One


Undeva

din pamanturi

doar cateva culori

amintiri

si roua ca o lacrima

fara cuvinte

atat de singuri …

Groundhogs – Cherry Red

Somewhere

from earths

only a few colors

memories

and dew as a tear

no words

so alone …

Culoare pentru :

Alex , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U , VizualW , GabryelleH , Lili3d , OanaClara , Savitsky , Dictatura , Moi , Ela

, , , ,

  1. #1 by oanaclara on Aprilie 25, 2012 - 21:13

  2. #6 by memyselfandela on Aprilie 26, 2012 - 00:33

    suflete singure
    rasfirate in lume
    flori ratacite
    mici minuni incoltite-n zabrele
    amaraciunea
    fiecare si-o spune
    vise ofilite
    nu-i moarta lumina din ele

  3. #7 by Angela...salvata prin HAR on Aprilie 26, 2012 - 04:08

    Mii de scuze ca te-am trecut la mine si dupa o munca buna am aflat ca nu merg link-urile😦 ce le-am pus dar nu am nici o idee de ce …o fi pe undeva bifat ceva ?! E nasol ca scri un nume pui un link si apoi cine da clic nu il duce unde trebuie si chiar nu stiu ce sa fac …..Am marcat numele ,am dat acolo sus unde e lantul si am trecut link-ul de la blog-ul respectiv si normal at trebuii sa mearga ….dar ce e mai normal in lumea asta :)) Te rog frumos daca ma poti ajuta ….mersi 🙂

    • #8 by schtiel on Aprilie 26, 2012 - 20:00

      Daca ai dat pe lantul ala si ai trecut la URL link-ul , ar trebui sa mearga …
      problema care apare e ca nu exista link-uri … deci la copierea lor de pe alte bloguri s-a intamplat ceva …
      http:/// nu apare decat daca se executa o cautare pe harddiskul propriu … deci sigur nu ai copiat corect link-ul spre articolele respective ) trebuie sa fie http://xxxxxxxx deci coar 2 de / ! )
      mai incearca si vezi ca ai functie de previzualizare , nu trebuie neaparat sa publici ca sa vezi daca functioneaza
      sper sa te ajute …😀
      seara placura !

      • #9 by Angela...salvata prin HAR on Aprilie 27, 2012 - 03:09

        Da exact asa am facut .
        Mi-a spus o prietena ca si ei i s-a intamplat apoi a mers dar fara sa inteleaga de ce…
        Cand copiez un link il marchez sus adica dau clic stanga pe el apoi copy si se copiaza complet…
        Problema e ca nici nu am stiut ca nu merg directionarile pana ce nu mi.a spus Carmen
        apoi am verificat si alte link.uri chiar si din alte articole si toate se redirectioneaza spre pagina mea principala…
        M-am gandit sa nu cumva sa am pe undeva bifat ceva ….
        altfel nu imi explic de nu ar functiona….
        Mersi inca o data si scuze deranjul🙂

      • #10 by schtiel on Aprilie 27, 2012 - 08:31

        ah , verifica in Dashboard la Settings , Discussions daca sunt bifate primele 2 casete :

        Default article settings :
        * Attempt to notify any blogs linked to from the article
        * Allow link notifications from other blogs (pingbacks and trackbacks)
        si Save Changes ( jos )

  4. #11 by bibliodevafiliala3 on Aprilie 26, 2012 - 20:48

    Spune-i Angelei – că ar trebui să meargă întâi să steargă cuvântul al cărui link l-a copiat şi nu merge din VIZUAL şi abia pe urmă să meargă să adauge link-ul nou şi corect în HTML

    • #12 by schtiel on Aprilie 27, 2012 - 10:46

      se poate si doar in Vizual , daca dai si rupi lantul si apoi stergi , nu trebuie sa treci intre Vizual si Html …

  5. #13 by Acep Aprilyana on Aprilie 27, 2012 - 02:45

    bro, can ask you?

  6. #15 by Angela...salvata prin HAR on Aprilie 27, 2012 - 08:48

    ok ! thx 🙂

  7. #16 by Mishuk on Aprilie 28, 2012 - 18:01

    chiar îmi plac gusturile tale muzicale…am ocazia să descopăr sau să-mi amintesc….
    rar găseşti aşa ceva….probabil suntem de vârste apropiate!

    • #17 by schtiel on Aprilie 29, 2012 - 17:42

      are varsta vreo importanta ?!😀
      muzica si mesajul , da !

      • #18 by Angela...salvata prin HAR on Aprilie 30, 2012 - 01:53

        secretosule🙂

      • #19 by schtiel on Aprilie 30, 2012 - 07:30

        pai numai pe femei sa nu le intrebam varsta ?!😆

      • #20 by Angela...salvata prin HAR on Aprilie 30, 2012 - 13:01

        Aha ….deci pe barbati ii voie ?! ….:) Ce conteaza varsta ….conteaza daca are ceva in cap sau nu….

      • #21 by schtiel on Aprilie 30, 2012 - 14:43

        pai asta ziceam si eu mai sus , nu conteaza varsta😀

  1. picătura de suflet – 84 « Colţu' cu muzică
  2. colţul cu vechituri – 19 « Colţu' cu muzică
  3. Sfaturi pentru părinţi – 2 | innerspacejournal
  4. Miercurea fara cuvinte (4) Nimeni nu-i uitat! « Insula Ekklesia-un blog pentru tine(ri)
  5. colţul european – 19 « Colţu' cu muzică
  6. Utram bibis? « schtiel
  7. 3 ani ş-un pic « Arylechina
  8. Insula Ekklesia » Miercurea fara cuvinte (4) Nimeni nu-i uitat!

Lasă un răspuns

