Tears


Lacrimi amare

ascunse

sadite adanc in suflet

petale-n floare

seminte din fruct

insirate spre soare

chemare

Salt tears

hidden

sown deep in my soul

in petals of flower

seeds from the fruit

strung towards the sun

invocation

Picaturi de roua pe pleoapele voastre :

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , CameliaGreiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

, ,

  1. #1 by Zazuza on iunie 9, 2011 - 07:12

    hei, sa vin cu o prajitura spre inveselire ;)?!

    • #2 by schtiel on iunie 9, 2011 - 08:17

      doar cu una sa fac glicemia cat casa …. 😀

  2. #3 by Lillee on iunie 9, 2011 - 18:31

    Dau si eu o prajitura, lasa glicemia… o alungam noi :))

    • #4 by schtiel on iunie 9, 2011 - 19:12

      Cu glicemia nu e de glumit !
      Sa stiti ca recordul meu este de 10 amandine insiropate bine , o data . Lejer 5-6 😀

  3. #5 by lili3d on iulie 17, 2011 - 20:30

    I-am sărutat frunzele, dimineaţa, furându-i picături de inocenţă. Le-am strâns într-un mănunchi pe care l-am ascuns adînc, în mine.

  1. Cele zece mari Iluzii ale Umanitatii « Rokssana's Blog
  2. Indecent proposal « schtiel
  3. Fantezii erotice la apogeu |

Lasă un comentariu