Indecent proposal


Am o serie de postari : Tears , Castle , Ladder , Silence , Soul mirror , Steps , Time fountain , Sunset , Waltz , Engel , Words , Recipe . Si cam atat , deocamdata .

Toate pleaca de la o imagine si de la ceea ce „imi spune” aceasta .

Aberatii .

Ganduri razlete .

Nimicuri colorate .

Va provoc , va propun : vreau varianta voastra , vreau sa stiu ce „va spun” voua imaginile , vreau gandurile voastre , fanteziile ….

Nu este leapsa , nimeni nu este obligat , nimeni nu este vizat . Poti fi din blogroll-ul meu , poti fi vizitator de-o zi , de-un post . Oricine este binevenit .

Vreau sa o fac ca un guest-post . Dar cu tema data 😀 .

Sau daca respectivul/respectiva il publica pe blog-ul propriu , macar un link sau un comment lasat , sa stiu de el 😀

Iar am idei , nu ?! 😆

Sophie , Alex , Amuleta , Ana U , Androxa , Inceputuri , Gabi , Caius , Costin , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , CameliaGreiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , Savitsky , Zazuza , Ora25

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

 

 

 

, ,

  1. #1 by Cristi on iunie 9, 2011 - 19:59

    Cum ziceai ca se numesc cei cu multe idei? 😆

  2. #3 by ora25 on iunie 9, 2011 - 20:03

    aşaaam.
    Precipice Recipe e o reţetă bună de albuşit planetele-ntre ele în scopul obţinerii unui seism galactic artificial din care să ţâşnească sosul Tartar, cel atât de adânc sub pământuri pe cât e pământul faţă de cer. după el, Precipitaţii, vorba lui Louis, respectiv se-adaugă sare ploaie din exhobbitul no. 1, numit Tears (tea real syndication) care lojic, trebuia să ajungă cel din urmă. Dar cum nimic nu e lojic, că doar nu suntem masoni, din Puţu cu Timp se extrage o găleată de retur, ochiul din tigaie se acoperă cu o pleoapă până se resoarbe în trecut, apoi se introduce la loc în găoace pentru ca oul să-şi revină la vârsta precolumbiană, în care pas (step să zicem) de a fi spart. Iar de-aici, aveţi două variante: fie oul se-ascunde în pasăre, fie pasărea se-ascunde în ou. După ce rezolvaţi problema, să-mi spuneţi câte ouă apar în Soul Mirror şi dacă sunt dispuse pe unde, într-un Waltz în Sol Minor, ori păstrează Silanţul slăbiciunilor .

    • #4 by schtiel on iunie 9, 2011 - 20:15

      Hei ! pe rand , cate una , ca ametesc !
      Si eu pricep greu si uit repede 😀
      Si nu comment ! postare , guest-post la mine sau post la tine , plizzzzzzzz ! ca acu eu nu stiu : sa public , sa nu public , toate pozele si tot textu’ , pe rand sau la gramada , sa dau link la creator ?!
      Dilema mare , monser ! si n-o pot rezolva !
      Heeeelp !

  3. #5 by alex mazilu on iunie 9, 2011 - 20:45

    😀

    • #6 by schtiel on iunie 9, 2011 - 20:46

      Da , da , am si prima confirmare de participare 😀
      Multumesc de vizita !

  4. #7 by Lillee on iunie 10, 2011 - 01:29

    Ai idei marfa. Pe bune. Nu m-am putut abtine, chiar nu am putut. 🙂 Am niste emotii.. uhuu.
    Bun, dat fiind faptul ca maine plec din localitate, nu prea voi avea timp de blog/blogosfera. Asta pana duminica. Dar am programat niste articole, sa nu-mi las cititorii in pom. Voi mai intra, asa pe fuga, sa vad cine ce a mai comentat, dar cam atat. Cand ti-am vazut postarea, programarile erau deja facute. Daaar ( pentru ca urmeaza un dar ), nu am putut ramane indiferenta, mi-a placut prea mult asa ca am facut si eu un amalgam d-asta. Din cauza asta am emotii. Nu stiu ce vei zice. 😀 Problema este ca articolul cu pricina va fi postat sambata seara, in jur de ora 18.45 ( daca nu ma insel ). Abia astept sa vad ce parere ai. 😀

    • #8 by schtiel on iunie 10, 2011 - 04:38

      Ma bucur daca a placut ideea !
      Pai ….weekend si calatorie placuta 😀 ca eu am rabdare pana sambata la ora X 😆

  5. #9 by Lillee on iunie 10, 2011 - 12:51

    Multumesc 🙂

  6. #10 by Zazuza on iunie 10, 2011 - 13:17

    adica o explicatie pt fiecare poza?

