Graffiti


Spuneam ca ma enerveaza : graffiti peste tot , la modul de numele prostilor pe toate gardurile .

Altii ( adica din alta tara 😀 ) stiu sa faca arta :

Pustii de la noi , clar , mai au de invatat …

Ziduri in culori psihedelice , pentru voi :

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , MattGreiere , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky


Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

,

  1. #1 by Alicegeorgiana on mai 26, 2011 - 20:28

    Foarte foarte tari picturile murale…asa imi place sa le zic, si iti dau dreptate, este arta nu ca majoritatea lucrurilor de aceste gen de pe la noi! Numai bine iti doresc!

    • #2 by schtiel on mai 26, 2011 - 20:31

      Recunosc , undeva in Bucuresti , la capatul Dr Taberei , am vazut ceva arta ….daca mai ajung acolo o sa fac fotografii . In rest …. mediocrii .
      O seara linistita !

  2. #3 by Cristi on mai 26, 2011 - 21:07

    Eu ma lovesc zi de zi de pseudo-graffiti. La metrou au desenat pana si vagoanele. Le-au stricat tot aspectul. Ii chinuie talentul rau de tot. 😀

    • #4 by schtiel on mai 26, 2011 - 21:08

      da , dar macar sa ia lectii si sa faca lucruri frumoase !

  3. #5 by Lillee on mai 26, 2011 - 22:23

    Da, si o fac bine.
    Nici cu romanasii nostri nu mi-e rusine. Sunt pe drumul cel bun. Aici ma refer la cei care stiu ce fac. 🙂

  4. #7 by memyselfandela on aprilie 1, 2012 - 20:16

    Foarte frumoase!!!! 😀
    Cand ma gandesc ce grafitti frumoase am vazut si eu candva… si, ca in legile lui Murphy, nu le-am putut fotografia… 😆
    Pai si pictura in grafitti e tot arta. 🙂

    • #8 by schtiel on aprilie 1, 2012 - 20:18

      e arta , normal 😀
      dar nu ce se mazgaleste prin metrou 😀

      • #9 by memyselfandela on aprilie 1, 2012 - 20:21

        😛 da, bineinteles ca nu prostiile si obscenitatile, dar am vazut adevarate fresce in grafitti… 😀

      • #10 by schtiel on aprilie 1, 2012 - 20:47

        iarasi , sunt talentati , cu sclipire 😀

      • #11 by memyselfandela on aprilie 1, 2012 - 20:48

        😆

  5. #12 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 14:48

    cu sclipire unii si cu sclipici altii… si in plus se mai si misca… 😛

  1. Comentarii la Apocalipsa – 11 | Ioan Sorin Usca
  2. SU « Ilarie
  3. darul de a asculta « Rokssana's Blog
  4. Ultimul Mitropolit – 43 « Ioan Usca
  5. Galopul | Gabriela Savitsky

Lasă un comentariu