Relâche


Astazi n-am chef … va lipsesc de galerii de pictura , de fotografi . Chiar si de aberatii ( vedeti ca vad daca va bucurati ! )

Mi-am varsat naduful in postarea anterioara ! si netu’ merge ( de fapt nu merge ! ) prost , noul antivirus ma dispera ( il paste un uninstall , dar inca nu stie 😀 si va rog sa nu-i spuneti )

Asa ca am facut turul zilnic pe la fiecare . Am comentat ( slab de tot , caci eu sunt tipul cu butonul Like  😀 ) , mi-am facut noi prieteni ( sper )

Acu stau , relâche , in fotoliu langa soba ( bine , bine , e calorifer dar … parca nu suna romantic ) , cu pisica din dotare … si sunt cu ochii ( si urechile daca aveti vreun clip ) pe voi .

Sa avem o seara placuta !

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , CameliaGreiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25 , CLM  , Mihaeladm

  1. #1 by Cristi on iunie 16, 2011 - 21:07

    Fotografia este GENIALA! 🙂

    • #2 by schtiel on iunie 16, 2011 - 21:08

      cand pisica isi baga coada ….sufletel mic si inocent 😀 cu gherute ascunse bine , bine …..

  2. #3 by Mihaeladm on iunie 16, 2011 - 21:16

    Sa nu te superi pe mine, dar sunt sincera sincera :
    uite, eu te stiu pe tine din comentariile de pe blogul lui Lillee, ca acolo remarcasem doua persoane care aveau lucruri interesante de spus – Vladimir si tu.
    Inca nu m-am familiarizat si cu felul in care scrii pe blog, sunt la inceput.
    Daaar imi plac pisicile la nebunie, poza/tabloul de mai sus e nemaipomenit (nu mi-am dat seama ce este).
    Si din toate premisele astea, la care adauga si faptul ca la mine e cam prea cald, a rasarit asa …, dupa ce am citit ce-ai scris in Relache, o senzatie … cum ca de fapt cel care scrie blogul asta e chiar motanul din fotografie.
    🙂 De obicei gandesc destul de logic noaptea, deci … :))

    • #4 by schtiel on iunie 16, 2011 - 21:24

      Pai n-am zis ca am alaturi pisica din dotare ? si e si motan …posibil sa-si fi bagat gherutele prin postul meu 😀
      de scris …. scriu vise ….
      dar poza e de pe net , nu-i al meu , oricum e m o r t a l !
      si multumesc de aprecieri 😀
      chiar trebuie sa fim logici ?!

      • #5 by Mihaeladm on iunie 16, 2011 - 21:33

        🙂 Cred ca mi s-o fi facut mie prea dor atunci de motanul din Maestrul si Margareta.
        Insa daca te uiti mai mult timp la poza de mai sus chiar ai impresia ca motanul ala te priveste sever.
        Si cum scria in post ca ne vezi … mi-am zis ca tre’ sa fii motanul.
        Ma mai documentez eu zilele astea si revin cu urmatoarele impresii! 🙂

      • #6 by schtiel on iunie 16, 2011 - 21:41

        bulgakov da !
        si va vad , sa stii ! 😀
        te astept !

  3. #7 by Ionut on iunie 16, 2011 - 21:18

    seara buna si tie, imi place mult poza cu pisica 😀

    • #8 by schtiel on iunie 16, 2011 - 21:25

      o seara buna !
      pai … e relache , nu ? lipseste un coctail ceva …dar am zis sa protejez minorii 😆

  4. #9 by Lillee on iunie 16, 2011 - 21:40

    Aia din poza sunt eu, nu tu. :)) Seamana mai bine cu mine.
    Cat despre butonul ala like… am cautat o zi intreaga. N-am gasit. In schimb mi-am pus stelute d-alea, ai vazut? Cu vot. 😀
    Prieteni sigur ti-ai facut. Parol!

    • #10 by schtiel on iunie 16, 2011 - 21:43

      N-are gherute roz , de fetita ! deci sunt eu ! 😆
      Am zis ca-s chior cu dioptrii expirate ! n-am vazut inca stelute , dar timpul nu-i pierdut 😀
      Merci ! Parol !

  5. #11 by Amuleta Jpaoneza on iunie 17, 2011 - 06:35

    Am simtit „trecerea pe la fiecare” 🙂 In ce vis esti acum?
    Hai, trezeste-te!!!!!!!!! Eu cu cine muncesc azi??????????? 😛

    • #12 by schtiel on iunie 17, 2011 - 11:41

      OOOF , m-am trezit de mult . visele zboara cand suna ceasul , chiar un pic inainte …..