    • #11 by schtiel on iunie 10, 2011 - 13:26

      Poezie , proza ….eseu , dizertatie , demonstratie , demagogie …. ce doreste fiecare , la alegere si la discretie ( ultimul pentru oamenii politici 😀 )
      Se poate si la gramada si separat .
      Guest-post sau la fiecare pe blog .
      Aici fiecare e stapan ! asta e partea frumoasa 😀 e liber la libertate 😆

  7. #12 by Zazuza on iunie 10, 2011 - 13:32

    poza nu proza 😀 😀
    iete:

    „Cand Maddo a vazut oul galactic zacand spart pe podea, au apucat-o isteriile. „I-am spus doar, i-am spus”, tipa ea, „eram asa sigura ca o sa se joace cu el si o sa il scape si o sa il faca tandari!”. Culese apoi cu grija planetele raspandite pe podea si le inghesui in buzunar. Mai era o sansa totusi, dar numai si numai daca Vizzaro era acasa si nu iar in vreo excursie atemporala, cum ii statea in obicei sa faca in fiecare joi.
    Cand intra pe poarta mare, scartainda, Maddo rasufla deja usurata: Vizzaro se balacea, atarnat in imponderabilitate printre bulele de apa ale unei fantani ciudate pe care o inventase cam acum un secol si de care era inca foarte mandru.
    „Vizzaro!” il scutura ea din visare, „trebuie sa faci ceva cu planetele astea”. Surprins, ceasul din ochiul stang al lui Vizzaro o lua razna, ticaind cateva luni in doar trei secunde. Fantana se opri brusc si Vizzaro se pravali, ud leoarca, la picioarele lui Maddo. Ar fi vrut sa zica ceva, dar ingrijorarea de pe fata ei ii topi orice urma de suparare.
    „Hai cu mine”, ii sopti si o lua de mana, tarand-o catre scara-ce-urca-si-coboara. Lumina era deja orbitoare.
    Pasarea-din-oglinda se uita suspicios la ei pe cand traversau podul de la capatul scarii. Stia foarte bine ce are sa urmeze. Mai vazuse oul primordial spart odata, acum multe, multe secole. Penele i se zburlira de emotie la gandul valsului. Nu era prea convisa ca Maddo avea sa fie in stare sa danseze vals. Parca isi si inchipuia cum fiinta asta, jumatate pisica, jumatate om, avea sa se impiedice de coada si sa strice armonia.
    Dar Maddo dansa si o facu minunat, dar cu disperare. Stia ca valsul asta imposibil era ultima sansa ca planetele sa supravietuiasca…”

    Maddo e un personaj pe care l-am creat acum vreo doi ani cand ma jucam cu Ana Cookie pe un blog de-a romanul. merci ca mi-ai adus aminte – involuntar – de pisicafemeie cu ochi mari, albastri si migdalati. pasajul e fresh, copt acum pentru tine 🙂

    • #13 by schtiel on iunie 10, 2011 - 13:59

      Dintr-o zi terna la scarbici , mi-ai recuperat-o intr-una S.F , superba , Dali curat .
      Vezi , ce bine ca apar aducerile aminte ?! am facut una fapta buna 😀
      Acu fac guest-post . Pentru tine . Doar pentru tine 😀

  8. #14 by Mihaeladm on iunie 12, 2011 - 00:50

    Schtiel, sa nu-ti fie cu suparare, dar am gasit postarea la Lillee si mergand pe firul imaginilor am ajuns la tine. Iar ideea si fotografiile mi-au placut atat de mult incat am intrat in jocul tau. Le-am folosit la gramada, doar ca nu pe toate 12, doar 9 care mi-au placut. Din partea mea multumesc. Mai vino cu idei din astea, deci ar cam trebui sa incep sa urmaresc! 🙂

    • #15 by schtiel on iunie 12, 2011 - 05:53

      Multumesc mult de vizita !
      Si pentru cuvintele de apreciere !
      Esti binevenita , oricand .

  9. #16 by C.L.M. on iunie 12, 2011 - 14:09

    Ingenios 🙂 Da da da!

  10. #18 by memyselfandela on aprilie 2, 2012 - 00:01

    Da, acum am vazut postul Schtiel… ca sa vezi… ti-am raspuns fara sa stiu… inocenta asta pisiceasca imi face niste mari figuri… sau o fi al 6-lea simt?… 😆

    • #19 by schtiel on aprilie 2, 2012 - 12:13

      al 7 lea , ca al 6 lea l-a luat Whirlpool 😆

  1. Comentarii la Apocalipsa – 19 | Ioan Sorin Usca
  2. fata in fata « Rokssana's Blog
  3. Am fost la psihiatru |
  4. Heart of glass « schtiel
  5. Kuss « schtiel

Lasă un comentariu