Seven


Buun …

1. Traiesc in lumea Ubik , unde toti sunt vii iar eu sunt mort .Sau invers ,nici Philip K Dick nu stia prea bine :D.

Dar imi plac si clasicii ( Kafka , Bulgakov , etc 😀 )

2. Imi place muzica psihedelica , progresiva ’65 – ’75 , color si cu mult „fum” .Dar si Rammstein , uber alles !

3. Arizona Dream , Andrei Rubliov , Stalker ( Calauza ) … filme preferate . Dar urmaresc si serialul Fringe .

4. De obicei am dificultati in a ma face inteles , caci pentru mine e mai simplu sa „discut” cu un calculator decat cu un om 😀 , defect profesional

5. Lucrurile marunte sau total inutile le memorez instant . Cele importante le uit la fel , instant 😀

6. Da , am un IQ jenant de mare 😆 ( dar unde e multa stiinta sunt multe intrebari ; unde sunt multe intrebari sunt putine raspunsuri ; unde sunt putine raspunsuri este multa nefericire … )

7. Pentru mai multe detalii despre mine , cititi Zece 😀

Toate cele de mai sus nu exclud insa si alte variante , cateodata total opuse .

Led Zeppelin-The Rain Song

Multumesc pentru premiu : Memyselfandela

O seara alaturi :

Alex , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U , VizualW , GabryelleH , Lili3d , OanaClara , Savitsky , Dictatura , Moi

Enhanced by Zemanta

, , , ,

  1. #1 by Teo on martie 25, 2012 - 14:04

    Felicitari pentru premiu!
    Cu Kafka si Rammstein te sustin neconditionat. 🙂

    • #2 by schtiel on martie 25, 2012 - 16:16

      multumesc !
      multumesc !
      e ok cand ai sustinatori 😀

  2. #3 by memyselfandela on martie 28, 2012 - 13:26

    Esti genial frate si ma bucur totdeauna cand citesc ce postezi sau ascult muzica ta… 😉
    De la mine (nota) ZECE. 😀

    • #4 by schtiel on martie 28, 2012 - 13:33

      iti multumesc mult ! sunt fericit ca cineva este bucuros dupa ce trece prin blogul meu 😀
      si multam de nota ! desi chiar tu o meriti 😀

      • #5 by memyselfandela on martie 28, 2012 - 14:08

        Bineinteles ca suntem fericiti cand trecem sa vedem blogul tau, altfel nu am reveni tot timpul…
        Eu nu stiu ce merit, da’ ma bucur si eu cand treci pe la mine 😉 😀

      • #6 by schtiel on martie 28, 2012 - 14:12

        trec pentru ca imi place ! mult !
        deci tot 10 😀

      • #7 by memyselfandela on martie 28, 2012 - 14:13

        Multzam frate 😀

      • #8 by schtiel on martie 28, 2012 - 14:17

        😀

  3. #9 by Ragnar on martie 28, 2012 - 20:41

    😀 „De obicei am dificultăți în a mă face înțeles”… Dintr-un motiv anume, aveam senzația că ești fată. 😀 Cred că avatarul m-a indus în eroare… Sau nu? 😀 Nu de alta, dar să modific ceva… O pagină.

    • #10 by schtiel on martie 28, 2012 - 20:56

      Avatarul e o bucata din fata lui Till de la Rammstein 😀 deci sunt baiat ! categoric 😆
      a , da … acum am vazut sorry ! nu e cu intentie si nu esti primul sau prima care ma feminizeaza 😀

  4. #11 by lafeeblanche on aprilie 13, 2012 - 20:21

    A saptea zi, dupa Scripturi, a venit sl Fee sa te felicite!

  1. Nullarbor « O lume in imagini
  2. hard rock café (11) « Colţu' cu muzică
  3. Mărul de aur « Ioan Usca
  4. Concertul | innerspacejournal
  5. Metamorphosis « O lume in imagini
  6. Metamorphosis « O lume in imagini
  7. Remember the time « schtiel
  8. dans lent – incetineste | Rokssana's Blog
  9. Premiu « schtiel
  10. Premiu « schtiel

Lasă un comentariu