Tea


Ne oprim la o ceasca de ceai .

Frunzele se astern intre noi , cuvinte . Doar aburul se ridica incet , inmiresmat si temator . Iti simt parfumul , culoarea , gandurile .

Unde esti ?

We stop at a cup of tea.
The leaves lie between us, words. Just steam rises slowly, fragrant and fearful.
I feel your scent, color, thoughts.

Where are you?

La o ceasca de ceai cu voi :

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , Camelia , Greiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25 , CLM , Mihaeladm

Ionouka , Shayna , VizualW

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

, , ,

  1. #1 by ana pauper on iunie 30, 2011 - 20:36

    ceai verde, seara? pericol de insomnie 😀

    • #2 by schtiel on iunie 30, 2011 - 20:43

      No , ca dincolo v-am invitat la dans , deci trebuie sa rezistam 😀

  2. #3 by C.L.M. on iunie 30, 2011 - 21:10

    Chiar langa tine :>

  3. #5 by C.L.M. on iunie 30, 2011 - 21:16

    Sigur :))

    • #6 by schtiel on iunie 30, 2011 - 21:18

      O fi de bine ? de rau ? 😀 ca ma gandesc la gherutele alea simpatice 😀

  4. #7 by principessa on iunie 30, 2011 - 21:21

    ratacita printre cuvinte…

  5. #9 by C.L.M. on iunie 30, 2011 - 21:22

    Nu stiu:) Depinde cum vrei s-o iei:D

  6. #10 by Costin Comba on iunie 30, 2011 - 22:27

    Seara placuta. Multumesc de invitatie. Cu placere ma opresc, dar sa nu fie ceai verde sau negru. Nu de alta, dar terbuie sa mai si dorm.

    • #11 by schtiel on iulie 1, 2011 - 04:37

      cel din poza e cam verde ….
      o seara linistita si placuta !

  7. #12 by Greiere on iunie 30, 2011 - 22:43

    biutiful. mi-a intrat drept in suflet, aburul ala temator.

  8. #14 by suflet de curva on iulie 1, 2011 - 14:11

    bre, vreau si yo ceai

    • #15 by schtiel on iulie 1, 2011 - 14:24

      toata lumea este invitata ! nu fac discriminari sau favoruri ! 😀
      Multam de vizita .

  9. #16 by Zazuza on iulie 1, 2011 - 16:46

    nu vreau sa fiu nepoetica, da’ o bere merge?

    • #17 by schtiel on iulie 1, 2011 - 18:42

      pai cum sa nu mearga ?! normal ca da !!!
      da’ s-a dus poezia …. 😀

      • #18 by Zazuza on iulie 3, 2011 - 15:40

        😀 totul e sa nu ragaim 😉

      • #19 by schtiel on iulie 3, 2011 - 17:18

        Ba , de ce sa nu ? e voie ! 😀

  10. #20 by Lillee on iulie 2, 2011 - 01:26

    Gata, gata, am venit si eu la o ceasca de ceai… verde sau de salvie. 🙂 Mai ai?

    • #21 by schtiel on iulie 2, 2011 - 05:44

      este , este … de care doreste fiecare 😀

  11. #22 by Alicegeorgiana on iulie 6, 2011 - 12:11

    N-am mai baut ceai de ceva timp…..si imi pare rau, imi facusem un bun obicei din asta, dar m-am luat cu toata nebuneala de la munca si n-am mai gasit ragazul! Numai bine!

  12. #24 by memyselfandela on aprilie 1, 2012 - 21:42

    ah… I am a tea addict… 😛
    dupa un an ajung si eu la invitatie… 😦 mai ai ceai? 😆

    • #25 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 12:23

      intotdeauna abureste o ceasca pe masa 😀

      • #26 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 13:01

        😀 ce frumos…si legat de ceai am mii de amintiri… tie care ceai iti place cel mai mult? mie cel de roiboos cu vanilie descoperit cand eram in Germania… dar cel mai puternic mi s-a intiparit pe scoarta ceaiul verde cu iasomie care se mai gasea pe vremea lui Ceasca… orice ceai ai, verde, negru sau alb, cu fructe sau flori, din plante de camp sau de gradina, imi place si imi va aminti de ceva… 😀

      • #27 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 13:13

        da da , ala de iasomie , acum mi-ai adus aminte de el 😀
        dar prefer pe cel negru rusesc
        sau arabesc , cu semintele alea mentolate ( cardamom cred , ca nu-l preparam eu ) 😀

      • #28 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 13:27

        da e bun… 😀 … si negru rusesc in loc de cafea… 🙂 preparat concentrat, cum il beam in copilarie la tara la ai mei…
        arabii beau si mult ceai de menta, ca e racoritor, au un adevarat ritual…
        iasomia… inchid ochii si ma preling in trecut… pot sa jur ca acum iasomia nu mai miroase la fel de frumos ca atunci… 😀

      • #29 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 13:32

        nu de menta …aveau un ceai cam ca cel verde … in care puneau pastaile alea ( sau doar semintele ) si iesea un pic picant si mentolat … dar mi-au zis denumirile in araba , asa ca n-am retinut nimic 😆
        ala de menta il recunosc dintr-o mie , e favoritul meu dintre medicinale 😀

