17

        multam !😀

  6. #26 by Dulce Deea on Mai 10, 2012 - 13:25

    Minunat:)

    • #27 by schtiel on Mai 10, 2012 - 19:15

      doar un suflet poate intelege si aprecia !
      multam !😀

  7. #28 by Dulce Deea on Mai 11, 2012 - 13:02

    Eu iti multumesc pentru mereu:)

  1. Lacul | innerspacejournal
  2. Premiul « Ioan Usca
  3. Book « schtiel
  4. Obişnuitul de azi – Internet şi carte prin Biblionet « bibliodevafiliala3
  5. 3 ani ş-un pic « Arylechina

Lasă un răspuns

