SEO & other stuff 2


1. Iarasi ping si tackback . Tehnologii diferite ( XML-RPC si HTTP POST ) , rezultate …. discutabile . Trackback a fost primul , apoi a aparut ping , sa rezolve cateva probleme ale primului ( de autentificare , verificare continut , etc ) .

2. Doar ca , obligatoriu , trebuie sa verificati daca aveti bifate optiunile de acceptare si de trimitere ale acestora . Blogger implicit are inchise aceste optiuni.Deci voi publicati un post care are si pingback-uri …dar ele pur si simplu nu pleaca spre blogurile tinta . Sau nu le primiti .

3. Daca incercati ping si trackback de pe platforme free spre bloguri hostate privat ( si aici tot Blogger are probleme … ) chiar e dificil sa le faceti sa mearga … Util este sa utilizati trackback URL ( sau tradus legatura ) aflat sub acel post si sa-l utilizati la construirea pingback-ului .

4. Atentie cand copiati link-ul manual . Un spatiu sau o litera lipsa face nefunctional acel ping .

5. Nu utilizati drept pingback link-ul spre blog ( gen http: // nume.wordpress. com ) . Este inutil , aceste pingback nu ajung . Se utilizeaza link spre un post al acelui blog .

6. Trebuie de asemenea sa stiti ca in cazul in care postarea contine foarte multe pingback-uri ( ceea ce este si cazul meu 😀 ) , de obicei acestea ajung in spam … deci uitati-va si pe acolo ( de ex WP sterge automat spam-ul dupa o perioada de timp … abia acum am dezactivat la mine … ) .

7. Toate de mai sus nu sunt valabile daca le puneti in sidebar , footer sau prin alte parti . Se aplica doar in cadrul postarii .

Va urma .

Sa bloguim impreuna :

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , CameliaGreiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25 , CLM , Mihaeladm

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

 

 

 

 

 

  1. #1 by Cristi on iunie 19, 2011 - 18:31

    Eu dau ping-pong regulamentar. Verific in fiecare joi sa vad daca ajung. 😆

    • #2 by schtiel on iunie 19, 2011 - 18:33

      eh , ultimele 2 de la tine n-au ajuns la mine …. www asta e mare si te poti ratacii 😀

  2. #3 by Cristi on iunie 19, 2011 - 18:32

    …la blogurile tinta… 😆

    • #4 by schtiel on iunie 19, 2011 - 18:34

      dap , caci pui ochii pe respectivul si-l pinguiesti
      tinta-piept nr 4 😀

  3. #5 by Zazuza on iunie 19, 2011 - 18:35

    la mine merge, tre doar sa aprob comentariul! zi racoroasa va doresc! 😉

    • #6 by schtiel on iunie 19, 2011 - 18:37

      cat mai racoroasa !
      si sa ne citim apetisant 😆

  4. #7 by Dulce Deea on iunie 20, 2011 - 01:43

    Mulţumesc mereu, Hărnicuţo:)

  5. #9 by Lillee on iunie 21, 2011 - 16:12

    Misto informatii. Cu toate ca nu ma pricep eu foarte bine… De primit, le-am primit dar tie ti-au ajuns? Ma refer la ce am trimis eu.

    • #10 by schtiel on iunie 21, 2011 - 19:10

      Eu zic ca ajung …. am scris mai mult asa , ca m-am enervat pe platformele de blogging ce-si fac de cap , caci nu prea contorizez cine ce cum unde cand …. Ne citim ,mai comentam , un like ceva ….
      Si sa nu se supere careva , daca mi-o fi dat …si eu n-am zis nimic , ca inseamna ca n-am primit . 😀

  1. Sunt zile « Rokssana's Blog
  2. Mâncătorul de libelule « Rokssana's Blog
  3. The passion of your kiss… « androxa
  4. The Sea and the Hills… « androxa
  5. What’s New Pussycat … « androxa
  6. Words are living things..and grow… « androxa
  7. Miercurea fara cuvinte..8..Me and Sanziana Buruiana in the kitchen on Romanian TV. « androxa

Lasă un comentariu