  6. #13 by Zazuza on iunie 17, 2011 - 07:50

    mdea, as lenevi si eu… da’ nu prea e timp…

    • #14 by schtiel on iunie 17, 2011 - 11:37

      pot sa stau si-un an cu ochii in tavan ….beleaua e cine se duce la munca in locul meu ?! doritori , ceva ? 😆

      • #15 by Zazuza on iunie 17, 2011 - 12:07

        nu te uita la mine 😀 😀 ca nu ma voluntariez 😀

      • #16 by schtiel on iunie 17, 2011 - 12:09

        eh , ziceam si eu asa …poate poate 😀

  7. #17 by Zazuza on iunie 17, 2011 - 08:30

    cred ca m-a auzit akismetul ce am comentat la postul cu SEO ca mi-a bagat pingul asta direct in spam :D, noroc ca m-am gandit sa verific 😆

    • #18 by schtiel on iunie 17, 2011 - 11:40

      si al tau de la supa cu ciuperci , cred ca tot pe acolo este …si abia acum am dezactivat stergerea automata a spamului …..of , tehnica !

  8. #19 by Bilete avion on iunie 17, 2011 - 12:16

    Tare dulce motanelul, cred ca as vrea sa stau si eu putin la un relache :)) Felicitari pentru articol !, am crezut ca a invatat motanelul sa scrie :))

    • #20 by schtiel on iunie 17, 2011 - 12:52

      cred ca stie deja sa citeasca si sa scrie 😀
      Multumesc de vizita !

  9. #21 by ana pauper on iunie 18, 2011 - 09:16

    *cu invidie* și tu ai motan? sau e de decor? mă pun pe desenat, că IRL nu-mi permit 😥

    • #22 by schtiel on iunie 18, 2011 - 12:01

      Am motan , ragdoll … deci nu cel din poza 😀
      Irlanda ? sau real life ?
      Cu irlandezii nici la bere nu-mi permit 😆 asa ca mai bine pisica 😀

  10. #23 by ana pauper on iunie 18, 2011 - 13:00

    😀 nici în real life românia nu-mi permit o pisică, neavând spațiu verde suficient, darmite în irlanda… bine, acolo e spațiu verde berechet… fain brand de pisic ai 😉

    • #24 by schtiel on iunie 18, 2011 - 15:18

      cam autist …dar stii vorba aia , e al meu 😀
      si n-a iesit in viata lui afara , la rasa lui e contraindicat , caci tot ce misca e prieten 😀 si pica jos cu labutele in sus …. asa ca verde degeaba !
      Multam 😀

  11. #25 by Lillee on iunie 18, 2011 - 17:16

    Domnu’…domnu’… trageti chiulul? 😀

    • #26 by schtiel on iunie 18, 2011 - 17:19

      pai n-am zis relache ? adica lene totala ? 😀

  12. #27 by Costin Comba on iunie 19, 2011 - 00:27

    zi de pauza. Asteptarea naste curiozitati. Asteptam de luni noi postari care sa ne clateasca ochii si sufletul.

  13. #29 by C.L.M. on iunie 19, 2011 - 11:40

    Pisiii! Ce draguta e :X

    O zi frumoasA:D

    • #30 by schtiel on iunie 19, 2011 - 17:18

      Stapanii nostrii , pisicile 😀
      O seara linistita

  14. #31 by lili3d on iulie 17, 2011 - 20:41

    Hm, ce ţi-e cu romanticii ăştia care scriu pe blog-uri. Habar n-au ce se petrece-n lumea asta. Of, of…

  1. clar de inima « Rokssana's Blog
  2. Povestea pisoiului erudit – 4 « Ioan Usca
  3. Words…. « androxa
  4. Colored cover… « androxa
  5. Crispy snacks… « androxa
  6. Melodia zilei- Guess Who-Tot mai sus « Alice Georgiana
  7. Trucuri Feng Shui pentru a atrage bogatia « Rokssana's Blog
  8. Comentarii la Apocalipsa – 22 | Ioan Sorin Usca
  9. Dependentul « Ilarie
  10. Molotov | Caius
  11. Beauty….. « androxa
  12. L’Absinthe | Ana Usca
  13. The sparrows nest… « androxa

Lasă un comentariu