Tunnel


Mi-am pierdut pasii … ma intorc brusc si nu ma mai vad , ratacind printre frunze , minute ce dispar in fosnet de frunze . Tunel spre niciunde . Si-ntind mainile , caus , culcus de lacrimi spre inserare . Pasii se pierd , clepsidra , printre soapte …

I lost my steps … I suddenly turn and not see me, wandering among the leaves, minutes away in the rustling of leaves. Tunnel to nowhere. I stretches my hands, scoop, nesting of tears into nightfall. The steps are lost, hourglass ,among whispers …

Undeva , la capat de tunel , voi :

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , Camelia , Greiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25 , CLM , Mihaeladm , Ionouka

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

, ,

  1. #1 by Lillee on iulie 4, 2011 - 20:27

    La capat de tunel eu, coana Lillee cu o poveste horror. Cica se vrea a fi primul meu text literar. Muhahaha.
    P.s. chiar ma intrebam cand mai postezi si tu… Chiar asa… ne faci sa-ti ducem dorul?

    • #2 by schtiel on iulie 4, 2011 - 20:33

      citit .
      la mai multe , ca ai talent ! 😀

      • #3 by Lillee on iulie 4, 2011 - 21:01

        Nu stiu daca vor fi mai multe. Tot mai bine ma simt cand scriu „proastioarele” mele. Asta a fost o provocare si deh… a trebuit s-o onorez. La literatura mai am de mancat… 🙂
        Multumesc pentru aprecieri.

      • #4 by schtiel on iulie 4, 2011 - 21:04

        sa stii ca nu le-am facut asa , de amoru artei
        eu zic direct
        si ai talent 😀 deci mai poti comite din cand in cand 😀

  2. #5 by Zazuza on iulie 5, 2011 - 06:20

    tunel spre tine insuti/insati…

    • #6 by schtiel on iulie 5, 2011 - 09:06

      da , dar nu duce nicaieri , fir-ar …. 😀

  3. #7 by ana pauper on iulie 5, 2011 - 08:36

    la capătul tunelului începe un nou tunel… știu din sursă sigură: am vorbit cu Luminița 😉

    • #8 by schtiel on iulie 5, 2011 - 09:07

      din tunel in tunel , spre luminita finala 😀
      eu , sincer , n-am vazut-o pe Luminita 😀

  4. #9 by Alicegeorgiana on iulie 6, 2011 - 12:09

    Ce expresiva este imaginea…te duce cu gandul fie la trecut fie la viitor, in orice caz la o evadare din prezent…numai bine iti doresc!

    • #10 by schtiel on iulie 6, 2011 - 19:07

      no-man-land , mie asa imi pare !
      o seara placuta !

  5. #11 by inda of wind on iulie 10, 2011 - 08:50

    culcus

  1. Inocentul – 9 « Ilarie
  2. Inocentul – 3 | Caius
  3. Viitor luminos | Ana Usca
  4. despre iubirile fericite « Rokssana's Blog
  5. Moştenirea « Ioan Usca
  6. Light and darkness by Ion untaru « androxa
  7. From within…. « androxa
  8. Miercurea fara cuvinte…10… The country we live in.. « androxa
  9. Am fost fericit când:| Pavel Ionuţ
  10. Creaturi ciudate in muntii din Peru ! ET ? « George Valah Blog
  11. Muzica constantelor matematice: Pi, Tau… « George Valah Blog
  12. Ultimul automobil “fantoma”, scos la licitatie ! « George Valah Blog
  13. Confesiunile unei reprezentarnte din industria farmaceutica ! « George Valah Blog
  14. Hair « O lume in imagini
  15. Memebon « O lume in imagini
  16. Daca Elenin e “stea pitica”, asa va arata NOUA orbita a Pamantului ! « George Valah Blog
  17. Desertul Atacama sub nameti ! « George Valah Blog

Lasă un comentariu