      • #30 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 13:55

        interesant subiect ceaiul… dupa nationalitate arabii/musulmanii il prepara putin diferit… marocanii si berberii iubesc menta, ceaiul persan e cu petale de trandafir sau cu stafide sau cu aroma de bergamota… chiar ca acum m-ai facut sa caut si sa scobesc dupa detalii legat de ceaiul cu seminte mentolate- ar putea fi ceaiul de cardamon, cardamon-ul aminteste de India dar nu sunt sigura… daca mi-ai lansat ideea, trebuie sa o duc pana la capat… 😆

      • #31 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:07

        amicul respectiv era din Irak
        si cardamom folosesc si arabii …dar nu stiu sigur daca era asta
        mi-a zis denumirea lor , locala , in araba si ca mama lui il culege din gradina 😆

      • #32 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:11

        oh, araba n-am invatat… stiu cuvinte disparate dar deja cand ajung la limbi cu alfabete diferite(araba, chineza, hindu…) mi-am pierdut rabdarea…. ceea ce stiu despre musulmani si arabi (nu sunt sinonime…) am invatat prin intermediul francezei/englezei…
        pai da, cel mai bun ceai e ala proaspat si in care stii ce pui… ca si tocanitza facuta de mama 😉 😆

      • #33 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:16

        a , nu stiu araba !!! el stia romaneste , invata la noi 😀
        stiu doar un cantecel , de la beduini 😆
        ah , si ce prajituri facea mama lui !!! o feerie – problema la toate era ca nu stia reteta , ingrediente …totul avea denumiri arabesti sau crestea in curte 😆

      • #34 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:19

        hahaha…. cea mai buna forma de prezervare a traditiei: reteta secreta… 😛 😆 😆 😆
        stiu ca fac dulciuri minunate… si uneori mortal de dulci… 😛 😀

      • #35 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:27

        da , aveau una sub forma de funie … 😀
        si la el am mancat curmale proaspete , nu din cutie …

      • #36 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:35

        stiu, alta cultura, alta bucatarie, alte obiceiuri, unele chestii care mie una imi par adevarate sacrilegii, altele perfect normale si civilizate… 🙂
        ma bucur ca ai amintiri frumoase … le meriti… 😀

      • #37 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:48

        cred ca mai bine ca n-am inteles din ce se fac 😆
        am amintiri , unele frumoase
        probabil le merit , pe toate 😆

      • #38 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:52

        amintirile frumoase da, le meriti Schtiel…alea negative sigur nu… n-am vrut sa sune asa… cred ca nimeni nu merita o inima franta sau singuratatea sau durerea… nu doresc nici macar la dusmani asa ceva…

      • #39 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 19:01

        n-a sunat asa … eu am facut haz de necaz 😀 macar atat mai pot , nu ?

      • #40 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 19:07

        poti, sigur ca poti… of , mama ei de viata… 😦

      • #41 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 19:10

        pai nu ? 😆

      • #42 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 19:35

        😆 e bine ca mai ai ceva de copil in inima… 😀

      • #43 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 19:49

        copii ramanem in suflet pana la moarte 😀

      • #44 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 19:59

        oho, nu chiar toti… lumea ar fi frumoasa daca ar fi asa… unii ajung adevarate canalii si nu mai raman in suflet nimic… 😦

      • #45 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 20:10

        dar si canalia a fost mica , nu ?! o mica canalie adica 😆

      • #46 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 20:22

        nu era canalie cand era mica… 🙂 atunci era pui, nu se pune… 🙂

      • #47 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 20:31

        un rus vine spre casa , imbibat de vodca , mergand pe linia de tren
        vine trenu , suiera suiera , rusu nimic .
        tavalit si ranit bine , ajunge acasa
        sotia , grijulie , il oblojeste cum poate si pune samovarul la fiert
        fiebe ce fiebe si … suiera
        rusu se scoala din morti , ia toporul si executa samovarul
        sotia : ce-ai domle cu bietul samovar ?!
        rusu : monstrii astia trebuie ucisi de mici !

      • #48 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 20:37

        yes!!!! 😀 😆 😆

      • #49 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 14:48

        cred ca mai bine ca n-am inteles din ce se fac 😆
        am amintiri , unele frumoase
        probabil le merit , pe toate 😆

  1. Rave « O lume in imagini
  2. Neutru « Ioan Usca
  3. Ce sa-i faci cadou nasului? |
  4. Căutând abisul « Blog de furăciuni 2
  5. Octavian Paler, 85 de ani de la naştere « Rokssana's Blog
  6. Inocentul – 6 « Ilarie
  7. Pasiuni mistuitoare – 1 | Caius
  8. We’re all living in a yellow bus « O lume in imagini
  9. Agee « O lume in imagini
  10. Miercurea fara cuvinte..9…Its all fading away…. « androxa
  11. mic dejun de weekend « Zazuza's Gulaschsuppe. Mai mult decat o simpla supa.

Lasă un comentariu