Engel


Erst wenn die Wolken schlafengehn
kann man uns am Himmel sehn
wir haben Angst und sind allein

Gott weiß ich will kein Engel sein

cloud

Only once the clouds have gone to sleep
can you see us in the sky
we are afraid and alone

God knows I don’t want to be an angel

Numai dupa ce norii s-au dus la culcare

ne poti vedea in cer

ne este frica si suntem singuri

Dumnezeu stie ca nu vreau sa fiu inger

Printre nori : SophieAchilianuAlex , AliceAmuleta , Androxa, Arhetipal , Inceputuri , Gabi , SufletCostin , Cristi , Lillee ,   Daniel , Deea , Irina , MattManoliuGreiere , Ralu , Ilarie , AnaJteph , PrincipessaToscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , IndaRokssana , Hanny-Bunny , Rares si Vania

, ,

  1. #1 by Cristi on mai 10, 2011 - 20:45

  2. #3 by Greiere on mai 10, 2011 - 21:53

    Rammstein? 😀 frumos, frumos…din pacate nu stiu germana, dar am dat si de urmatoarea traducere: „Just as the clouds have gone to sleep
    Angels can be seen in heavens keep
    Alone in fear they question why
    Goddamn not an angel when I die”.

    mai frumoasa mi se pare a ta, insa.

    • #4 by schtiel on mai 10, 2011 - 22:03

      Cea in engleza nu-mi apartine , e de pe un site german ,fan Rammstein . Iar ei respecta versurile-intelesurile din germana
      Pentru doritori : http://herzeleid.com/
      Au versuri frumoase ! si le prefer in germana ( bine , stiu …. ) 😀

    • #5 by schtiel on mai 11, 2011 - 18:44

      Acum m-am lamurit , ai postat varianta in engleza a melodiei , care are alte cuvinte ! e pe un single , fan edition 😀
      Prefer germana .

  3. #6 by Cristi on mai 10, 2011 - 22:04

    Schtiel, cu multa placere. 🙂

    Intentia mea era sa postez videoclipul la fel cum fac la mine pe blog, dar nu mi-a iesit. 🙂

    • #7 by schtiel on mai 10, 2011 - 22:11

      Stiu , nici mie nu-mi iese , probabil din cauza temei ….

  4. #8 by ana pauper on mai 11, 2011 - 00:46

    uau, ce nostalgii 😀 am ascultat Engel la costinești, cu nori furtunoși pe cer, mărșăuind în ape, cu căști și supărarea din dotare.

  5. #11 by Irina on mai 11, 2011 - 13:36

    Da, Rammstein…. De cate ori am ascultat melodia, pe repeat si fara repeat, oricum in lista mea inca este.

    • #12 by schtiel on mai 11, 2011 - 17:59

      Eu ascult toata discografia Rammstein pe repeat 😀

  6. #15 by Manoliu on mai 11, 2011 - 19:44

    Bine te-am gasit Schtiel, sunt doar in trecere. O seara placuta!

  7. #17 by This course is designed to think [...] on iunie 17, 2011 - 23:25

    Nice Blog with Excellent information

  8. #19 by lili3d on iulie 17, 2011 - 20:04

    Dumnezeu Îşi trimise îngerii să spele norii aceia murdari. Le porunci să-i albească precum aripile lor.

  1. Miercurea fara cuvinte- danseaza blues… « lunapatrata
  2. Ultimul Mitropolit – 27 « Ioan Usca
  3. Miercurea fara cuvinte….2….My cooking.. « androxa
  4. miercurea fara cuvinte-2(Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog
  5. Home… « androxa
  6. Brainy… « androxa
  7. TRIBAL… « androxa
  8. Madame Peripetie…. « androxa
  9. Trubeţkoi « Ilarie
  10. Depinde numai de noi… « lunapatrata
  11. Indecent proposal « schtiel

Lasă un comentariu